Camping De Blekkenhorst

118 reviews over Camping De Blekkenhorst in het Nederlands

Een aanrader

A.M. Houterman
8-10-2018

Wij waren voor de 8 st .keer op de Blekkenhorst in Den Ham .we hebben weer genoten van de rust en de ruimte op de ruime plaatsen .Wat is het toch heerlijk om s'morgens gewekt word door allerlei vogeltje. Ja het is voor iedereen die van rust en ruimte houd een aan rader zeker buiten het seizoen. INGRIT & JAAP het was weer genieten zeker tot volgend jaar.

Heerlijke vakantie!

Annie
5-9-2018

Heerlijke camping, ruime plaatsen en fijn schoon privé sanitair! Voor de kinderen is er genoeg te doen, zowel op de camping als in de omgeving. Het animatieteam organiseert van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat ( +/- 21.30) erg leuke activiteiten voor kinderen in de leeftijd tot 12 jaar. Het zwembad was heerlijk verkoelend op de hete dagen! Gezellige kantine waar je terecht kunt voor een simpel hapje of gewoon drankje op het terras. Wij kwamen vooral voor de omgeving. Prachtig! Heerlijk gefietst! Voor herhaling vatbaar, wij zullen zeker nog eens terug komen!

prima camping

cathy
3-9-2018

mooie nette camping.

prima sanitair. Erg kindvriendelijk met leuke animatie.

vriendelijk personeel. gezellige avondjes in de kantine gehad. Leuk om nog eens terug te komen!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Blekkenhorst voor je op een rij gezet:

Een erg gezellige en toch rustige camping.

Wim Alsemgeest
2-9-2018

Erg gezellige camping. Lekker rustig en voor de jongste een recreatieteam wat toch ook weer leuk leven brengt.

Een groene camping met ruime plekken.

De indeling van de camping is goed. De veldjes zijn niet te groot en allemaal afgescheiden met een heg. Groot pluspunt.

Wi-Fi is gratis en werkt redelijk. Betaalde Wi-Fi werkt prima. Tv slecht beeld, op aanraden van de eigenaar aansluiting van een andere plek gebruikt en die werkte prima.

Privé sanitair is verouderd maar werkt naar behoren. Ruime cabine. Douchekop uit het jaar 0 vervangen voor een douchekop van €4,- en wij hebben heerlijk kunnen douchen. Er zou meer opbergmogelijkheid mogen zijn, er is ruimte genoeg voor een paar planken.

Animatie top!

Verder is de camping helaas een trieste bedoening. De nieuwe eigenaren zijn bezig ok de boel op te knappen, maar ik vraag me af of ze dat gaan redden. Alle speeltoestellen zijn oud, kapot of gevaarlijk. Het zwembad is veel te koud!

De midgetgolf baan is bijna niet te herkennen, alles eraan is kapot. Toch durft men hier nog geld voor te vragen.

Kantine is een deprimerend hol.

Leuke vakantie

Marleen
24-8-2018

Fijn om privé sanitair te hebben. Een gezellige leuke camping. We komen zeker nog eens terug.

Al vele jaren naar De Blekkenhorst

Laura
19-8-2018

Het privé sanitair kan een verfje gebruiken maar het is heel fijn dat het privé is en niet hoeft te delen met anderen.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en altijd bereid om tot een oplossing te komen.

Het zwembad is niet groot maar groot genoeg voor alle gasten.

Het overig personeel is altijd vriendelijk en iedereen is bereid om altijd een stapje meer te doen.

De plekken zijn ruim opgezet en goed bereikbaar.

De supermarkt is op 10 minuten afstand en op iets meer afstand fietsen vind je een zorgboerderij waar je wat streek producten kan krijgen zoals ijs, bier maar ook jam en bakproducten.

Wat bijzonder is dat er een kaasboertje het veld op komt om zijn spullen te verkopen. Dat zie je ook bijna nergens.

In 1 zin, wij komen hier al een aantal jaren met veel plezier

Gewoon goed te doen voor de prijs.

Martijn
1-8-2018

Wij zijn hier nu voor het 2e jaar voor 4 weken. Het is een uitermate rustige camping ondanks dat er ook dit jaar weer veel kinderen rond rennen. Wij hebben zelf 2 kids van 9 en 11, de kinderen worden heel de dag zoet gehouden. Van 9.30 tot 21.30 uur is er verspreid over de dag genoeg georganiseerd voor de kids. Van knutselen tot spellen en spelen in het zwembad. De wifi is gratis maar niet van super kwaliteit, de betaalde wifi daarentegen is goed te doen. Wat voor ons het grootste pluspunt is is het privé sanitair op de plek, dat is echt super. Wij gaan hier nog vele jaren terugkomen.

Karin
19-7-2018

Hele leuke camping met privé sanitair, heel rustig en een mooie omgeving. Wij gaan al 6 jaar hiernaar toe en het verveelt ons niet. Fijne wandelingen en fietsroutes gemaakt. Iets wat niet goed is moeten we nog ontdekken. Wij zijn zeer tevreden 👍

Kans op terugkomst deze camping zeer klein.

Johannes & friends
18-7-2018

Een camping waar ik niet van begrijp dat mensen het een 9 of 10 kunnen geven!

Wifi werkt niet, kabel tv werkt niet, zwembad te koud en vuil, achterstallig onderhoud aan huisjes, kantine die 9 van de 10 keer gesloten is, vuilnisbakken vaak tot deksel toe vol en dan zijn er nog genoeg kleine dingen waarvan ik zeg, betaal iets meer voor je vakantie om geen ergenis tijdens je vakantie te hebben!

Er staan nieuwe huisjes bij en dat ziet er netjes uit. Maar er zijn op de camping nog veel dingen die een upgrade nodig hebben.

Het lijkt erop dat er gewerkt word om deze camping een nieuw leven in te blazen. Naar mijn idee gaat dat op een zeer laag tempo.

Het is een mooie omgeving nabij het leuke brinkdorp Den Ham. Maar er zijn voldoende campings in de buurt. Wij komen zeker een keer terug in deze omgeving maar niet meer op deze camping zolang deze er zo bij blijft staan.

We hebben een aantal aanbieders voor De Blekkenhorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blekkenhorst in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blekkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.