Landhuis 't Keampke

Landhuis
Landhuis 't Keampke
9,4

57 reviews over Landhuis 't Keampke in het Nederlands

Prachtige accomodatie, zeer verzorgd én compleet!

Elles van der Horst
31-1-2018

Een zeer verzorgde én luxe groepsaccomodatie waar het je aan niets ontbreekt! Wij zijn met de familie (leeftijd 3 t/m 94) niet voor niets al 3x met veel plezier in huis De Linde geweest. En de 4e keer staat in de planning!

Dit keer de gourmet laten verzorgen door de , zeer aardige, eigenaar. Was echt zalig, ook voor herhaling vatbaar. Kortom een fantastische accomodatie!

Heerlijk verblijf in appartement

Bart
31-8-2017

Heel hartelijke ontvangst en fantastische service van Margret en Henri.

We sliepen in het 2-persoonsappartement De Lelie op de eerste verdieping en hadden de beschikking over een keurig nette, modern en gemoedelijk ingerichte ruimte met keukentje en ruime badkamer.

Heerlijk genoten van ons verblijf op ´t Keampke.

Na 7 keer bezoek nog steeds " genieten"

Janny van Asselt
24-4-2017

Mooie omgeving, vriendelijke mensen, mooie huuraccommodatie, heerlijk ontbijt en goed verzorgde gourmet. Als familie met mensen en kinderen in verschillende leeftijden en interesses vervelen wij ons niet en ieder jaar bespreken we weer voor het komende jaar. Kinderen spelen veilig onder het oog van de familie, en er is een mooi groot voetbalveld. Vanwege de steeds groter wordende groep 2 maal elders een weekend doorgebracht, maar nu weer naar volle tevredenheid terug op ons oude stekkie. Iedereen blij! Het is fijn dat 2 locaties naast elkaar kunnen worden gehuurd als Linde + waardoor we nu wel met zijn allen kunnen slapen. Ik zou geen negatieve dingen kunnen bedenken.

Oude reviews (archief)

Super ontvangst, zeer vriendelijke mensen. Erg flexibel, al onze wensen zijn mogelijk gemaakt. Prachtige locatie die veel indruk heeft gemaakt op de groep. Mooie omgeving, die het ook de moeite waard maakt om met een groep buiten te zijn. Daarnaast binnen alle warmte en luxe die we ons konden wensen. Een heerlijk ontbijtje bij de receptie (aanrader, ook om het daar te doen). Ik zou de locatie 100% aanbevelen!

Super weekend.

Henk Jan
13-7-2016

Mooie accomodatie. Veel ruimte binnen met een zeer luxe keuken, van alle gemakken voorzien. Buiten een ruim terras waarvan ook een deel overdekt. Erg prettig vertoeven. Gemoedelijke en zeer prettige service. Niets is te gek. Alles kan worden geregeld.

Prachtig huis in een heerlijk rustige omgeving.

Diana Egberts
13-4-2016

Wij hebben 2x achter elkaar in 't Keampke gelogeerd met een grote vriendengroep. Het huis is echt heerlijk voor een grote groep met kinderen. We hebben genoten van de sauna en de kinderen van de Ping Pong tafel en voetbaltafel. Een huis om weer naar terug te komen.

het was prachtig

Miep
22-11-2015

we waren met 7 kinderen en 15 volwassenen maar we hadden ruimte genoeg heerlijke bedden en speelruimte genoeg zowel binnen als buiten sanitair genoeg we hadden 2x een ontbijt en het stamppot buffet maar het was geweldig verzorgd en heerlijk

Wij waren te gast in 't Keampke buiten met een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking, waarvan 2 lopers en 3 rolstoelers. Wij hadden meer dan genoeg ruimte en wat een luxe dat iedereen een eigen badkamer had! Ook waren er veel hulpmiddelen beschikbaar (tillift, douchebrancard enz).

De eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam en als we iets nodig hadden dachten ze goed met ons mee.

Het huis zelf was erg mooi ingericht en ruimtelijk zodat de mensen in de rolstoel zich gemakkelijk konden voortbewegen. En de veranda was ook super en wat een uitzicht!

Een ding zou ik nog willen meegeven. In de brochure wat tips zetten over wat er in de omgeving rolstoelvriendelijk is, er komen namelijk regelmatig rolstoelers bij 't Keampke, want als we ergens naartoe belden en zeiden dat we met rolstoelers kwamen was de reactie altijd, jullie zijn zeker van 't Keampke.

Maar verder was de vakantie top! Onze bewoners hebben ontzettend genoten!

Hele mooie groepsaccommodatie

Henk
5-10-2014

Met een groep vrienden (totaal 7 gezinnen met kinderen) hebben we hier een weekend doorgebracht. Er zijn 4 verschillende gebouwen voor groepen van verschillende groottes.

Er is een hele mooie grote speelweide met speeltoestellen en springkussen. Het ligt in een prachtige omgeving (fietsen / wandelen). En de service is prima. Er is wifi. En wat eten betreft is er van alles te organiseren. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijt. En 1 avond hebben we een heerlijk tapas buffet laten bezorgen. Boodschappen kunnen bezorgd worden door de Plus.

Ook fietsverhuur was prima. Deze werden bij het huis afgeleverd. Echt een aanrader!

Geweldig!!

Samantha
2-9-2014

Voor de 2e keer op rij hier geweest met cliënten van mijn werk. Er is werkelijk niks op aan te merken, alles is gewoon goed geregeld. De accommodatie is mooi, schoon, aangepast, ruim, echt geen minpuntje. De vriendelijkheid van de eigenaren is top! Ze doen er werkelijk alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Ook de familie van de cliënten is zeer tevreden over deze accommodatie? Als het aan ons ligt zullen we het cliënten-familie weekend hier volgend jaar zeker weer houden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis 't Keampke in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis 't Keampke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis 't Keampke scoort een 9.42 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: