Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping Langs de Dedemsvaart

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping Langs de Dedemsvaart voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 63 reviews
+12

9.2FenomenaalScore uit 63 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

63 Reviews over Minicamping Langs de Dedemsvaart

• 9Didden24-08-2021

Aantrekkelijke mini-camping

Fijne kleine camping met 3 veldjes w.v. een veld voor campers. Wij stonden op veld Paardenwei (geen paard te bekennen overigens). Elke plek voorzien van tegels voor de wielen en een kunstgrasmat. Veel groen omringt het veldje met in het midden een jeu de boule baan. Mooie omgeving om te fietsen en in Dedemsvaart is alles te verkrijgen kwa winkels. Sanitair is prima in orde. Kortom: de nieuwe eigenaar heeft een prima camping.

• 9Marjan10-08-2021

Fijne kleinschalige camping.

We hebben genoten op deze mooie plek. Het leek of we in een tuin stonden, uitzicht op dakplatanen, picknicktafel met bloemetjes en een jeu de boulebaan. Super schoon sanitair en kunstgras voor je caravan! Bos aan de overkant, viswater en fietsen. In Dedemsvaart, winkels, terrasjes, recreatieplas en de tuinen van Mien Ruys op fietsafstand.Een aanrader!

• 9Jeroen Keetels09-08-2021

Heerlijke plek, genoten!!

Sinds dit jaar heeft deze camping nieuwe eigenaren. Vriendelijke mensen die voor tips, een praatje en hulp voor je klaar staan. De camping is prachtig gelegen in het mooie vechtdal. Hierdoor voor ieders wat wils(fietsen, wandelen, winkelen etc). Doordat de Dedemsvaart recht voor de deur ligt konden onze kinderen heerlijk met de sup het water op. Een aanlegsteiger en bankje maken het geheel compleet. In de gezamenlijke ruimte zijn streekproducten verkrijgbaar maar ook een goed boek, een bakje koffie etc. Nog 1 compliment voordat ik afsluit: de grasmatten voor de plekken zijn echt top, dat zou ik iedere camping aan willen raden. Al met al; het was kort maar krachtig! Wij komen zeker nog een keer terug

• 10thea steffens04-07-2020

nog steeds een TOP camping!

Wij waren hier al vaker maar zo moet een camping zijn! Hier klopt alles, de camping ligt in een heerlijk fietsgebied. We hadden prima weer en konden ons prima vermaken in de Oldemeier. Dedemsvaart is vlakbij en daar kun je al je boodschappen halen. Minpunten heeft deze camping niet, Wij komen zeker weer terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Arie van Loo26-06-2019

Ga nog wel eens terug.

Wat een supercamping. Wat een gedreven beheerders. Vriendelijk, behulpzaam. Schoon. Het meest bijzondere was een boottocht op de Vecht, waar we op de fiets onder leiding van Jannie naar toe gingen. En dat allemaal belangeloos. Gaaf. Bedankt.

• 9Fam de Boer01-06-2019

Nette camping, gastvrij, gezellig!

• 9Joke Schep12-05-2019

Top weekje

Camping gevonden via een blad. Leuke ontvangst , leuke plek met kunststof grasmat voor caravan. Heerlijk gefietst in de omgeving. Laatste avond zouden we gezellig samen fietsen, maar door regen werd het samen koffie drinken tv kijken en spelletje doen. Top vonden we het. Komen nog een keer terug.

• 9Rita Jongstra15-10-2018

SUPER camping.

We hebben geen minpunten kunnen ontdekken. Het is een super verzorgde camping. Mooi kunstgras voor je caravan, heerlijk aan de voeten en zeer schoon. En het sanitair... geweldig! Eetgelegenheden voldoende op wandelafstand.

• 9henk13-10-2018

geweldig

gemoedelijke zeer nette camping

• 9Margo Mooiweer12-07-2018

Prima

Weekend met camper en honden. Alles was prima voor elkaar. Zeer gastvrij. Hele gezellige camping!

• 9Eetgelegenheden

Camping Minicamping Langs de Dedemsvaart info