Camping De Blekkenhorst

Camping De Blekkenhorst
7,8

10 tips over Camping De Blekkenhorst

Wim, 16-7-2015
Mooie uitval basis voor divdrse uit stapjes
bea van 't verlaat, 26-10-2014
mooi wandelen en fietsen, werken hard om de camping nog beter en aantrekkelijker ter maken.
J.v.d,Veen, 19-8-2014
Lees goed de Beschrijving

We hebben een aantal aanbieders voor De Blekkenhorst voor je op een rij gezet:

Henk IJdo, 16-8-2014

Wij adviseren de liefhebbers van harige blafmachines deze thuis te laten omdat zij tot last zijn van andere kampeerders.

En het is bovendien smerig want er zijn namelijk baasjes die het goed en normaal vinden dat hun lieveling overal tegenaan urineert, echt waar hebben dit diverse malen gezien.

annemariebijsma@hotmail.com, 8-8-2014
    beetje meer uitstraling maar voor de rest een super camping
    a, van 't verlaat, 3-10-2013
    fijne omgeving voor de fiets en voor het wandelen ben je ook zo in het bos

Lex van Veen, 5-9-2013
    Verder een prachtige fiets en wandelomgeving. Vooral de Boswachterij Ommen en het Junner gebied zijn schitterend om te fietsen. Neem even de tijd om bij de 'Steile Oever' te genieten van het uitzicht. Maak een klim naar de Lemeler en Archer berg. Goed te doen en meer dan de moeite waard!
    edweger, 22-8-2012
    In de buurt van Hellendoorn. Kanoen op de Linde. Houd wel rekening met zondagsrust.
    Pter Veld, 14-8-2012
    rust en ruimte op camping en in omgeving en veel fiets route s.
    Roel Post, 30-6-2012
    Voldoet aan mijn verwachtingen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Blekkenhorst voor je op een rij gezet: