Hotel Het Witte Paard

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°2°
Hotel Het Witte Paard
8,2

6 reviews over Hotel Het Witte Paard in het Nederlands

Genoten van heerlijk eten en prima service.

Hans van Wijhe
22-9-2017

Twee ondernemende jonge mensen maken weer iets moois van Hotel restaurant het Witte Paard. Ze hebben het restaurant uitgebreid met een fraaie serre en van mooi meubilair voorzien. Wij hebben genoten van het enthousiasme, de aangename sfeer, het heerlijke eten en de prima service. Ook het ontbijt was heel goed. De hotelkamers zijn ruim en sfeervol.

dit nooit meer

roy abbink
21-4-2014

Hotel het witte paard in Delden. De ligging is mooi, al is het restaurant ietwat klein. De bediening is erg traag helaas. Het hoofdgerecht wat geserveerd werd was ver onder de maat. Ze namen het terug, boden ook wat anders aan. Nou bedankt want als je twee happen hebt gehad zit je vol, en het feit dat de rest van het gezelschap het eten al opheeft is het vervelend dat je alleen nog wat moet eten. Ze kwamen met een schrik barige oplossing: Ik kreeg 1 drankje van het huis.....echt slecht dus. Bij het afrekenen brachten ze het hoofdgerecht gewoon in rekening. Naar enig aandringen hebben ze het van de rekening afgehaald...Daar hadden ze zelf mee moeten komen naar mijn mening. De bediening gaf toe na overleg met de kok dat het hoofdgerecht inderdaad niet goed was. Behalve de eigenaar..die was het er niet mee eens. Dus voor ons nooit meer het Wiite paard in Delden

Het Witte Paard is een sfeervol hotel met uitstraling en gelegen in de prachtige omgeving van het Hof van Twenthe.De klantvriendelijkheid staat voorop waarbij de gastvrouw oog heeft voor de details.Het personeel is vriendelijk en hebben tijd voor de gasten.De keuken met chefkok Jan doet niet onder voor de gerenomeerde restaurants en hotels in Nederland.Het diner of het verrassingsmenu is met uiterste zorg samengesteld en smaakt voortreffelijk om te watertanden.Het ontbijt is elke morgen overvloedig en wordt met de uiterste zorg en aandacht geserveerd.Verder is het heerlijk toeven in jullie slaapkamers van het hotel waar je heerlijk kunt slapen. Nathalie en Jan met jullie personeel alle hulde!! Een echte aanrader.En dan de omgeving van Delden in het Hof van Twenthe,je kunt er mooi fietsen, wandelen of een fraaie autotocht maken.Vooral de steden, dorpen, kastelen en de vele musea zijn een bezoek waard.Inmiddels al weer voor de volgende periode in oktober geboekt. Annelies en Ygram

Hoogstandje

Aren, Marleen en Lara
2-5-2012

Complimenten!

Schitterende locatie, prachtig hotel met restaurant en sublieme keuken.

Ruime kamers met goede bedden en luxe badkamer.

Schoon en Luxe gevoel, pure verwennerij!

Veel te zien en te doen in de omgeving.

Aanrader voor rust en natuurliefhebbers, waarbij de hond ook kan genieten.

Hoogstandje dus.

Ik zeg DOEN!

Geweldig

Jan
29-2-2012

Hotel restaurant het Witte Paard in Delden, ligt op een geweldige locatie. Het pand zelf is al prachtig. Vele bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Het eten in het restaurant is heerlijk, complimenten voor de kok. De bediening is vriendelijk, en weten waar ze over praten. De entourage is erg mooi, zeer sfeervol ingericht. Heerlijke wijnkaart. Hotel kamers zien er mooi uit, en zijn erg ruim opgezet. Kortom een aanrader.

2007

super plek met diverse mogelijkheden,heerlijk eten en vriendelijke bediening en mooie hotelkamers. Een plek om je thuis te voelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Witte Paard voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Witte Paard in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Witte Paard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.