Hotel 't Kruisselt

487 reviews over Hotel 't Kruisselt in het Nederlands

We hebben genoten van 4 heerlijke dagen

Anneke.
8-8-2018

We hebben een paar dagen genoten in hotel t Kruisselt!

Prachtig hotel en schitterende omgeving.

Genoten van het heerlijke eten.

En waren heel blij met de airco in de hotelkamer, en het zwembad.

Want buiten was het tropisch.

Ondanks de hoge temperaturen toch schitterende fietstochten gemaakt.

Zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Linda Kampman-Piening, Directeur, 10-8-2018

Geachte mevrouw Anneke,

Heel hartelijk dank voor uw prachtige recensie! Wat was het warm vorige week! Maar gelukkig kon u gebruik maken van een kamer met airconditioning. Alle Luxe en Klooster kamers zijn voorzien van deze prettig verkoelende units.

Graag tot een volgende begroeting in het mooie Twente!

Linda & Jeroen Kampman

heerlijk

yvonne
4-8-2018

Het was heerlijk personeel super aardig en behulpzaam, eten geweldig.

Geachte mevrouw Yvonne,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie en graag tot een volgende begroeting!

Jeroen & Linda Kampman

Oase van rust met persoonlijke aandacht voor gaste

Fam van den Berg
4-8-2018

Een hotel, waarvan het personeel écht zijn best doet om je het naar de zin te maken. Hartelijk ontvangen door de receptie, die tijdens het gehele verblijf hartelijk blééf. De Kloosterkamer die wij boekten had airco, die wijzelf konden bedienen, erg prettig met de tropische temperaturen. We boekte inclusief ontbijt én diner, iets wat we normaal niet doen, maar nu gokten vanwege een aanbieding. Dat bleek een goeie gok, want het eten was heerlijk! Elke dag een 3 gangenmenu, voor alle gasten hetzelfde. Toch werd elke dag gecheckt of het menu je aansprak of dat je liever iets anders wenste. Wij zijn geen viseters en kregen, toen wij dat meldden, op de 'visavond' een werkelijk heerlijk sukadelapje. Wij hadden e-bikes gehuurd. De accu werd er voor ons ingedaan omdat we anders wellicht vieze handen zouden kunnen krijgen... Op het terras zat je heerlijk. Er heerste een gemoedelijke sfeer in het hotel, gelegen in een oase van rust.

Geachte heer en mevrouw Van den Berg,

We hebben met het hele team met ontzettend veel plezier uw recensie gelezen, hartelijk dank voor de lovende woorden! We genieten ontzettend van de gezelligheid die onze gasten meebrengen en doen onze uiterste best het elke gast oprecht naar de zin te maken, we vinden het dan ook bijzonder leuk te lezen dat u dit precies zo ervaren heeft!

Heel graag tot een volgende begroeting in ons gemoedelijke hotel.

Sùper!

Dik en Henriëtte
4-8-2018

Heel vriendelijk personeel. Alles schoon en netjes. Heerlijk gegeten.

Geachte meneer en mevrouw Van Voorst,

Dank u wel voor de mooie recensie! Heel fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons, graag tot een volgende begroeting!

Wij vonden het geweldig!

J.Schols
1-8-2018

Wij hebben ons prima laten verwennen, met eten, drinken, rusten, en genieten.

Hadden geweldig weekend samen met mijn moeder(96 jaar oud), Prachtige wandelingen gemaakt en goed uitgeblazen op het tuinterras.

Doordat mijn moeder niet meer goed ter been is was alleen de instap van de douche een belevenis. In en uitstappen (tillen!) om te lachen, een beetje.

Verder was het alleen genieten en dat hebben we ook gedaan, Bedankt, ook namens mijn moeder!

Geachte mevrouw Schols,

Heel hartelijk dank voor uw leuke recensie! We hebben genoten van de gezelligheid die u meebracht! En wandelen is inderdaad prachtig in Twente. Zo ligt het hotel tegenover Landgoed Egheria, een prachtig bos- en weidelandschap. Wandelen over de Rhododendronlaan is eveneens fantastisch mooi!

