Tijdelijk €25 aanbetaling

Aparthotel Delden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aparthotel Delden voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 160 reviews

7GoedScore uit 160 reviews
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

160 Reviews over Aparthotel Delden

• 8Leonie02-05-2022

Prima

Prima verblijf. Kamer schoon en goed in orde. Vervelend dat er wieltjes onder het bed zitten, bij het minste verschuift het. Diner en ontbijt waren prima. Het diner is per gang qua hoeveelheid net voldoende. Salade buffet ziet er wel goed uit. De bowlingbaan is echt gedateerd, niet van deze tijd. Speel gedeelte netjes en goed in orde. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 7Noor17-10-2021

Balend naar huis

Al een paar keer geweest, vriendelijk personeel, heerlijk eten en de kamer was ook top. Dan betalen, rekening klopt niet, terug naar receptie, teveel gerekend voor het eten. In plaats van een excuses, nee WIJ hadden op moeten letten, bonnetjes ondertekenen( niemand die daar naar vroeg). Jammer, toch met een katterig gevoel naar huis.

• 5Tiny27-09-2021

teleurstellnde ervaring

Voor derde keer met groep gereserveerd, en afgesproken (werd toegezegd) dat we vijf kamers naast elkaar kregen (zoals eerder gebeurde. Nu twee kamers volstrekt elders waarvan één alsnog verplaatst werd vanwege riool lucht. Besproken klacht bij manager werd afgewimpeld ("zoiets zeggen we nooit toe") en we werden op geen enkele manier tegemoet gekomen. Eetzaal verder bijzonder vol en erg druk. Dit was onze laatste keer hier.

• 9Kees Stigter10-05-2021

Prima verblijf

Een goed hotel in een mooie omgeving

• 6Ilja07-11-2020

Matig

Gedateerde kamers, personeel wel vriendelijk uitgezonderd vrouw met vlecht tijdens ontbijt, onbeleefd, niet geschikt voor hotel, wellness netjes, eindafrekening klopte niet, zeer irritant

• 9Irma01-02-2020

Erg goed en gezellig hotel

Geweldig hotel voor kinderen. Volop zoekmogelijkheden. Fijn dat de golfbaan direct naast het hotel ligt. Erg vriendelijk personeel.

• 8Senna26-12-2019

Geweldig

De bediening was top! Ze waren heel spontaan en aardig. De kamer was netjes, strak en het bed lag heel lekker. Het zwembad was prima niet bijzonder maar gewoon goed! Dit hotel kan ik aanraden en ik kom hier zeker terug

• 9Margot10-12-2019

Geweldig gezellig familiehotel

Prima hotel, gastvrij personeel. Mijn kleinkinderen hebben zich prima vermaakt op het spelterras en de volwassenen hebben zich tegoed gedaan aan de uitstekende keuken. Dit hotel is zeker een aanrader

• 9Willem10-12-2019

Veel faciliteiten en een mooie omgeving

Tijdens de zomervakantie ben ik samen met mijn partner enkele dagen in dit hotel verbleven. De omgeving is ideaal om te verkennen met de fiets. Ook was er binnen het hotel veel te doen voor alle leeftijden. Wij komen zeker nog een keer terug met de kleinkinderen

• 4Tinus B13-09-2019

Nooit meer!

Zakelijke trip voor 1 nacht. Vriendelijkheid is ver te zoeken en qua hygiene valt er ook nog veel te winnen. Kamer was zeker niet schoon en de locatie onder grote hoogspanningsmasten ook niet ideaal. Tevens discussie over de prijs van bij het uitchecken waarbij blijkt dat het arrangement wat geboekt was niet in het systeem doorgekomen was waardoor de prijs flink hoger was dan waarvoor ik geboekt had. Voor mij nooit meer.

Hotel Aparthotel Delden info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sportlaan 7, 7491 DG