Hotel 't Kruisselt

Hotel 't Kruisselt
8,8

472 reviews over Hotel 't Kruisselt in het Nederlands

De goede ervaringen overheersen !

Johannes Willem Nieuwenhuis
8-7-2018

Het hotel ligt prachtig, het personeel is vriendelijk. Onze kamer kan wel een likje verf gebruiken, maar...de badkamer was uitstekend, en de kleurstelling van de kamer, tegels, tapijt en gordijnen, is aangenaam. Het menu van vrijdag viel ons tegen: de vis was goed gegaard, maar de combinatie met de spinazie was geen succes. De aardappelkroketjes waren van het hoofdgerecht nog het best. De salade was volstrekt niet aangemaakt! De tweede avond was het hoofdgerecht een stuk beter: de kogelbiefstuk was goed gegaard, en ging vergezeld van bijpassende groenten, en, de salade was nu goed. Het voorgerecht met coburger ham was goed, dat er maar een kleine asperge bij lag is op zich niet erg, maar prijs het voorgerecht dan iets anders aan! De fietsen zijn werkelijk voortreffelijk, en de hor in onze kamer , wat een mooie plissé vondst! De sfeer op het terras, en het restaurant was aangenaam, ook met veel mensen is dat zo.

Geachte familie Nieuwenhuis,

Hartelijk dank voor uw review! We zullen het zeker niet nalaten kamer 20 een goede schilderbeurt te geven aankomende winter. Was jammer dat het diner de eerste dag niet in de smaak viel, fijn te lezen dat wij het de tweede avond goed hebben kunnen maken met een malse biefstuk.

We nemen uw tips mee en hopen u nogmaals te begroeten in Hotel 't Kruisselt!

Linda & Jeroen Kampman-Piening

prachtige vakantie kon niet beter.

l baas brinkman
7-7-2018

alles was prima. voor alles zeer vriendelijk personeel. heek lekker en zeer verzorgd geserveerd. en voor de koks een groot compliment.het was de 2e keer dat ik er was nu met vriendinnen en komen vast terug. prachtige omgeving om te fietsen en de elec.fietsen waren ook prima.we hebben enorm genoten.

Geachte mevrouw Baas,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We doen elke dag ons best het alle gasten weer naar de zin te maken en ze heerlijk te laten genieten van een paar dagen ontspannen in Twente. Niks moet, alles mag! Erg fijn dat u samen met uw vriendin zo genoten heeft!

Linda & Jeroen Kampman-Piening

formidabel kan niet beter.

Fam. Verbeek de Jong.
6-7-2018

dit hotel is perfect eten slapen ontbijt en diner grandioos personeel heel goed kortom hotel zit niet voor niks altijd vol we zijn er al twee keer geweest we gaan nu ook met de kerst volgend jaar ook zeker weer terug.

Geachte meneer en mevrouw Verbeek,

Heel hartelijk dank voor uw fantastische recensie. We vinden het ontzettend leuk dat u voornemens bent ook met kerst bij ons te verblijven.

We hopen u gauw weer te begroeten!

Wij komen terug

Fam.Steenmeijer
28-6-2018

Direct bij aankomst kregen wij al een fijn gevoel wat betreft de ontvangst van de vriendelijke receptioniste. Dit is niet meer overgegaan tijdens ons 7 daagse verblijf. Niets was te veel. Keurige schone kamer en heerlijk eten.

Directie en medewerkers hotel 't Kruisselt, Directeur, 3-7-2018

Geachte familie Steenmeijer,

Hartelijk dank voor uw fraaie recensie, en wat fijn om te lezen dat vanaf begin tot eind het u zo naar het zin is geweest.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

Zonnige groet uit Twente!

Een aanbevelingwaardig hotel.

René Mertens en Verboven Lisette Tessenderlo (B)
26-6-2018

Prachtige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Waren daar als begeleiders van een groep met 12 personen. Iedereen tevreden naar huis gereden.

En ja bij het hoofdmenu waren de aardappeltjes, frietjes of kroketjes aan de karige kant.

Maar bijvragen was geen probleem en binnen de kortste tijd was het gevraagde daar zodat uw vlees of vis niet koud stond te worden, zelfs twee of driemaal bijvragen zal geen probleem opleveren. Beter aan de karige kant dan een grote schotel die men achteraf voor de helft moet weggooien. We zijn er driemaal geweest en altijd top.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 29-6-2018

Geachte dames en heren,

Heel hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We hebben ontzettend genoten van de gezelligheid van uw gezelschap en alle mooie verhalen. Heel fijn te lezen dat uw verblijf bij ons ook naar wens is geweest en dat u heerlijk gegeten heeft 's avonds in de sfeervolle Eetkamer.

Mocht u nogmaals een fietsvakantie boeken in Nederland, dan verwelkomen wij u heel graag weer!

Tot ziens in Twente!

