Appartement Twentekiekstersterster

Tonen op kaart

69 reviews over Appartement Twentekiek

• 2018
    10Paula Beauveser19-06-2018

In een woord Fantastisch, een geweldig verblijf !!

Prachtige plek, mooi appartement, heel gezellig ingericht en toch praktisch. Fijne gastvrouw en gastheer met goede tips . Het Appartement was heel schoon, bedden waren uitstekend.!! Heerlijk geslapen dus. Veel te zien, ook dicht in de buurt. Er was niets wat niet goed was! Buiten was het ook goed toeven, de plek was zo gekozen dat je heel vrij zat ondanks de 2 andere appartementen. Fantastisch

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Willem07-10-2017

Geweldig, wij gaan daar vaker naartoe

Geweldig gastvrij. Goed uitgangspunt voor fiets- en wandeltochten. Leuke/gezellige plaatsen in de buurt, zoals Delden en Oostmarsum

Gereisd met partner in september 2017

• 10Dirkje Maarleveld08-09-2017

Prettige ontvangst, schoon, compleet en sfeervol appartement. Verse bloemen op tafel. Opgemaakte bedden.Prettige ligging. Terras met veel privacy onder de appelboom in prachtige omgeving. Dit appartement is geschikt voor verblijf in alle seizoenen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Eveline18-08-2017

Een prachtig appartement.

Ruim appartement met goede aanpassingen voor mensen met een fysieke beperking. Rustig gelegen. Prachtig uitzicht. Gastvrije en hartelijke eigenaren. Een schitterende omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9A. Meijer15-08-2017

Geweldig

Goed verzorgd, fijne persoonlijke touch. Ben hier nu 2 x geweest. Ik vind het een hele fijne locatie. Heerlijk stil en afgelegen, en toch dicht bij Delden en Bornebroek. Mooie omgeving ideaal om te fietsen en te wandelen. Genoeg te zien en te belven in de omgeving. Appartement was blinkend schoon, alles is aanwezig. Goede bedden, kortom geweldige Week gehad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Peter Fijt11-10-2016

Geweldige B&B

De b&b Twentekiek is bij uitstek de plek om uit te rusten. Anita en Paul hebben het goed voor elkaar. Zeer gastvrij, prachtige locatie en als je wilt, tegen redelijke prijs, een heerlijk ontbijt op de kamer. Ons appartement was ruim voorzien van lekker zittend meubulair en een fijne bank. Twee grote slaapkamers met prima bedden, een goed uitgerustte keuken en prima badkamer. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9E Koops22-08-2016

Prachtige appartementen schitterende omgeving

schitterende ligging in de vrije natuur; prachtige appartementen waarin alles aanwezig is voor een relaxte vakantie; gastvrije ontvangst

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Hester van Lanen22-08-2016

Heerlijke plek voor een weekje weg!

Rust, ruimte (binnen en buiten), vrijheid, gastvrijheid, meer dan complete inboedel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9C. van Rijn26-07-2016

Prima accomodatie; voelen ons hier thuis

de ligging en de complete inrichting van de appartementen en de prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. De service en -zonodig- de hulp van de eigenaresse maakt het verblijf helemaal compleet.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10gerry en karin20-07-2016

Fantastisch! Aanrader

Geweldige lokatie, mooi vertoeven, vriendelijke mensen, goede service, mooi verblijf.. topper een dikke 10 waard!!!

Gereisd met partner in juli 2014

13 tips over Appartement Twentekiek

• Familie Van der Heijde, 23-12-2013

Heel goede bistro Le Primeur in Bornerbroek, Kasteel Twickel, Kasteel van prinses Armgard in Diepenheim, uitgebreid winkelbestand voor de dagelijkse boodschappen in Enter, leuke winkels in Rijssen, heel veel fietsmogelijkheden, zoutmuseum in Delden enz.enz. Kortom genoeg te zien in de directe omgeving.

• Hanno, 31-12-2013

Tip: Rolstoelvierdaagse 3e week van juli!

• Familie Van der Heijde, 04-07-2013

Bistro Le Primeur in Bornerbroek, , afstand van het appartement ca. 3 km. Van harte aanbevolen.

0 vragen over Appartement Twentekiek

Appartement info