Hotel Het Witte Paard

Hotel Het Witte Paard
8,2

3 tips over Hotel Het Witte Paard

Jan Willem, 24-9-2013
het ijs. ( ze zeggen 'zelf geschept' ofzo, maakt niet uit, het is superlekker!)
monique , 16-3-2013

Ben je sportief aangelegd leef je dan hieruit. Vanaf het hotel zit je al met 500 meter op een nieuw aangelegde moutainbike route van 70 km lang deze is ook makkelijk inte korten,

Wil je gewoon lekker fietsen in de omgeving is het ook geweldig de rust die hier heerst is gewoon geweldig.

nathalie Bauhuis , 16-3-2013
Als u naar Het Witte Paard komt moet u echt even gaan genieten van Stichting Twickel dit is Europes grotste prive landgoed met een kasteel die op afspraak te bezichten is . Mooie tuinen en alles nog in eigen beheer ,houtzagerij tevens te bezoeken, Delden is een heel gezellig stadje met erg veel leuke winkeltjes en gallerijen.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Witte Paard voor je op een rij gezet: