Appartement Hoge Bavel

4 reviews over Appartement Hoge Bavel in het Nederlands

Voor de 2e keer, SUPER!

NelK
19-10-2017

Zeer schoon, heerlijke bedden. Gastvrije gastvrouw/heer. Koffie/thee staan klaar met cake. De bedden zijn opgemaakt! Gezellig, nostalgisch interieur!

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

Greet de Lange - Meijer
19-10-2017

Een bijzonder gastvrij en goed verzorgd onderkomen in een schitterend natuurgebied!

Niet te geloven.

Pauwla en Ronnie
28-7-2017

de Hoge Bavel is echt fantastisch.

Veel comfort voor weinig geld.

Bedden zijn opgemaakt.

Handdoeken en keukendoeken plenty.

Gastvrij!!!.

Het was echt fantastisch!

Meeuwis & Dicky Egbertsen
25-6-2017

Van 9-16 juni verbleven wij in de Hofe Bavel. Bij aankomst werden wij welkom geheten met koffie/thee en een plak cake in het appartement. Dat voelt als een warm welkom! Het appartement was zeer schoon en ook de omgeving bij het appartement was zeer netjes en keurig onderhouden. De familie Welhuis is zeer vriendelijk en gastvrij. Alles zit bij de prijs inbegrepen en prijs kwaliteit verhouding is zeker de moeite waard. Wij geven het appartement een dikke 10!

Hoge Bavel, Eigenaar , 30-6-2017

Beste Fam. Egbertsen,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoge Bavel in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoge Bavel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.