WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°5°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed de Wilmersberg voor je op een rij gezet:

250 reviews over Hotel Landgoed de Wilmersberg in het Nederlands

Geweldig

Pascalle Jamin,
28-2-2019

Een geweldig mooi verzorgd landgoed.verrast door mijn partner,ivm 50 jarige verjaardag,personeel had hier veel aandacht voor! Geweldig zo attent zowel op slaapkamer,als bij het ontbijt,met een leuk versierde kamer,en een mooie bos bloemen op tafel.wat voelde ik me jarig.jullie zijn allemaal zo vriendelijk en gastvrij.wij zijn verkocht en komen zeker terug.een verademing om hier te ontspannen,en niet vergeten te eten.onze complimenten,ga zo door.

Gereisd met partner in februari 2019

Beste Pascalle,

Hartelijk bedankt voor dit prachtige bericht na jullie verblijf ter ere van uw vijftigste verjaardag. Het doet ons erg goed om te lezen dat jullie genoten hebben van een heerlijk weekend en dat u zich echt jarig gevoeld heeft. De Wilmersberg is een plek om de grote én de kleine momenten van het leven te vieren. Wij zien u graag nog eens terug, kijk voor mooie aanbiedingen op onze website en weet ons voor meer informatie of een reservering te vinden op reserveringen@wilmersberg.nl. Met hartelijke groet,

Heerlijk plek!

Leontine brussen,
18-2-2019

Heerlijke, luxe plek om te recreëren! Eten en drinken is uit de kunst met kok Ronald. Wijnspecialist Jan is de kers op de taart! Altijd weer genieten om hier te zijn.

Gereisd met partner in februari 2019

Beste Leontine,

Hartelijk bedankt voor dit mooie bericht op Zoover. Het doet ons goed om te lezen dat jullie ook dit verblijf weer genoten hebben - en met name van de kookkunsten van Ronald Bor & zijn team en van de wijnen van Jan (en zijn beroemde wijnproeverij voor hotelgasten op zaterdag)!. Heel graag tot de volgende keer!

Dikke aanrader

Munsterhuis Marloes,
20-1-2019

We hebben een heerlijk weekend gehad! Ontzettend fijn restaurant en open haard zitjes, heerlijke wellness en goede bedden. Wij kwamen om echt even te ontspannen, dikke aanrader! Wat ook bijzonder opviel is het zeer welkome gevoel door het personeel.

Gereisd met partner in januari 2019

Beste Marloes,

Wat een leuk bericht na jullie verblijf bij De Wilmersberg, dankjewel daarvoor! Het doet ons goed om te lezen dat jullie je zo welkom hebben gevoeld en genoten hebben van de fijne bedden (onlangs allemaal vernieuwd op de Royale kamers) en van de geheel vernieuwde Wellnessboutique. Heel graag tot de volgende keer, wij ontvangen jullie graag!

Hotels.nl

Tijdens kerst een sprookje.

Joke van Klink,
28-12-2018

Je hoeft niet rijk te zijn om je ultiem rijk te voelen op de Wilmersberg.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Beste Joke,

Wat een mooie en bijzondere woorden! Veel dank hiervoor en heel graag tot ziens in Twente.

Met warme Twentse groet,

Boudewijn en Githa van Vilsteren

Als je echte luxe waardeert, eerst navraag doen.

L.P.A. Zwijnenberg,
6-11-2018

Wij reserveerden voor luxe, waartoe het hotel ook uitnodigt. Dat valt dus behoorlijk tegen, tenzij je “gewoon” voldoende vindt. Ik heb dat in de hotel-enquete ook aangegeven maar heb helaas geen enkele reactie gekregen. Ligging, sfeer, personeel, allemaal perfect. Maar die gedateerde kamers......Van De Wilmersberg mag je gezien de prijsstelling best wel iets verwachten maar in elk geval niet dat je in een kamer belandt van twintig jaar oud, nota ben nog met netwerkpoortjes. Maar zelfs dat wil ik vergeten. Voor ons is echter onacceptabel dat dit (voor ons) de eerste hotelkamer is (na 30 jaar!) waarin wij geen regie hebben over de kamertemperatuur. Het hotel bepaalt. Dit had tot gevolg dat het in de kamer zeer onaangenaam warm was ondanks dat het een van de koudste nachten was. Het open doen van de deuren naar het Franse balkon hielp ook niet. Klaarblijkelijk zet de eigenaresse in op “ligging”, haar goed recht maar erg jammer.

