Hotel Het Wapen van Delden

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Het Wapen van Delden
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Het Wapen van Delden voor je op een rij gezet:

Laatste review

Kees Bakker,
25-11-2018

Heerlijk hotel. Goede bedden . Netjes . Heerlijk ontbijt, Gastvrij!

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

123 reviews over Hotel Het Wapen van Delden in het Nederlands

Kees Bakker,
25-11-2018

Heerlijk hotel. Goede bedden . Netjes . Heerlijk ontbijt, Gastvrij!

Zeker naar toe gaan

Henk W,
22-11-2018

Prima hotel, goed ontbijt en diner. Bezoek aan het zoutmuseum is zeker de moeite waard. Vanuit Delden ben je met de trein snel in de steden Hengelo en Enschede waar ook het nodige te zien is.

Komen zeker nog een keer terug

Hiemstra,
7-9-2018

Prima hotel vriendelijk personeel, eten is geweldig

HotelSpecials.nl

Fantastisch hotel met prima verzorging.

R. Bisalsky,
17-8-2018

Mooi hotel en prachtige ligging. Zeer vriendelijke ontvangst door gastheer Edwin, je voelt je gelijk welkom als gast. De kamer was dik in orde en wat ons opviel, netjes en schoon. Het diner was zeer smaakvol en prima verzorgt en bij het ontbijtbuffet was ook alles aanwezig. Het personeel is zeer betrokken bij de gast en geen moeite is teveel. Ook de interactie door het personeel met de gasten is zeer prettig, kortom échte twentse gastvrijheid. We komen zeer zeker vaker terug. Dit hotel is echt een aanrader !.

Uitmuntend.

Fam. Fransen,
13-7-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Personeel helpt je goed, en is ongedwongen. Eerste nacht een slecht bed, echter snel en juist opgelost. Omgeboekt naar een andere kamer. Ook eten (ontbijt, lunch en diner) is erg goed. Ook als je wensen hebt voor het eten (bijv. niet op het Green Egg) is veel mogelijk. (TIP: vertel de mensen dat het vlees gerookt is op de Green Egg i.v.m. de sterke smaak) Verder niets als lof.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van Twente!

Marina en Eric,
1-7-2018

Wij werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en omdat we te vroeg waren, kregen we uitleg voor een wandeling in de omgeving. Later in de middag checkten wij in en waren prettig verrast door de ruime kamer. De bediening en maaltijden waren zeer aangenaam en het ontbijtbuffet meer dan voldoende. Wij vonden het prettig dat er een vriendelijke interactie was tussen het personeel en de gasten en de gasten onderling.

Top!

Metty,
14-5-2018

Prettig hotel, zeer gastvrije medewerkers, prima ontbijt, voortreffelijke maaltijd en een kamer die helemaal ok was! Wil je boeken: gewoon zelf even bellen, wordt meteen geregeld.

Het ligt aan een vrij drukke weg, maar daar hebben we totaal geen last van gehad.

Adrie,
19-10-2017

Mooie kamer (11) beneden met bubbelbad. Rustig. Mooi en lekker warm zwembad. Heerlijk eten! Goed ontbijt.

Prettig personeel.

Niets negatiefs te melden!

Fantastich

Julia mennes-boertien,
15-10-2017

alles was prima verzorgt kamers waren schoon en netjes badkamer prima alleen een toiletborstel zou fijn zijn . Personeel super kreeg de krant van die dag mee omdat mijn dochter en schoonzoon er in stonden

Fijn hotel

Gerrit,
6-10-2017

Goede en ruime kamers, fijne en goede bedden. Een heel mooi overdekt zwembad met echt warm water (29 graden). Lekker gegeten in restaurant.

Hotel lag wel aan een drukke weg met kamer aan deze weg. Gelukkig s' nachts geen last van verkeer gehad

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Wapen van Delden in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Wapen van Delden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.