Hotel Het Wapen van Delden ***

Hotel Het Wapen van Delden
Hotel Het Wapen van Delden
8,2

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Het Wapen van Delden voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Het Wapen van Delden in het Nederlands

Adrie, 19-10-2017

Mooie kamer (11) beneden met bubbelbad. Rustig. Mooi en lekker warm zwembad. Heerlijk eten! Goed ontbijt.

Prettig personeel.

Niets negatiefs te melden!

Fantastich

Julia mennes-boertien, 15-10-2017

alles was prima verzorgt kamers waren schoon en netjes badkamer prima alleen een toiletborstel zou fijn zijn . Personeel super kreeg de krant van die dag mee omdat mijn dochter en schoonzoon er in stonden

Fijn hotel

Gerrit, 6-10-2017

Goede en ruime kamers, fijne en goede bedden. Een heel mooi overdekt zwembad met echt warm water (29 graden). Lekker gegeten in restaurant.

Hotel lag wel aan een drukke weg met kamer aan deze weg. Gelukkig s' nachts geen last van verkeer gehad

Gastvrij hotel

Ineke, 2-10-2017

Gebouw en kamers wat gedateerd, maar alles wel keurig schoon. Ontbijt en diner waren beiden prima. Mooie ligging van het hotel

Prima hotel, vriendelijk personeel

AvD, 16-8-2017

De kamer was zeer netjes, met een grote badkamer (Douche en Bubbelbad apart). Het bed was wel zeer zacht waardoor ik de eerste nacht niet echt lekker had geslapen omdat ik eraan moest wennen. Wij hadden inclusief 3 gangen diner 2 avonden. Ook dit was zeer lekker, het enige nadeel is dat er helemaal geen keuze is. Vooraf dichtstbijzijnde kamer aan het restaurant gevraagd ivm babyfoon en ook dit was geregeld. Het ontbijt was ook prima, voor ieder wat wils.

Heel fijn hotel

Fam. Balm, 10-8-2017

Fijn mooi hotel en heel schoon. Mooie gerenoveerde kamers met een heel goed bed. Lekker zwembad, niet groot maar lekker om een paar baantjes te zwemmen.

Heerlijk ontbijt met verse jus 'd orange. Ook de dagmenu's zijn erg lekker. Normaal doen wij dat eigenlijk nooit maar hebben nu alle dagen in het hotel gegeten.

Goed klaar gemaakt met lekkere verse produkten.

Echte minpuntjes hebben wij niet en wat de parkeerplaats betreft. deze wordt in september opgeknapt.

Nooit meer

Luc, 30-7-2017

Super onattent personeel, t.o.v Belgen !!! 'K had de indruk dat wij onzichtbaar waren. We werden dan ook genegeerd wat ons een zeer onprettig gevoel gaf zeker omdat je zag dat ze t.o.v. andere gasten wel zeer attent waren. Deze 4 dage en 3 nachten was geen gevoel van vakantie maar meer een gevoel van ergernis en frustratie.

Leuk arrangement. De medewerkers zijn vriendelijk, zowel ontbijt als diner zijn goed verzorgd. Oudere mensen missen een lift als de kamers op de begane grond vol zijn. Jammer dat de kamers en badkamers maar minimaal gepoetst werden. Horren in de ramen zouden erg nuttig zijn, er werd beaamd dat hier heel veel muggen zijn (en dus muggenbeten)! Het gratis parkeerterrein is echt aan vernieuwing toe; het heeft veel kuilen die na regenbuien vol plassen staan.

Geweldig!!

Mariëtte, 31-5-2017

Het was geweldig! Vriendelijk en toegankelijk personeel! Goed eten! We hebben genoten!!!

Goed,vriendelijk en lekker

Henny en peter rutten, 30-5-2017

Ga hier gerust genieten van de gastvrijheid en het heerlijk eten, daarbij kun je in de omgeving prima recreëren, fietsen wandelen enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Wapen van Delden in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Wapen van Delden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Wapen van Delden scoort een 8.18 uit 10 op basis van 116 reviews.