Hotel Landgoed Hotel Carelshaven Delden ***

Hotel Landgoed Hotel Carelshaven Delden ***

Hotel Landgoed Hotel Carelshaven Delden
8,7

Weer vandaag7°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Hotel Carelshaven Delden voor je op een rij gezet:

14 tips over Hotel Landgoed Hotel Carelshaven Delden

Mary van Vucht, 21-8-2017
Meer keuze uit niet al te dure wijnen, het was of de huiswijn of prijzige wijnen.
Fam. van de Pol, 17-7-2015
Kasteel Twickel, museumboerderij Wendezoele en de Noordmolen.
Will en Tilly Simon, 19-5-2015
Maak vooral een urenlange wandeling over het Landgoed en vergeet niet om het rustieke plaatsje Delden te bezoeken.

F.Schaaf, 7-5-2015
Als u slecht ter been bent vraag een kamer beneden, omdat er geen lift is.
R.A.Faber, 19-4-2015
prachtige tuin, waar niets mee gedaan wordt. Misschien een idee om een midgetgolf te realiseren. Voor zover wij gezien hebben, is er niets voor kinderen te doen.
fam. knook, 9-4-2015

Een prachtige omgeving om fietsend te verkennen. Heerlijk op het balkon gezeten!

Onze kamer (38) was prima, met een heerlijk balkon.

Bezoek aan kasteel Twickel is aan te bevelen.

W.Doeve, 16-3-2015
Van hieruit kun je schitterende tochten door het mooie twentse land.Vooral Ootmarsum is de moeite waard met z`n antiekwinkeltjes
Jan Tieben, 15-3-2015
Niks op aan te merken wij zaten op de begane grond aan de tuinkant.keken uit op houtzagerij Twickel. leuk terrasje
marc Tillema, 16-2-2015

Andere, mooiere kast in de slaapkamer

Landgoed Twickel op één kilometer afstand is prachtig om te wandelen! Het stadje Delden is ook zeer charmant.

Thijs Rijnbergen, 2-2-2015
Pak bij het chocoladedessert de El Candado - Pedro Ximenez Sherry. Heerlijk stroperig, rozijn en chocola.