Hotel Landgoed de Wilmersberg

Hotel Landgoed de Wilmersbergsterstersterster

9.2Fenomenaal

Nederland, Overijssel, De Lutte

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed de Wilmersberg voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

256 reviews over Hotel Landgoed de Wilmersberg

• 9Anoniem16-02-2020

Fantastisch verblijf

Wat een fijn hotel! Prachtig ingericht en super ligging.

Vriendelijk ontvangst, personeel staat geheel ter beschikking van de gast.

Vernieuwde kamer is prachtig ingericht.

Het eten is super en alles is mogelijk ondanks allergieën.

Welness is mooi ingericht en de behandelingen zijn goed / betaalbaar.

Zeker een hotel om naar terug te gaan en aan te raden bij familie en vrienden.

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 20-02-2020

Beste gast,

Heel hartelijk bedankt voor dit hele mooie bericht op Zoover! Wij vinden het heel fijn om te lezen dat jullie een fantastisch verblijf bij De Wilmersberg gehad hebben en hebben genoten van de mooie ligging. In de afgelopen jaren is er veel vernieuwd in ons hotel en een week geleden zijn de nieuwe Boskamers in gebruik genomen. De Wellnessboutique werd in 2017 grondig verbouwd en is dé ultieme plek om te ontspannen; in de sauna, het Turks stoombad, de jacuzzi of neem een duik in het heerlijke zwembad. Chef-kok Ronald Bor en zijn team toveren de heerlijkste (vegetarische) gerechten op tafel. Informeer voor onze mooie aanbiedingen bij onze collega's Carolien, Jet of Marloes: [email protected] of bel 0541-585555. Heel graag tot de volgende keer! Met warme groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Alice15-12-2019

Toptoptop!

Wat een geweldige plek is dit toch! Ik was een weekend met vriendinnen en we hebben genoten van de natuur, de wellness, het heerlijke restaurant etc. Mooie kamers en vriendelijke medewerkers. Wij komen zeker terug!

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 31-12-2019

Beste Alice, Hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover na jullie verblijf met vriendinnen bij De Wilmersberg! Wij vinden het heel fijn dat jullie genoten hebben van de natuur (De Wilmersberg is gelegen op 14 hectare landgoed en direct vanuit het hotel kun je prachtige wandelingen maken, bijvoorbeeld naar Oldenzaal dat op 20 wandelminuten gelegen is), de Wellnessboutique en het diner. Graag tot ziens bij De Wilmersberg, mochten jullie een verblijf willen reserveren, bijvoorbeeld het aantrekkelijke Warme Winterarrangement, dan kunnen jullie bellen met 0541-585555 of mail naar [email protected]

Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10J30-07-2019

wat een zaligheid

Wat een prachtig landgoed in een schitterende omgeving. Een heerlijk verblijf en de gastvrijheid en service is geweldig.. een weldaad. Werkelijk aan alles is gedacht, absoluut een aanrader!

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 15-08-2019

Beste J, Heel hartelijk bedankt voor je komst naar De Wilmersberg, wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van het landgoed - het historische landhuis dat 100 jaar geleden gebouwd werd door de Twentse textielfamilie Blijdenstein is een fijne uitvalsbasis om het mooie Twente te ontdekken. Het doet ons goed dat u genoten heeft van de gastvriendelijkheid van onze collega's. Mocht u nog eens terug willen komen, word dan Vriend van De Wilmersberg en geniet van vele voordelen - weet ons voor meer informatie te vinden via [email protected] Heel graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Matthijs Rombouts29-03-2019

Super

Prachtige plek en gastvrijheid zoals je nog maar weinig tegen komt!

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 01-04-2019

Beste Matthijs, Hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover. Wij vinden het erg fijn dat je genoten hebt van de bijzondere ligging van De Wilmersberg en vooral van de vriendelijkheid van onze collega's. Heel graag tot de volgende keer! Voor een directe reservering kun je mailen naar [email protected] of bel 0541-585555.

Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Alleen gereisd in maart 2019

• 10Pascalle Jamin28-02-2019

Geweldig

Een geweldig mooi verzorgd landgoed.verrast door mijn partner,ivm 50 jarige verjaardag,personeel had hier veel aandacht voor! Geweldig zo attent zowel op slaapkamer,als bij het ontbijt,met een leuk versierde kamer,en een mooie bos bloemen op tafel.wat voelde ik me jarig.jullie zijn allemaal zo vriendelijk en gastvrij.wij zijn verkocht en komen zeker terug.een verademing om hier te ontspannen,en niet vergeten te eten.onze complimenten,ga zo door.

Beste Pascalle,

Hartelijk bedankt voor dit prachtige bericht na jullie verblijf ter ere van uw vijftigste verjaardag. Het doet ons erg goed om te lezen dat jullie genoten hebben van een heerlijk weekend en dat u zich echt jarig gevoeld heeft. De Wilmersberg is een plek om de grote én de kleine momenten van het leven te vieren. Wij zien u graag nog eens terug, kijk voor mooie aanbiedingen op onze website en weet ons voor meer informatie of een reservering te vinden op [email protected] Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Leontine brussen18-02-2019

Heerlijk plek!

Heerlijke, luxe plek om te recreëren! Eten en drinken is uit de kunst met kok Ronald. Wijnspecialist Jan is de kers op de taart! Altijd weer genieten om hier te zijn.

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 04-03-2019

Beste Leontine, Hartelijk bedankt voor dit mooie bericht op Zoover. Het doet ons goed om te lezen dat jullie ook dit verblijf weer genoten hebben - en met name van de kookkunsten van Ronald Bor & zijn team en van de wijnen van Jan (en zijn beroemde wijnproeverij voor hotelgasten op zaterdag)!. Heel graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Munsterhuis Marloes20-01-2019

Dikke aanrader

We hebben een heerlijk weekend gehad! Ontzettend fijn restaurant en open haard zitjes, heerlijke wellness en goede bedden. Wij kwamen om echt even te ontspannen, dikke aanrader! Wat ook bijzonder opviel is het zeer welkome gevoel door het personeel.

Beste Marloes,

Wat een leuk bericht na jullie verblijf bij De Wilmersberg, dankjewel daarvoor! Het doet ons goed om te lezen dat jullie je zo welkom hebben gevoeld en genoten hebben van de fijne bedden (onlangs allemaal vernieuwd op de Royale kamers) en van de geheel vernieuwde Wellnessboutique. Heel graag tot de volgende keer, wij ontvangen jullie graag! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Joke van Klink28-12-2018

Tijdens kerst een sprookje.

Je hoeft niet rijk te zijn om je ultiem rijk te voelen op de Wilmersberg.

Beste Joke,

Wat een mooie en bijzondere woorden! Veel dank hiervoor en heel graag tot ziens in Twente. Met warme Twentse groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 7L.P.A. Zwijnenberg06-11-2018

Als je echte luxe waardeert, eerst navraag doen.

Wij reserveerden voor luxe, waartoe het hotel ook uitnodigt. Dat valt dus behoorlijk tegen, tenzij je “gewoon” voldoende vindt. Ik heb dat in de hotel-enquete ook aangegeven maar heb helaas geen enkele reactie gekregen. Ligging, sfeer, personeel, allemaal perfect. Maar die gedateerde kamers......Van De Wilmersberg mag je gezien de prijsstelling best wel iets verwachten maar in elk geval niet dat je in een kamer belandt van twintig jaar oud, nota ben nog met netwerkpoortjes. Maar zelfs dat wil ik vergeten. Voor ons is echter onacceptabel dat dit (voor ons) de eerste hotelkamer is (na 30 jaar!) waarin wij geen regie hebben over de kamertemperatuur. Het hotel bepaalt. Dit had tot gevolg dat het in de kamer zeer onaangenaam warm was ondanks dat het een van de koudste nachten was. Het open doen van de deuren naar het Franse balkon hielp ook niet. Klaarblijkelijk zet de eigenaresse in op “ligging”, haar goed recht maar erg jammer.

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 10-12-2018

Geachte heer/ mevrouw Zwijnenberg, Hartelijk bedankt voor uw bericht op Zoover na uw verblijf in ons hotel. Het doet ons allereerst goed dat u ligging - personeel - sfeer als goed heeft beoordeeld, of zoals u in uw enquête stelt: dat we alles moeten behouden zoals het is. Bij de verbeteringen die u aangaf op de enquête, hebben wij bovenstaand punt kunnen lezen. Door de toonzetting van uw terugkoppeling, hebben wij dit niet als klacht gelezen of ervaren, ook heeft u ons niet verzocht om contact met u op te nemen, zoals wij dat in alle gevallen doen bij klachten of als onze gasten ons daarom verzoeken. Het spijt ons dat we in dit geval uw verwachting niet waar hebben gemaakt. U verbleef in één van de twee kamers die nog niet gerestyled zijn in de afgelopen 8 jaar, alle andere 53 kamers zijn vernieuwd. Op al onze Royale kamers kunnen onze gasten zelf de verwarming aan en uit zetten, ook in de Junior Suite waarin u verbleef. Mocht u, ondanks deze ervaring, toch nog een keer terug willen komen naar De Wilmersberg, dan adviseren wij u de vernieuwde Junior Suite te reserveren, of een Royale kamer. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met partner in november 2018

• 10fam. Hooyberghs06-11-2018

Een zeer leuke ervaring.

Een zeer mooie omgeving met zalig stille nachten. We hebben genoten van een heerlijke hotstone massage in de wellness. De sauna is niet zo groot maar ondanks de toch tamelijk drukke bezetting van het hotel waren we dikwijls maar met ons tweetjes, dus lekker rustig genieten. Het ontbijt en diner is zeker af! Maar vooral hoedje af voor het super vriendelijke personeel, zowel de poetsdienst, de wellness, het onthaal, de keuken, de bediening, allemaal even welgemeend vriendelijk, Top! Ze zullen er alles aan doen om je verblijf nog aangenamer te maken. Wij hadden domweg onze badkledij vergeten maar we konden direct kiezen uit een hele reeks modellen en maten om kosteloos te gebruiken gedurende ons verblijf, zo konden we ook gebruik maken van het zwembad. Verder stonden er dagelijks op verschillende plaatsen in het hotel ook steeds verse fruitschalen en ijswater met verse muntblaadjes. Zeker een aanrader.

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 10-12-2018

Beste familie Hooyberghs, Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie review op Zoover, een 10, daar doen wij het voor! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van de nieuwe Wellnessboutique, het landelijke ontbijt en het diner. Maar vooral van de gastvriendelijkheid van onze collega's. Heel graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gereisd met partner in november 2018

36 tips over Hotel Landgoed de Wilmersberg

• Annika, 04-06-2014

Geniet vooral van het lekkere sneup en snaaij arrangement als je er de kans voor krijgt, ik heb nog nooit zo lekker gegeten elke hap was een groot feest. perfecte porties, vol creativiteit het was super!

• Marjanne, 05-01-2014

Dagje Osnabrück of Münster is heel goed te combineren.

• Bert en Marijke Helmert, 25-10-2013

trek je wandelschoenen aan en loop het bos in. op de fiets is het ook een heerlijke omgeving.

1 vraag over Hotel Landgoed de Wilmersberg

• Mevr. M. Meyer, 29-06-2016

Invaldekamer

Goedemorgen, Heeft U in het hotel ook een minder valide kamer, Mijn man zit in een rolstoel, is het restaurant rolstoel vriendelijk? M.vr. Groet, Mascha meyer

Hotel Landgoed de Wilmersberg info

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages