Appartement Twentekiek

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Appartement Twentekiek
9,4

68 reviews over Appartement Twentekiek in het Nederlands

In een woord Fantastisch, een geweldig verblijf !!

Paula Beauveser,
19-6-2018

Prachtige plek, mooi appartement, heel gezellig ingericht en toch praktisch.

Fijne gastvrouw en gastheer met goede tips .

Het Appartement was heel schoon, bedden waren uitstekend.!!

Heerlijk geslapen dus.

Veel te zien, ook dicht in de buurt.

Er was niets wat niet goed was!

Buiten was het ook goed toeven, de plek was zo gekozen dat je heel vrij zat ondanks de 2 andere appartementen. Fantastisch

Geweldig, wij gaan daar vaker naartoe

Willem,
7-10-2017

Geweldig gastvrij. Goed uitgangspunt voor fiets- en wandeltochten. Leuke/gezellige plaatsen in de buurt, zoals Delden en Oostmarsum

Dirkje Maarleveld,
8-9-2017

Prettige ontvangst, schoon, compleet en sfeervol appartement. Verse bloemen op tafel. Opgemaakte bedden.Prettige ligging. Terras met veel privacy onder de appelboom in prachtige omgeving. Dit appartement is geschikt voor verblijf in alle seizoenen.

Een prachtig appartement.

Eveline,
18-8-2017

Ruim appartement met goede aanpassingen voor mensen met een fysieke beperking. Rustig gelegen. Prachtig uitzicht.

Gastvrije en hartelijke eigenaren. Een schitterende omgeving.

Geweldig

A. Meijer,
15-8-2017

Goed verzorgd, fijne persoonlijke touch. Ben hier nu 2 x geweest. Ik vind het een hele fijne locatie. Heerlijk stil en afgelegen, en toch dicht bij Delden en Bornebroek. Mooie omgeving ideaal om te fietsen en te wandelen. Genoeg te zien en te belven in de omgeving. Appartement was blinkend schoon, alles is aanwezig. Goede bedden, kortom geweldige Week gehad.

Geweldige B&B

Peter Fijt
11-10-2016

De b&b Twentekiek is bij uitstek de plek om uit te rusten.

Anita en Paul hebben het goed voor elkaar. Zeer gastvrij, prachtige locatie en als je wilt, tegen redelijke prijs, een heerlijk ontbijt op de kamer. Ons appartement was ruim voorzien van lekker zittend meubulair en een fijne bank. Twee grote slaapkamers met prima bedden, een goed uitgerustte keuken en prima badkamer. Kortom een aanrader.

schitterende ligging in de vrije natuur; prachtige appartementen waarin alles aanwezig is voor een relaxte vakantie; gastvrije ontvangst

Heerlijke plek voor een weekje weg!

Hester van Lanen
22-8-2016

Rust, ruimte (binnen en buiten), vrijheid, gastvrijheid, meer dan complete inboedel.

Prima accomodatie; voelen ons hier thuis

C. van Rijn
26-7-2016

de ligging en de complete inrichting van de appartementen en de prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. De service en -zonodig- de hulp van de eigenaresse maakt het verblijf helemaal compleet.

Fantastisch! Aanrader

gerry en karin
20-7-2016

Geweldige lokatie, mooi vertoeven, vriendelijke mensen, goede service, mooi verblijf.. topper een dikke 10 waard!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Twentekiek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Twentekiek in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Twentekiek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.