Vakantiehuis Amerikaanse Blokhut

Vakantiehuis Amerikaanse Blokhut

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag18°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Amerikaanse Blokhut voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Amerikaanse Blokhut in het Nederlands

Heerlijk weekend in the USA in Nederland

Nynke Hovinga
28-4-2015

Heerlijk uitgerust in een authentieke, sfeervolle, schone en goed voorziene 2-persoons Amerikaanse blokhut in Nederland. We waanden ons echt in het buitenland en hebben genoten van de rust, het uitzicht, de veranda en van de leuke ontvangst door de fam. Entjes.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amerikaanse Blokhut in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amerikaanse Blokhut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.