Camping Westerholt

Anders

Nooit weer

Ik
27-7-2017

Veel vaste plekken , je word weg gekeken.kinderen vinden geen aansluiting.vaste kliek.

Oud verrot zooitje

Nee, niks voor ons

Agnes
19-5-2017

Een grote roddelcamping.. kliekjesvorming

We zaten er de hele zomer vakantie

Met twee jonger kinderen 8.10

Het zwembad is erg vol

Respect is er niet

We zijn eerder vertrokken

Mooie, rustige camping

Van Dongen
4-11-2016

Op door reis hebben wij afgelopen zomer hier een paar dagen gestaan. De camping heeft vooral stacaravans, maar er zijn een aantal mooie toeristen plekken. De kinderen vonden snel aansluiting en hebben zich goed vermaakt. Er is een professioneel recreatie team in de zomervakantie. Het zwembad ( eigenlijk 3, kleuter, kind en diep) is simpel maar goed met een ruime ligweide. De omgeving is geweldig en de camping lekker rustig. Wc's schoon. Er is alleen een snackbar, vandaar de 6 voor eten. Voor restaurants moet je in de omliggende dorpen zijn. Voor herhaling vatbaar

Afschuwelijke camping

De Bruijn
13-8-2016

Sanitair was oke. Verder alleen maar stacaravans. Een paar plekken voor tourcaravans of tent. Je wordt er weggekeken door mensen met een stacaravan maar je wilt ook graag weg. Herry tot 01.00 uur in de nacht. Er wordt niets aan gedaan. Er wordt een keer geroepen dat ze stil moeten zijn en het antwoord wat je dan hoort is: houdt je bek. Dit zegt al genoeg over het publiek wat er staat. Zeer onrustig op de camping met speciaal publiek. Niet heen gaan met een tourcaravan of een tent.

Super Camping hebben er 37 jaar gestaan.

Bea van Faassen
9-6-2016

We hebben 37 jaar een stacaravan gehad. We hebben en super tijd gehad met onze kinderen en kleinkinderen.

Waardeloze camping

Peterklaas
14-2-2015

Deze camping is Niet echt best

Als je Een probleem hebt bijvoorbeeld een storing met stroom dan kun je niet Eens bij camping baas terecht

Voor de kinderen is er zeer weinig te doen een verwaarloosde speeltuin met levensgevaarlijk speeltoestellen

De snackbar of kantine is ook niet best slecht eten mijn zoontje had gewoon 1 week lang zeere buik van slechte eten

De sanitaire voorzieningen die zijn vies word weinig schoongemaakt

Ook het zwembad is zeer slecht heel vies nit hygiënisch niet kind vriendelijk

Kort om zoekt u alstublieft een andere camping voor een leuke vakantie

leuke camping

joop
1-3-2011

Goede camping in de zomer genoeg te doen enige nadeel dat er een snackcounter is en niet even gewoon gezellig kunt eten, ook buiten is er geen terras terwijl er genoeg ruimte is dat zou een verrijking zijn voor de rest een prima camping

Super camping!

Simone Keizer
12-1-2011

Super camping! Veel aandacht voor kleine kinderen, maar niet te overdadig. Daarnaast ook lekker rustig en erg mooie natuur. Camping is schoon en netjes. Wij hebben ons 2 weken prima vermaakt. Bij eetgelegenheid maar een 7 ingevuld. Het is nl. een snackbar en geen restaurant. Hiervoor moet je in Delden en omgeving zijn.

2007

sta al 22 jaar op deze camping eerst met mij ouders en daarna met man en kinderen wij vermaken ons er nog steeds alles is goed verzorgd en schoon

heb er jaren met plezier gestaan

veel te doen voor de kids, prachtige omgeving, personeel keurig, kantine altijd gezellig en biertje nog betaalbaar. kortom super camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Westerholt in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Westerholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.