Camping De Blekkenhorst

Tonen op kaart

126 reviews over Camping De Blekkenhorst

• 10Familie Jansen14-01-2020

Geweldig!

Een hele leuke, gemoedelijke, gezellige camping! Wij komen er al jaren heel graag! De eigenaren en receptioniste doen er alles aan om iedereen te helpen als er iets is. Zij maken het iedereen naar de zin. Het zwembad is prima net als het eigen sanitair! Een groot voordeel van deze camping vind ik dat de plekken ruim zijn en afgescheiden van de andere plekken door heggen. Je kijkt niet op het bord van de buurman maar open genoeg voor een gezellig praatje! Omgeving blijft leuk om te wandelen en fietsen maar ook winkelen kun je daar prima op redelijke afstand. Niets te klagen dus! Tot snel!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    9jackodb29-07-2019

Met veel plezier gekampeerd op deze camping!

De receptie met lees-/zithoekje oogt wat rommelig en donker. Personeel zit hier ook gezellig mee te kletsen. Wel leuk en informeel, maar ook verwarrend met inchecken. Desalniettemin zijn we goed en vriendelijk ontvangen. Personeel is in elk geval zeer behulpzaam.

Het privé-sanitair gebouw kon wel wat onderhoud gebruiken, maar was verder wel in orde.

De wasmaschines waren helaas niet elke dag te gebruiken en met 4,50 Euro best duur. De droger is met 50 cent per kwartier ook niet goedkoop. Een minpuntje.

Het zwembad was prima. Heerlijk verkoelend tijdens hete dagen.

Animatie was goed verzorgd, maar wel vooral gericht kinderen tot ongeveer 10 jaar. Dochter van 8 had 't prima naar de zin. Voor dochter van 12 viel het wat tegen.

WIFI. Tja, op zich goed, maar de gratis variant is wel erg traag. Tegen betaling is een hogere snelheid mogelijk.

Afgezien van de wasserette een goeie prijs/kwaliteit-verhouding. Ga zo door!

• 7Staat v/h sanitair

Anniek (receptioniste), Eigenaar, 01-08-2019

Allereerst, hartelijk dank voor de prachtige 9 die u ons gegeven heeft!

We drinken inderdaad 's ochtends met een vrij grote groep mensen koffie. Het merendeel van deze mensen zijn campinggasten die graag even een babbeltje maken met de eigenaren van de camping.

Onze excuses als dit voor verwarring heeft gezorgd.

Wij hopen u nog eens terug te zien!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Hester glasbergen13-07-2019

Mooie camping met prima prive sanitair

We hebben hier 4 fijne weken doorgebracht. Vriendelijk ontvangen bij aankomst. Mooie plek onder de bomen,hadden bij boeking gevraagd of dat kon,we hadden zelf geen beter plekje uitgezocht. Fijn sanitair heerlijke douche. Mooie omgeving om te fietsen, zeker een plek om nog eens terug te komen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Door& Aloys26-06-2019

Echt een aanrader

Ho ho dat was weer genieten op de Blekkenhorst van de rust en de mooie plaats met privé saniter ik snap niet dat er kampeerders zijn die op opmerkingen hebben over het saniter hebben die thuis een marmere badkamer met speciaal water wat uit een goude kraan komt of kamperen die in een 5 sterren hotel . Wij komen zeker weer terug en genieten en de fantastiese sevice je hoef maar ff een tip te geven en Ingrid & Jaap lossen het op Heel veel groete Door & Aloys

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Berend Thijs02-06-2019

Kleinschalige camping

Het is een kleine gemoedelijke camping waar je met kleinere kinderen prima kan vertoeven. Het zwembadje is schoon en netjes, de speeltoestellen kunnen wel een flinke opfrisbeurt gebruiken. Personeel en horeca is prima.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Pieter en Joke Thijs02-06-2019

Het was voor deze vier dagen prima.

