Bed and Breakfast Het Oranjetipje

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Nederland, Overijssel, De Pol

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Het Oranjetipje?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Het Oranjetipje

• 9Katja en Peter uit Vrasene , Belgie15-08-2012

Een aanrader !!

Eén van de betere B&B die wij al hebben gehad ! ligt op het knooppunten netwerk tussen nr 37 en nr 91 , en je kan vandaar uit mooie fiets- of wandellussen maken ! Zeer vriendelijk ontvangst en service ! Een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt !! Op de prima kamer ligt ook een dikke informatie map met fiets- en wandelkaarten , restaurants en bezienswaardigheden in ! Je mag gebruik maken van de tuin en een grote ontspannings ruimte en je krijgt ook een rondleiding in de kaarsenmakerij " Het Tweede Lichtje " dat in de tuin aangrenst !!

Gereisd met partner in augustus 2012

1 tip over Bed and Breakfast Het Oranjetipje

• Katja en Peter uit Vrasene , Belgie, 15-08-2012

Stel gerust je vragen ivm fietsroutes aan de uitbaters , ze helpen je met plezier !!!

0 vragen over Bed and Breakfast Het Oranjetipje

Bed and Breakfast info