Gereisd met partner in november 2018
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 10-12-2018

Geachte heer/ mevrouw Zwijnenberg,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op Zoover na uw verblijf in ons hotel. Het doet ons allereerst goed dat u ligging - personeel - sfeer als goed heeft beoordeeld, of zoals u in uw enquête stelt: dat we alles moeten behouden zoals het is. Bij de verbeteringen die u aangaf op de enquête, hebben wij bovenstaand punt kunnen lezen. Door de toonzetting van uw terugkoppeling, hebben wij dit niet als klacht gelezen of ervaren, ook heeft u ons niet verzocht om contact met u op te nemen, zoals wij dat in alle gevallen doen bij klachten of als onze gasten ons daarom verzoeken. Het spijt ons dat we in dit geval uw verwachting niet waar hebben gemaakt. U verbleef in één van de twee kamers die nog niet gerestyled zijn in de afgelopen 8 jaar, alle andere 53 kamers zijn vernieuwd. Op al onze Royale kamers kunnen onze gasten zelf de verwarming aan en uit zetten, ook in de Junior Suite waarin u verbleef. Mocht u, ondanks deze ervaring, toch nog een keer terug willen komen naar De Wilmersberg, dan adviseren wij u de vernieuwde Junior Suite te reserveren, of een Royale kamer. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Een zeer leuke ervaring.

fam. Hooyberghs,
6-11-2018

Een zeer mooie omgeving met zalig stille nachten.

We hebben genoten van een heerlijke hotstone massage in de wellness. De sauna is niet zo groot maar ondanks de toch tamelijk drukke bezetting van het hotel waren we dikwijls maar met ons tweetjes, dus lekker rustig genieten.

Het ontbijt en diner is zeker af!

Maar vooral hoedje af voor het super vriendelijke personeel, zowel de poetsdienst, de wellness, het onthaal, de keuken, de bediening, allemaal even welgemeend vriendelijk, Top!

Ze zullen er alles aan doen om je verblijf nog aangenamer te maken. Wij hadden domweg onze badkledij vergeten maar we konden direct kiezen uit een hele reeks modellen en maten om kosteloos te gebruiken gedurende ons verblijf, zo konden we ook gebruik maken van het zwembad.

Verder stonden er dagelijks op verschillende plaatsen in het hotel ook steeds verse fruitschalen en ijswater met verse muntblaadjes.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in november 2018
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 10-12-2018

Beste familie Hooyberghs,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie review op Zoover, een 10, daar doen wij het voor! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van de nieuwe Wellnessboutique, het landelijke ontbijt en het diner. Maar vooral van de gastvriendelijkheid van onze collega's.

Heel graag tot de volgende keer!

Boudewijn en Githa van Vilsteren

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Rebecca,
31-10-2018

Het hotel staat op een prachtige locatie. Bij binnenkomst voel je al direct helemaal welkom. Bij het inchecken komt er iemand bij je aan een tafeltje zitten met een versnapering om alles door te bespreken en uitleg te geven etc. Dan brengen zij je naar je kamer. Wij hadden een heerlijke kamer beneden met eigen terras en uitzicht op het bos. De kamer is van alle gemakken voorzien. Het personeel was ook uiterst vriendelijk. En het ontbijt was ook lekker en goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2018
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 17-11-2018

Beste Rebecca,

Heel hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover! Wij zijn erg blij om te lezen dat jullie genoten hebben van je verblijf bij De Wilmersberg, met name van de gastvrijheid van onze collega's, van de kamer en van het uitgebreide landelijke ontbijt. En dat het voor herhaling vatbaar is; daar doen wij het voor. Graag tot de volgende keer, u kunt een directe reservering maken via reserveringen@wilmersberg.nl of 0541-585555.

Gastvrij

Fam Vos,
30-10-2018

Écht een familie hotel. Als een warm bad. gastvrij, gezellig. Werkelijk heerlijk gegeten!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 17-11-2018

Beste Fam Vos,

Hartelijk bedankt voor jullie bericht, wij vinden het fijn om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en hebben genoten met de hele familie! En wat fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben! Het restaurant van De Wilmersberg staat met een hoge notitie vermeld in Grootspraak; bij ons kun je écht lekker eten met een goed glas wijn. Graag tot de volgende keer!

