Camping De Blekkenhorst

Camping De Blekkenhorst
7,8

112 reviews over Camping De Blekkenhorst in het Nederlands

Gewoon goed te doen voor de prijs.

Martijn
1-8-2018

Wij zijn hier nu voor het 2e jaar voor 4 weken. Het is een uitermate rustige camping ondanks dat er ook dit jaar weer veel kinderen rond rennen. Wij hebben zelf 2 kids van 9 en 11, de kinderen worden heel de dag zoet gehouden. Van 9.30 tot 21.30 uur is er verspreid over de dag genoeg georganiseerd voor de kids. Van knutselen tot spellen en spelen in het zwembad. De wifi is gratis maar niet van super kwaliteit, de betaalde wifi daarentegen is goed te doen. Wat voor ons het grootste pluspunt is is het privé sanitair op de plek, dat is echt super. Wij gaan hier nog vele jaren terugkomen.

Karin
19-7-2018

Hele leuke camping met privé sanitair, heel rustig en een mooie omgeving. Wij gaan al 6 jaar hiernaar toe en het verveelt ons niet. Fijne wandelingen en fietsroutes gemaakt. Iets wat niet goed is moeten we nog ontdekken. Wij zijn zeer tevreden 👍

Kans op terugkomst deze camping zeer klein.

Johannes & friends
18-7-2018

Een camping waar ik niet van begrijp dat mensen het een 9 of 10 kunnen geven!

Wifi werkt niet, kabel tv werkt niet, zwembad te koud en vuil, achterstallig onderhoud aan huisjes, kantine die 9 van de 10 keer gesloten is, vuilnisbakken vaak tot deksel toe vol en dan zijn er nog genoeg kleine dingen waarvan ik zeg, betaal iets meer voor je vakantie om geen ergenis tijdens je vakantie te hebben!

Er staan nieuwe huisjes bij en dat ziet er netjes uit. Maar er zijn op de camping nog veel dingen die een upgrade nodig hebben.

Het lijkt erop dat er gewerkt word om deze camping een nieuw leven in te blazen. Naar mijn idee gaat dat op een zeer laag tempo.

Het is een mooie omgeving nabij het leuke brinkdorp Den Ham. Maar er zijn voldoende campings in de buurt. Wij komen zeker een keer terug in deze omgeving maar niet meer op deze camping zolang deze er zo bij blijft staan.

Het was eenmalig !

Fam. G.
11-7-2018

Wij zijn in juni hier geweest maar dat was eenmalig wat een trieste camping. Alles oud en de eigenaar kan beter wat anders gaan doen

Een aanrader

Door &Aloys Houterman
8-7-2018

Ja het was weer genieten van de rust en de natuur op camping de Blekkenhorst wij waren er voor de zevende keer, heerlijk met je eigen privé sanitair en de ruime plaatsen we hebben 4 weken genoten voor een redelijke prijs.

INGRID &JAAP bedankt voor jullie gast vrijheid .

Groetjes Door &Aloys

Een echte aanrader.

Wil
30-6-2018

De Blekkenhorst is een gezellige camping, met veel comfort. Ruime plaatsen met eigen douche en toilet.

De eigenaren zijn hard werkende mensen, die het hun gasten naar het zin proberen te maken. De omgeving is geweldig, mooie natuur afgewisseld met leuke stadjes.

Fantastische camping

Toby
15-6-2018

Geweldige camping. Prijs/kwaliteit verhouding is echt goed en de eigenaar lost alles direct op als je het gewoon aangeeft. Samen met mijn vriendin twee weken op de camping gestaan, als het aan ons ligt in het najaar nog een week!

Hele mooie en gezellige camping.

Fam. Doorzon
15-6-2018

Mooie en leuke camping.

Wij waren er met de kinderen in een rustige periode maar hebben ons er uitstekend vermaakt, mede door het mooie zwembad.

Ook genoten van de mooie omgeving, erg bosrijk met mooie wandel- en fietsroutes en aardige mensen die tukkers.

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Fantastische gezinscamping!

M&M
3-6-2018

Geweldige camping, rust en gezelligheid, mooie plekken met veel privacy, hele mooie omgeving, heel vriendelijke eigenaren en personeel, uitstekend verzorgd zwembad en sanitaire voorzieningen, gezellige kantine met poolbiljart. Wij hebben er een hele leuke pinksterweek gehad en gaan zeker ook onze zomervakantie hier doorbrengen! Kans is groot dat wij er zelfs een stacaravan kopen en er een echt buitenverblijf van maken!

Nooit weer

Fam fam
24-5-2018

Mensen doen hun best .. maar dat zal een lange tijd duren eer het een goede camping gaat worden...veel achterstallig onderhoud ... slecht sanitair... alles oud en versleten ... al met al geen top camping ....

We hebben een aantal aanbieders voor De Blekkenhorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blekkenhorst in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blekkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blekkenhorst scoort een 7.77 uit 10 op basis van 112 reviews.