10 tips over Camping De Blekkenhorst

• a, van 't verlaat, 03-10-2013

fijne omgeving voor de fiets en voor het wandelen ben je ook zo in het bos

• Lex van Veen, 05-09-2013

Verder een prachtige fiets en wandelomgeving. Vooral de Boswachterij Ommen en het Junner gebied zijn schitterend om te fietsen. Neem even de tijd om bij de 'Steile Oever' te genieten van het uitzicht. Maak een klim naar de Lemeler en Archer berg. Goed te doen en meer dan de moeite waard!

• edweger, 22-08-2012

In de buurt van Hellendoorn. Kanoen op de Linde. Houd wel rekening met zondagsrust.

• Pter Veld, 14-08-2012

rust en ruimte op camping en in omgeving en veel fiets route s.

• Roel Post, 30-06-2012

Voldoet aan mijn verwachtingen.

• Henk IJdo, 16-08-2014

Wij adviseren de liefhebbers van harige blafmachines deze thuis te laten omdat zij tot last zijn van andere kampeerders. En het is bovendien smerig want er zijn namelijk baasjes die het goed en normaal vinden dat hun lieveling overal tegenaan urineert, echt waar hebben dit diverse malen gezien.

• [email protected], 08-08-2014

beetje meer uitstraling maar voor de rest een super camping

• bea van 't verlaat, 26-10-2014

mooi wandelen en fietsen, werken hard om de camping nog beter en aantrekkelijker ter maken.

• Wim, 16-07-2015

Mooie uitval basis voor divdrse uit stapjes

• J.v.d,Veen, 19-08-2014

Lees goed de Beschrijving