Tuinen Mien Ruys

7.8Goed

• 10Sandra21-06-2017

Prachtige tuinen

Bijzonder om te zien dat deze tuinen nog steeds zo goed worden onderhouden. Een must-see voor iedere tuinliefhebber.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Giselle17-04-2016

Unieke plek in Nederland

Het is bijzonder om te zien met hoeveel liefde de tuinen van Mien Ruys nog steeds worden onderhouden. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel dat ruim de tijd voor ons heeft genomen. Hoewel er op dit moment nog niet veel bloeide, was de "tijdreis" door de tuingeschiedenis zeker de moeite waard. We hebben van de gelegenheid gebruikt gemaakt om donateur te worden, zodat deze unieke plek nog vele jaren kan voortbestaan. Een aanrader voor iedere tuinliefhebber.

Gereisd met partner in april 2016

• 9hozak30-06-2015

Mooie klassiek tuinen

Voorloper in tuinontwerp. Nog steeds zeer de moeite waard. Diverse mooie 'oude' tuinen. Veel groen. Rust. Leuk uitje voor een halve dag (voor de liefhebber).

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Margreet16-09-2014

Aangenaam verrast

Had al veel over de tuinen gehoord maar was er nog nooit geweest. Ben er nu eindelijk geweest met onze tuinclub en was aangenaam verrast. Naast de mooie planten was er ook een erg informatief Kennishuis met veel leuke informatie. Zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8suzanne Luijcx09-09-2014

Zeker aanrader

30 jaar geleden ook geweest toen ik beginnend tuinierster was. Voor tuinliefhebbers zeker aanrader. Tuin zag er verzorgd uit. Vriendelijke vrijwilligers en verschillende tuinideeën mee naar huis genomen.

Gereisd in augustus 2014

• 9Frouwktje02-09-2014

Wat een verrassing!

Afgelopen zondag naar de Tuinen mien ruys geweest. Daar bleek toen dat de vaste plantendag gaande was. Erg informatief met een lezing van Henk Jacobs maar ook de workshop bloembinden was erg leuk! Uiteraard ook erg genoten van de prachtige tuinen, zeker een aanrader!

Alleen gereisd in augustus 2014

• 9Tuinliefhebber20-08-2014

Genoten

Prachtige rondleiding door de tuinen mien ruys gehad. Naast de prachtige tuinen ook erg genoten van de exposities over het leven en werk van Mien Ruys.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 4Henckeh08-07-2014

Wat een afknapper

Speciaal naar deze tuin(en) gekomen voor de planten en brocante fair, wat een afknapper. En wij waren niet de enige die er zo over denken, de tuin is onderdeeld in 30 stukjes en ik moet eerlijk zeggen er zaten hele mooie stukjes bij, maar een stukje bos waarbij 3 bomen weggehaald zijn en er een verhaal bij te verzinnen lijkt ons totaal overbodig en zinloos. De brocante fair met 6 standhouders mag eigenlijk geen naam hebben. Al met al een zeer teleurstellende en duur betaalde entreeprijs, dit hebben wel beter gezien.

Gereisd met partner in juli 2014

• 5Piet van Dam27-08-2013

Rommelig

Wij zijn van mening dat de tuinen netter kunnen of we zijn de verkeerde tijd geweest

Gereisd met partner in juni 2013

• 4L_vdLoo26-04-2013

Geen aanrader meer

Geweest: 23 april 2013; daarvoor zijn wij een keer in 1996 geweest. Het verschil is gigantisch. Kassen zijn er niet meer; winkel verdwenen. Ziet er allemaal onverzorgd uit. Hoop achterstallig onderhoud. Exposities stelden ook niet veel voor. Kortom het viel ons zwaar tegen en zouden het ook absoluut niet aan anderen aanbevelen. Bovendien is de toegangsprijs niet in verhouding met wat je te zien krijgt.

Gereisd met partner in april 2013

10 van de 13 reviews gezien