Vriendelijke ontvangst door de receptie. Keurig uitgelegd hoe we op onze plaats konden komen. Plek ruim, privé sanitair gedateerd maar keurig schoon. Rondje over de camping gelopen en tijdens het ophalen van de prima frieten en snacks even een praatje gemaakt met de eigenaar. De buren links en rechts van de camping maaien de gemeenteberm mee, ik zou dat ook gaan doen oogt netter. Er wordt jaarlijks geïnvesteerd in nieuwe chalets. Op zich prima maar toen wij bij jullie waren (hemelvaart 2019) stonden ze meest leeg, je zou er ook voor kunnen kiezen om dat geld een volgend jaar te besteden aan onderhoud van het groen, de groene bestrating, de speeltoestellen en de gebouwtjes die vervallen zijn.enz enz. Verder vinden wij het niet meer van deze tijd dat de receptie van een camping tijdens bijzondere vakantieperiodes op zondag gesloten is. Zwembad keurig, camping heerlijk rustig. Winkels dichtbij. Voor enkele dagen een prima camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Debbie16-05-2019

Wij komen nog eens terug!

Met de heerlijk zonnige dagen er even uit om te genieten van de natuur. Goed gelukt op camping de Blekkenhorst. Fijne camping, lieve eigenaren en genoeg te doen voor de kinderen. Omgeving ook erg mooi voor wandelen en fietsen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2018
    8Fam. Looden22-10-2018

Rustige camping

Rustige camping, en het is geweldig dat je privé sanitair tot je beschikking hebt.. een plek dus om helemaal tot rust te komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9A.M. Houterman08-10-2018

Een aanrader

Wij waren voor de 8 st .keer op de Blekkenhorst in Den Ham .we hebben weer genoten van de rust en de ruimte op de ruime plaatsen .Wat is het toch heerlijk om s'morgens gewekt word door allerlei vogeltje. Ja het is voor iedereen die van rust en ruimte houd een aan rader zeker buiten het seizoen. INGRIT & JAAP het was weer genieten zeker tot volgend jaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9Annie05-09-2018

Heerlijke vakantie!

Heerlijke camping, ruime plaatsen en fijn schoon privé sanitair! Voor de kinderen is er genoeg te doen, zowel op de camping als in de omgeving. Het animatieteam organiseert van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat ( +/- 21.30) erg leuke activiteiten voor kinderen in de leeftijd tot 12 jaar. Het zwembad was heerlijk verkoelend op de hete dagen! Gezellige kantine waar je terecht kunt voor een simpel hapje of gewoon drankje op het terras. Wij kwamen vooral voor de omgeving. Prachtig! Heerlijk gefietst! Voor herhaling vatbaar, wij zullen zeker nog eens terug komen!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

10 tips over Camping De Blekkenhorst

• a, van 't verlaat, 03-10-2013

fijne omgeving voor de fiets en voor het wandelen ben je ook zo in het bos

• Lex van Veen, 05-09-2013

Verder een prachtige fiets en wandelomgeving. Vooral de Boswachterij Ommen en het Junner gebied zijn schitterend om te fietsen. Neem even de tijd om bij de 'Steile Oever' te genieten van het uitzicht. Maak een klim naar de Lemeler en Archer berg. Goed te doen en meer dan de moeite waard!

• edweger, 22-08-2012

In de buurt van Hellendoorn. Kanoen op de Linde. Houd wel rekening met zondagsrust.

2 vragen over Camping De Blekkenhorst

• thea rademakers, 04-08-2017

douche/toillet

Heeft een trekkershut ook eigen sanitair ???

• pronk01, 03-02-2015

Wifi op camping de Blekkenhorst

Weet iemand hoe de wifidekking is op camping de Blekkenhorst? Alvast bedankt voor uw reactie.

T. Zandbergen, 05-07-2015

Wij hebben op meerdere locaties daar gestaan, voor klein verbruik voldoet het prima. Het is overigens gratis!

Camping De Blekkenhorst info

• Aantal sterrensterstersterster