Tijdelijk €25 aanbetaling

Charmecamping & Appartementen De Regge-Vallei

We hebben de beste aanbieders voor Camping Charmecamping & Appartementen De Regge-Vallei voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 17 reviews

9.2FenomenaalScore uit 17 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Charmecamping & Appartementen De Regge-Vallei

• 10Wim Mulder01-08-2022

Deze camping moet je zeker hebben gezien. Geweldig

We hebben 10 dagen op deze geweldige camping gestaan, waarvan 4 dagen met onze kleinzoon van 3. Wat heeft hij genoten. En wij dus ook. De grote speelschuur, het gratis gebruik mogen maken van fietsjes, skelters en de leuke en veilige speeltuin maakten het verblijf voor ons en onze kleinzoon onvergetelijk. Na 4 dagen met onze kleinzoon vertoefd te hebben op deze camping,hebben we nog 6 dagen met zijn tweeën op een ruime XL-comfortplaats gestaan, waar we een mooi uitzicht hadden op de prachtige omgeving, die we met de fiets hebben verkend. De omgeving leent zich voor fantastische uitstapjes per fiets, maar ook per auto. De camping ligt aan een knooppuntenroute en 10 minuten fietsen van Den Ham. Ofschoon we zelden 2x op een zelfde camping bivakkeren, zullen we zeker nog een keer, waarschijnlijk met onze kleinkinderen, terugkomen. Misschien is er dan ook wel een zwembadje bij, want dat is het enige wat we hebben gemist.

• 9van der Meulen05-06-2022

Gezellige schone camping,vriendelijke beheerders

We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke beheerder en kregen zelfs paar eitjes bij ontvangst. Appartement wat we huurden was netjes, schoon en gezellig ingericht. Campingplaatsen zijn groot en goed onderhouden . Sanitair keurig en schoon.In de grote schuur speelgoed voor de kinderen zoals fietsjes ,skelters ,spelletjes ,boeken ,tijdschriften voor jong en oud en fietsenstalling met oplaadpunten .Een ren met kuikentjes en konijnen en een pony maakt het voor de kinderen erg leuk.Verwarmd zwembad 3 km vanaf de camping.Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.Bij vertrek wordt gratis koffie aangeboden. Kortom wij hebben genoten van ons verblijf op De Regge-Vallei.

• 8E. Schonekamp09-05-2022

Een hele fijne camping met grote caravanplaatsen die overal mogen staan. Wij zaten in een glamptent. Fijne bedden en heel schoon sanitair. Prachtige omgeving met mooie fietsroutes. Een aanrader.

• 10Lia04-10-2021

Stil, ruim, uitzicht, schoon...perfect!

Dit is echt een top camping voor een hele lage prijs. Ruime plekken. Perfect sanitair. Wifi. Wijd uitzicht. Hele grote schuur om te zitten, spelletjes te doen of te lezen, bij slecht weer. En verhuur van huisjes/appartementen voor wie niet een caravan/camper heeft! Denk er wel aan: vooral op campergedeelte geen struiken/bomen. Dat is zowel een voordeel (weids uitzicht) als soms een nadeel (geen schaduw, geen luwte). Maar wel plekken van 250m2 en meer! Waar vind je dat nog, en voor deze prijzen! Ik kom hier zeker terug.

• 9Art en Zwaanet Grit24-08-2020

Superfijne camping !

Ruime kampeerplaatsen met klinker verharding voor de caravan. Sanitair is werkelijk tip-top schoon! Eigenaars echtpaar zeer gastvrij. Veel informatie voor uitgaanstips voorhanden in grote schuur, waar je tevens spelletjes kunt doen. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Kortom,...dikke aanrader voor de mensen die van rust houden en mooie omgeving. Verblijfsperiode van 20 tm 23 augustus.

• 9Eric en jolanda.11-08-2020

Top locatie.

Wij waren er met onze camper en echt de camper plaatsen zijn top Deze zijn aangelegd in samenwerking met nck en dat zie je Sanitair is brandschoon en onwijs gastvrije eigenaars die je veel vertellen over de omgeving. Eigenlijk moet je het zelf ervaren Let wel er is op de camper plaatsen geen beschutting tegen de zon, hier voor is het nog te nieuw en de boompjes net gepland

• 10Paula31-10-2019

Prachtige ruime camperplekken op een toplocatie.

De camperplekken zijn perfect. Op een prachtige locatie met wijds uitzicht. Ruime plaatsen met schoon sanitair. Fantastische omgeving voor natuurliefhebbers. Bijzonder gastvrij ontvangen. Wij komen gauw terug!

• 10Paula20-10-2019

Supermooie camperplekken op een prachtige locatie.

De camperplekken zijn echt formidabel. Ruim van opzet en uitstekend verhard. Ook de wifi voldeed prima. Superschoon sanitair. Je wordt bijzonder gastvrij ontvangen. Hier kom je echt tot rust, je staat echt midden in een prachtig natuurgebied. Een waar paradijs voor fietsers. Goede MTB routes in de buurt. Wij komen zeker terug!

• 10Dirkje postmus22-10-2018

Mooie camping superschool sanitair mooie plekken

We hebben heerlijk genoten op deze mooie camping super gezellige eigenaren en mooi schoon toiletgebouw grote fietsenstalling en mooie ruime plekken

• 10Jan en Hennie31-08-2018

Helemaal prima! Aanrader!

Fijne rustige camping in een prachtige omgeving! Heel schoon sanitair! Hele vriendelijke gastvrouw en gastheer!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Charmecamping & Appartementen De Regge-Vallei info