Camping De Blekkenhorst

Camping De Blekkenhorst

102 reviews over Camping De Blekkenhorst in het Nederlands

Kelly, 2-3-2018

Kindvriendelijk , rustige nette camping, voor ieder wat wils

Genoten!

Debbie, 25-2-2018

Even met ons gezinnetje er tussenuit. We kozen voor een 6 persoonshuisjes en zaten in de Suzan. Onze oudste was door dolle heen, zo mooi vond hij het huisje. Ook wij waren erg tevreden!! Lekker gewandeld, genoten van de omgeving en de camping eigenaar vonden wij erg vriendelijk.

Camping met potentie

Fam. Borgman, 16-2-2018

Een ontzettend leuke camping op een zeer mooie locatie. Helaas krijgt de eigenaar het niet van de grond zoals zou moeten. Doordat er veel achterstallig onderhoud is blijven gasten weg. Gevolg voor de eigenaar dat hij de middelen ook nooit zal krijgen om van de camping te maken wat deze camping verdient.

Niet meer.

Timmer, 13-1-2018

Aankomst heel vriendelijk. Daarna bleek t huisje enorm verouderd. Verrotte kozijnen. Douche niet op slot keukenstoelen waar je Niet op durft te gaan zitten. Vaatwasser werkt niet goed. T was steenkoud lees 12 graden. Tv werkt voor geen meter. Meneer deed op zijn manier zijn best, en daarna zei hij. Anders ga je toch naar huis? Krijg je je geld terug. Wat een zakenman. Zijn vrouw wilde haar best wel doen. Maar tevergeefs. Gratis WiFi werkte niet naar behoren. Kregen daarna wel de betaalde WiFi code. Camping ziet er slecht uit. Dit huisje mag op deze manier gewoon niet verhuurd worden. We hebben onszelf vermaakt. Maar dit is zeke geen aanrader. Ik hoop dat ze beter hun best gaan doen. En meneer moet echt een andere houding aan nemen. Ons zie je hier iig niet terug.

Rust, rust en nog eens rust, héérlijk!

Tanja & Bert, 5-10-2017

Prachtige camping waar je in oktober écht voor je rust kunt zijn. Prachtige ruime plaatsen met privé en schoon sanitair direct naast de caravan. Vriendelijke en behulpzame receptie. Bijzondere vogels gespot o.a. een Groene Specht. Omgeving lokt uit om te gaan wandelen en fietsen. Prachtige en goed uitgezette routes. Bijzonder vriendelijke bevolking en een leuk dorp om vakantie te houden. We gingen voor onze rust en vonden het!

Een waardeloze camping

Familie Willemsen, 16-9-2017

Mooie omgeving. Maar de rest was echt waardeloos.

Bij aankomst werd ons gemeld dat het plasetje in de privé sanitair ontbrak en de zelfde dag nog gemonteerd zou worden.

Toen wij wegging was dit nog steeds niet gemaakt. Dit na het verschillende keren gemeld te hebben.

Zwembad was echt koud als de kinderen 15 minuten erin waren geweest kwamen ze met blauwe lippen van de kou eruit.

Het was helaas een paar dagen slecht weer en dan willen de kinderen lekker tv kijken .ook dit werkte niet alleen maar sneeuw. Na dit gemeld te hebben kreeg ik het antwoord dat het aan mijn aansluiting lag.

Ook de gezamenlijke afwas plek stond bijna in brand. De rook afvoer van de geiser was zo slecht aangesloten dat dit bijna een brand had veroorzaakt.

En dan het anematieteam. Wat een drama was dat dan.elke dag het zelfde cd tje.

Er werd bijna niks voor de kinderen gedaan aan anematie.

Zeker niet voor de kinderen vab een jaar of 10. Wij hebben camping gasten terplekke daar gesproken die er al jaren kwamen en die zeide dat het voor gaande jaren veel meer te doen was en een beter onderhoud.

Er werd gezegd helaas is de camping overgenomen! !!!!!

Dus geen 4 sterren waard zoals ook bij de anwb beschreven staat.

Heerlijk camping ook voor rust zoekers

Sandra, 30-8-2017

Mooie grote plekken met eigen sanitair (ideaal niet wachten en altijd schoon😉). Fijn zwembad en ontzettend gastvrije campingeigenaars. Ook nog paar dagen in de trekkershut geslapen, heerlijk bedden en absoluut niet duur.

Nette rustige verzorgde camping

CJ Bakker, 9-8-2017

Keurig nette camping, vriendelijke eigenaars.

Leuk voor jonge kinderen en 50 plussers.

Handig dat een eigen toilet en douche hebt.

De tv en internet verbinding is goed te noemen.

Wij gaan volgend jaar zeker nog een keer naar deze Camping.

Perfecte camping

Henk, 9-8-2017

Goeie camping op goede plek met genoeg animatie

Verademing

Fokke, 29-7-2017

Nooit gekeken naar prive sanitair, na de ervaring bij de blekkenhorst enthousiast. Wat is er makkelijker dan douche en wc dirdct naast de caravan. Wij waren er buiten het seizoen en dan zijn er weinig activiteiten op en in de omgeving van de camping. Maar wij kwamen om te fietsen en dan is de omgeving ideaal.

We hebben een aantal aanbieders voor De Blekkenhorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blekkenhorst in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blekkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blekkenhorst scoort een 8.01 uit 10 op basis van 102 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: