Camping Natuurkampeerplaats De Kunne

120 reviews over Camping Natuurkampeerplaats De Kunne in het Nederlands

Geweldig

Wim en Andrea Nagel
7-9-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen, mooi en schoon sanitair en een wereld van rust. De ontvangst door de eigenaren was hartelijk.

Ga er maar niet heen want anders lopen wij het risico dat er geen plaatsje meer is (hahaha).

Over de camping zelf alle lof, superschoon sanitair, aardige, behulpzame campingeigenaren, prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Helaas hebben wij geen positieve ervaring met de stilte die genoemd wordt in eerdere reviews. Onze ervaring is juist dat er ontzettend veel lawaai (autogeraas) was 's avonds en ook 's nachts (!) van de A1 die er vlak bij ligt, waardoor wij slecht geslapen hebben. Dus voor wie de echte stilte zoekt....moet je hier wat ons betreft niet zijn.

Heerlijk!

Pien
13-8-2018

Heerlijke camping. Prachtig tegen de bosrand aan gelegegen. Superaardige en gastvrije campingeigenaren. Mooi schoon sanitair. Wij hebben erg genoten van ons verblijf!

We hebben ons verblijf niet zo maar van drie weken verlengd tot vier en een halve week. Direct na onze aankomst zagen we de gunstige ligging van camping. Over de prima kwaliteit van de camping zijn we mee eens. Direct aan onze caravan begint het bos "Lutterzand" waar doorheen de Dinkel stroomt met zijn ijsvogels. Er lopen veel wandel- en fietsroutes ook naar Duitsland. Het landschap is heel gevarieerd. Wij, als natuur en stilte liefhebbers, vinden het een aanrader.

FANTASTISCH

Christina en Nick van Diesen
28-7-2018

Nog steeds een geweldige camping, rust en ruimte en zeer schoon sanitair, Jutta en Ben poetsen dagelijks de toiletten en douches , houden alles keurig en verzorgd.

Er is niets voor kinderen en het wordt ook niet op prijs gesteld dat er kinderen mee komen ,laat staan overnachten .voetballen op het veld is verboden.

Vieren van verjaardagen met veel mensen wordt er niet op prijs gesteld.

De rust die je daar ervaart is hemels ,s ávonds en vroege morgens is het er dan ook muisstil, alleen de vogels hoor je.

bijna alle plaatsen zijn met een stenen plateau, er is stroom en watertappunten er is een wasmachine en droger en een diepvries.

Je kan er heerlijk fietsen en wandelen ,kortom je hebt een heerlijke vacantie

Fantastisch!

Gert
4-5-2018

Wat een fantastische rustige en mooie camping. En wat een mooie omgeving om te fietsen. Uitstekend verzorgd! Een heel schoon sanitair met zelfs een bloemetje op de wastafels! Hele mooie ruime plekken. Zeer vriendelijk de Familie Westerik. We komen hier zeker nog een keer terug.

Geweldig!

Jan & Mathilda
22-4-2018

Weer een heerlijke ontspannen week gehad op de camping.

Zoals altijd werden we weer Vriendelijk ontvangen door Ben en Jutta die altijd voor iedereen klaar staan en zorgen dat alles er weer netjes en super schoon is.

Ook het bloemetje in het toiletgebouw ontbrak dit jaar niet.

We komen zeker weer terug.

wat een fantastische camping

Jan en Annie
4-10-2017

Als ervaren kampeerders, zowel in het buitenland als in Nederland, hebben nog nooit zo`n mooie camping gezien, rustig heel netjes,verse mooie bloemen in het sanitair, je kunt zo vanaf de camping wandelen langs de DInkel, en de fietsroute `s beginnen met nummering dicht bij. Mooie plateau voor de caravan, in een woord geweldig, Dank van ons, aan het gast vrije echtpaar .Wij komen zeker nog wel weer terug!

prachtige plek

Jan Nijman
        1-10-2017

Lekker rustig, goed sanitair, gastvrije eigenaren.

fam van Doorn
        18-9-2017

Fraai en rustig gelegen camping vlakbij de rivier de Dinkel. Gastvrije en behulpzame eigenaars. Mooi uitzicht. Gelijk het bos in voor fiets- en wandeltochten. Een hele mooie omgeving.

Schoon en goed sanitair. Plaats voor je fiets in de schuur met oplaadmogelijkheid.

Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerplaats De Kunne in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerplaats De Kunne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.