Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan voor je op een rij gezet:

17 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan

Jan Haar, 11-8-2015

Nodig aan een renovatie toe, en dan ook de buitenkant zoals de tuin en terras.

Meer personeel bij bijvoorbeeld het ontbijt en wees goed voorbereid met inkoop indien er toch veel klanten hebben geboekt.

lisanne, 8-5-2015

Tierpark Nordhorn

Go planet

Bad Bentheim burcht (Let op parkeerschijf nodig!)

Preston palace

Tactus, 7-5-2015
Het landschap is betoverend. Fietsen te huur bij de accomodatie. Er zijn werkelijk prachtige routes. Stop bij landgoed/watermolen/horeca van Singraven, waar de Dinkel prachtig kronkelt.

sandra, 15-10-2014
Als je lekker uit eten wil is Oldenzaal een goede plaats. Eten bij Grieks restaurant Sirtaki is echt een aanrader. Zitten veel restaurantjes bij elkaar op de markt.
Coolen, 6-6-2014
Bezoek Ootmarsum gezellige winkeltjes en galerie
Jannie Troost, 11-3-2014
Oldenzaal is leuk om te bezoeken

Marja Dame, 17-10-2013
Wij kiezen dit hotel altijd vanwege de prachtige wandelomgeving en omdat je zo in Duitsland bent. Essen en Munster zijn super gezellig.
Jeanette van den Berg, 21-10-2012
Zeer mooie omgeving. Heel veel te zien tijdens het wandelen en fietsen. Vraag bij de receptie waar het mooi is, die kunnen je daar goed in adviseren. We hebben tijdens het wandelen heel veel paddenstoelen mogen bewonderen.
Jannie Eveleens, 19-10-2012
Naar Bad Bentheim is een aanrader het slot is mooi en het park hebben we een heerlijke wandeling gemaakt. Een bezoek aan de kaasboerderij in Deurningen is ook een aanrader een bezoek aan de koeien een film over het kaasmaken en natuurlijk heerlijke kaas geproefd.
W.D. Kruymer, 17-10-2012

Neem oordopjes mee. Afgezien van het kabaal is het een prima gelegenheid, erg mooi gelegen.

Een leuk pannenkoekenrestaurant direct naast het hotel, met goede prijs-kwaliteitsverhouding en prettige bediening.