Oeps, een Comfort kamer met inloopdouche was dan wellicht een betere oplossing geweest voor uw moeder. Gelukkig is het allemaal goed gekomen!

Graag tot een volgende begroeting!

Jeroen & Linda Kampman

Was werkelijk fantastisch kom er vast nog een keer

Fam . Koerban- Dekker.
1-8-2018

Wij vonden de kamers erg schoon en gezellig ingericht.

Het eten was superlekker een dikke pluim voor de koks.

ontbijt was ook erg lekker en uitgebreid er was van alles.

Geachte familie Koerban-Dekker,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! Onze chef Brian bereidt samen met souschef Mark en kok Pascal met veel passie en plezier de heerlijkste gerechten voor onze gasten. We proberen elke dag een uitgebalanceerd en lekker diner te serveren. Fijn dat u hier zo van genoten heeft!

Met gastvrije groet uit Twente,

Kom zeker terug

José Gomez
1-8-2018

Alles was perfect. Een zeer vriendelijke ontvangst, prachtige omgeving .Gastvrij en niets was te veel als je vragen of hulp nodig had. Gewoon topi.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Fam Hommersom
27-7-2018

Tijdens de warmste dagen van deze zomer zijn we gast geweest in dit mooie hotel. Wat hebben we genoten. De ontvangst was zeer vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. En ook de kamer was top. De airco was echt lekker. We willen de bediening een welverdiende pluim geven. Zelfs met 36 graden werden we op ons wenken bediend.

We komen zeer graag terug.

Geachte heer & mevrouw Hommersom,

Dank u wel voor uw lovende woorden! Wat was het warm de afgelopen dagen! Op uw Luxe kamer was airco aanwezig, u heeft geen gebruik hoeven maken van de afkoelruimte. Dank dat u de spreekwoordelijke 'pet' voor ons afnam. Ondanks de warmte hebben we genoten van de sfeer en gezelligheid met u en alle gasten! En 's avonds aten we achter de schermen even een ijsje om af te koelen ;-)

We hopen u graag nog eens te mogen begroeten in Twente!

SUPER

L.van Weersch
26-7-2018

Mooi hotel, heel vriendelijk personeel wat wij nog nooit hebben meegemaakt, en er werd een uitstekend driegangen menu geserveerd.

Je wordt er op een geweldige manier bediend, ze hebben zelfs tijd voor een praatje, en dat stellen we zeer op prijs. Ze leggen ook alles uit wat je geserveerd krijgt. Verder een geweldig hotel.

Geachte heer en mevrouw Van Weersch,

Hartelijk dank voor uw fantastische review! Elke dag bereiden onze koks de mooiste en lekkerste gerechten, we vinden het dan ook heel leuk om dit goed uit te leggen aan tafel. We vertellen bijvoorbeeld over de dubbel gedopte tuinbonen, maar ook over wat we bij de heerlijke zonnevis serveren. En bij het ontbijt vertellen we u welke route u kan fietsen naar Plukboerderij 't Duvelshofke, om zelf de heerlijke kersen te plukken die op het ontbijtbuffet staan.

Zien we u gauw weer terug?

Jeroen & Linda Kampman-Piening

Topper die vraagt om een herhaalbezoek!

Paul 't Mannetje
26-7-2018

Hotel 't Kruisselt is qua prijs/prestatie een van de beste hotels waar wij ooit verbleven. Prima kamer, netheid en verzorging van het gebouw zijn top in orde, uitgebreid ontbijt, smakelijk driegangendiner, mooie ligging en heerlijk terras. En dan de medewerkers...iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Van receptie, tot huishoudelijke dienst en van obers/serveersters tot de meewerkende leiding. Absolute aanrader!!

Goedemiddag meneer & mevrouw 't Mannetje,

Ontzettend bedankt voor de prachtige recensie. We vinden het fantastisch te lezen dat uw verblijf bij ons zo fijn is geweest. We besteden veel zorg en aandacht aan het onderhoud en de reinheid van ons hotel. Ons professionele en gastvrije team streeft elke dag een optimale gastbeleving na, mijn man en ikzelf dragen hier met veel liefde en plezier een steen aan bij.

Graag tot een volgende begroeting in Twente!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruisselt in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruisselt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.