Camping Natuurkampeerplaats De Kunne

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch!

Gert
4-5-2018

Wat een fantastische rustige en mooie camping. En wat een mooie omgeving om te fietsen. Uitstekend verzorgd! Een heel schoon sanitair met zelfs een bloemetje op de wastafels! Hele mooie ruime plekken. Zeer vriendelijk de Familie Westerik. We komen hier zeker nog een keer terug.

Geweldig!

Jan & Mathilda
22-4-2018

Weer een heerlijke ontspannen week gehad op de camping.

Zoals altijd werden we weer Vriendelijk ontvangen door Ben en Jutta die altijd voor iedereen klaar staan en zorgen dat alles er weer netjes en super schoon is.

Ook het bloemetje in het toiletgebouw ontbrak dit jaar niet.

We komen zeker weer terug.

wat een fantastische camping

Jan en Annie
4-10-2017

Als ervaren kampeerders, zowel in het buitenland als in Nederland, hebben nog nooit zo`n mooie camping gezien, rustig heel netjes,verse mooie bloemen in het sanitair, je kunt zo vanaf de camping wandelen langs de DInkel, en de fietsroute `s beginnen met nummering dicht bij. Mooie plateau voor de caravan, in een woord geweldig, Dank van ons, aan het gast vrije echtpaar .Wij komen zeker nog wel weer terug!

prachtige plek

Jan Nijman
        1-10-2017

Lekker rustig, goed sanitair, gastvrije eigenaren.

fam van Doorn
        18-9-2017

Fraai en rustig gelegen camping vlakbij de rivier de Dinkel. Gastvrije en behulpzame eigenaars. Mooi uitzicht. Gelijk het bos in voor fiets- en wandeltochten. Een hele mooie omgeving.

Schoon en goed sanitair. Plaats voor je fiets in de schuur met oplaadmogelijkheid.

Wij komen zeker terug.

geweldige camping,qua ligging,verzorging sanitair

Carla en Frans
        14-9-2017

Misschien nog wel mooier dan thuis, want waar vind je elke week verse bloemen, zowel op alle wastafels en afwasplekken

Grote plekken met tegelplateaus .

Ook 's-avonds sfeertje gemaakt met talloze waxinelichtjes bij de boerderij .

De omgeving is prachtig en biedt voor elk wat wils, of je nu van wandelen houdt of van fietsen .

Het Twentse sprookje is hier fijne realiteit

G.J.Klein Gebbink
        10-9-2017

Geweldige beheerders, vriendelijk, behulpzaam en hebben dienstverlening hoog

in het vaandel staan. Schitterend sanitair , schoon (dagelijks grondige schoonmaakbeurt} en sfeervol. Geweldige apparatuur voor bewassing.

Ruime plaatsen op zeer goed onderhouden grasland.

Prachtige natuur op camping en directe omgeving. Ideaal voor wandelingen en fietstochten in het direct naastgelegen Lutterzand.

Maar bovenal een sfeer van warmte en betrokkenheid van de beheerders welke

ook blijkt uit de ontvangst van de gasten. Geen "kantoor" met balie , maar alle contacten worden door Jutta en Ben afgehandeld in de gezellige keuken-huiskamer van de oude boerderij onder genot van een kop koffie .

Geweldige basis voor prachtige fietstochten!

Ineke van Twillert
        28-8-2017

Prachtige camping voor rustzoekers. Fantastische fietsomgeving. Gastvrije eigenaren die veel info geven over omgeving.Niet geschikt voor kinderen, maar daardoor juist heerlijk rustig! Zeer schoon en net sanitair. In een woord: Geweldig.

Rustige camping, ruime plek, zeer verzorgd sanitair. Helaas betalen voor de douche en afwaswater. Maar de gastvrijheid en vriendelijkeheid van Jutta en Ben halen evt moeite hiermee weg .

Meteen van de camping op de fiets in prachtig gebied. Ook wandelen langs de Dinkel start naast de camping. Liefhebbers kunnen jeux de boulles spelen op twee goed verzorgde banen.

Fantastische camping

christina en nick van diesen
        18-8-2017

Een fijne camping,met rust,mooi en zeer schoon sanitair,ruime plekken ,en een mooie omgeving.

Wij zijn nu voor de 10 e keer op deze camping geweest en komen er echt tot rust.

we raden deze camping bij iedereen aan die van rust en mooi fietsen houdt.

je kan er schitterend wandelen op het lutter zand.

zeer meelevende en vriendelijke camping beheerders,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerplaats De Kunne in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerplaats De Kunne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurkampeerplaats De Kunne scoort een 9.37 uit 10 op basis van 115 reviews.