Met een gastvrije groet,

Jeroen & Linda Kampman-Piening

Heel fijn voor een korte vakantie.

Dick Verweij
24-6-2018

Zeer prettig personeel, fantastische keuken.

Luxe kamers niet zo luxe

Linda Kampman-Piening, Directeur, 29-6-2018

Geachte heer en mevrouw Verweij,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Onder chef-kok Brian Pol streeft ons keukenteam dagelijks naar het serveren van de lekkerste gerechten, waarbij we een uitgebalanceerd 3-gangendiner serveren wanneer u een arrangement heeft geboekt. Fijn te lezen dat u hiervan genoten heeft!

De luxe kamers liggen op de begane grond in de hal naar het zwembad, de luxe items ten opzichte van de andere kamers zijn de koffie- en theefaciliteiten op de kamer, badjassen met slofjes, een grote televisie en de airconditioning. Wij proberen in ons 3-sterren familiehotel daarmee een verschil te maken, maar we nemen uw tip ter harte!

Graag tot een volgende begroeting in Twente!

Jeroen & Linda Kampman-Piening

Alles bij elkaargenomen een "tegenvaller"!!

Cornelis Adelerhof
11-6-2018

Prachtige omgeving en ligging. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening tijdens ons verblijf. Echter voor wat betreft het diner kunnen wij stellen dat dit erg tegen valt. Er wordt getracht om een haute cuisine 3-gangendiner te presenteren. We missen hierbij toch wel verse producten in de gerechten. Beter zou het zijn om tevens wat meer garnituren bij te serveren. 1 aardappelkroketje voor een volwassen persoon is wat karig. Een andere tip: de toch wel wat duurdere flessen (rode) wijn die wij tijdens ons verblijf bij het diner dronken waren veel te warm (kwamen zeker niet uit een wijnkelder of klimaatkast. In tegenstelling tot de zeer vriendelijk jongeman bij onze ontvangst was de dame aan de balie bij het uitchecken zijn tegenpool.

Geachte heer en mevrouw Adelerhof,

Dank u wel voor uw recensie! Het hotel is inderdaad prachtig gelegen tussen de beekdalen en stuwwallen in Twente. Het team werkt met veel passie en inzet en streeft dagelijks naar een optimale gastbeleving. In ons 3-sterren familiehotel serveren wij dagelijks een smakelijk driegangendiner, met verse producten van de groenteboer en diverse leveranciers. We hadden graag van u vernomen, zodat onze chef met u uw wensen had kunnen bespreken. We nemen uw tips op in het team en hopen u volgend jaar voor een 4de keer te mogen verwelkomen in Hotel 't Kruisselt!

Jeroen & Linda Kampman-Piening

Wij zijn vastbesloten hier terug te komen.

Ceuppens Staf
10-6-2018

De ligging, het hotel zelf, het personeel en het eten waren dik in orde.

Geachte familie Ceuppens,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. U heeft een hele reis afgelegd van België naar De Lutte! Heel fijn om te lezen dat uw verblijf bij ons goed is bevallen. We vonden het ontzettend leuk uw gezelschap te mogen ontvangen in ons hotel en hebben genoten van de gezelligheid!

Graag tot een volgende begroeting!

Met een hartelijke groet,

Namens het hele team,

Jeroen & Linda Kampman-Piening

fantastisch Echt een aanrader.

Map Lankhorst
9-6-2018

We waren er voor de eerste keer. Het eten was heerlijk en de bediening en personeel waren fantastisch. Kamers goed schoon. Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hoog in het vaandel. Prachtige ligging. Fiets en wandelroutes lagen geprint en kon je gratis meenemen. Het waren geweldige 4 dagen. Dankjewel voor de goede zorgen.

Geachte familie Lankhorst,

Hartelijk dank voor uw fantastische recensie! We vinden het prachtig te lezen dat u onze inzet zo waardeert! Het hotel is inderdaad erg mooi gelegen tussen beekdalen, bossen en weilanden. De fietsroutes updaten we elk jaar.

We hopen u nogmaals te ontmoeten in Twente!

Jeroen & Linda Kampman-Piening

Zelf ervaren, de goede recensies zijn terecht!

Har Sanders
3-6-2018

Alles klopt! Prima ontvangst, heel veel wandel en fietsroutes liggen geprint gereed

Goed eten en slapen. Meest opvallend, het personeel werkt zeer professioneel maar blijft heel gewoon en benaderbaar.

Geachte heer & mevrouw Sanders,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. In ons familiehotel werken 21 vaste krachten, onze Marcel is zelfs al 30 jaar in diens bij Hotel 't Kruisselt! We werken met veel passie en plezier en streven elke dag naar een optimale gastbeleving. Dank voor uw mooie compliment!

Hartelijke groet uit Twente,

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruisselt in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruisselt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Kruisselt scoort een 8.77 uit 10 op basis van 470 reviews.