Zeer teleurstellend.

mieke,
29-10-2018

Zeer teleurstellend. Na gebruik Jacuzzi, badpak volledig verkleurd ! Bij binnenkomst saunaruimte was er een medewerker het bad aan het vullen “u kunt er zo in” zei hij. Mijn man en ik vonden het al erg sterk ruiken en stapten er snel weer uit. Toen wij de ruimte later verlieten had de medewerker de jacuzzi al weer leeg laten lopen. Nu weet ik waarom. Alle kleur was uit mijn prachtige nieuwe badpak! De waarden konden niet gemeten zijn het water ging erin bij binnenkomst en bij vertrek was de jacuzzi leeg! Mijn klacht is zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk afgehandeld.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 29-10-2018

Beste Mieke,

Hartelijk bedankt voor uw bericht, wij hadden uw review na uw mails al aan zien komen :-): Omdat wij niet tot vergoeding van het badpak overgingen, zou het 'delen van uw ervaringen geen positieve invloed op De Wilmersberg hebben'. Wij betreuren het ten zeerste dat ons contact op deze wijze verlopen is. Allereerst en niet onbelangrijk: terwijl in de sauna en de jacuzzi géén badkleding is toegestaan en al onze gasten zich hieraan houden, heeft u met uw badkleding aan gebruik gemaakt van de jacuzzi. Wij (onze collega's van de receptie en wij als directie) hebben u uitgelegd dat wij in Nederland aan zeer strenge eisen moeten voldoen in het kader van de Wet veiligheid badinrichtingen en zwemgelegenheden. Wij voldoen daar voor 100% aan. De jacuzzi wordt gevuld met water uit het zwembad en deze waarden worden iedere ochtend gemeten. De chloordosering gaat automatisch, er komt geen mankracht aan te pas. De waarden van het water in het zwembad zijn ook in de middag van uw verblijf gemeten, ook toen was het chloorpercentage binnen de strenge normering. Zeker bij duurdere (Lycra) badkleding wordt op het etiket aangegeven dat dit niet bestand is tegen schadelijke stoffen zoals zonnebrand, transpiratie en chloor. Wij hebben u bericht dat, als wij er zeker van zijn dat spullen van gasten beschadigd zijn door onze nalatigheid, onzorgvuldigheid of door ons toedoen (het glas rode wijn over de witte broek), wij in 100% van de gevallen voor een volledige vergoeding van het product garant staan. Op basis van bovenstaande feiten, zijn wij van mening dat wij niet nalatig/ onzorgvuldig zijn geweest of dat de schade door ons toedoen is ontstaan. Sterker nog, met het chloorpercentage hebben wij aan zeer strenge wettelijke vereisten voldaan in het belang van de veiligheid van onze gasten. Wel vinden wij het uitermate vervelend voor u dat uw badpak zo verkleurd is, vandaar de korting op uw rekening. Wij betreuren het dat een en ander zo gelopen is. Met hartelijke groet,

Aanrader

Nell,
19-9-2018

Genoten! Samen met drie vriendinnen zijn wij een weekend bij dit hotel geweest. De ligging is prachtig. We hebben een fietstocht gemaakt naar Ootmarsum. Terug in het hotel hebben wij genoten van een heerlijk diner en een goed glas wijn op het terras dat uitkijkt over het Twentse landschap. Vooral de vegetarische gerechten waren verrassend. We hebben een massage gehad en daarna gebruik gemaakt van de vernieuwde sauna/ stoombad/ dompelbad/ bubbelbad . Ook is er een binnenzwembad met terras. Klein, maar heel fijn. De bedden zijn geweldig! Ik zou iedereen aanraden om hier naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in september 2018
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 25-9-2018

Beste Nell,

Hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij De Wilmersberg. Onze gasten zijn iedere keer weer verrast door het mooie Twente en met name ook door het leuke Ootmarsum. Wij hebben een duurzame bedrijfsvoering (wij en onze collega's zijn immers ook vaders en moeders die het beste voor onze toekomstige generaties willen) en Ronald Bor, de chef-kok, heeft zich gespecialiseerd in de vegetarische keuken. Zelfs niet-vegetariërs kiezen voor zijn verrassende gerechten zonder vlees of vis. Uiteraard staan er ook vlees- en visgerechten op het menu.

Wij zouden het leuk vinden als jullie weer terugkomen, jullie kunnen je desgewenst aanmelden voor het VIP-programma op onze website!

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed de Wilmersberg in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed de Wilmersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.