Bed and Breakfast De Hamshorst

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voortreffelijk

Fam. Servaas
17-5-2017

Wat een geweldige b&b, op een top lokatie. We hebben met volle teugen genoten van de gastvrijheid van Arie en Idelet. Accommodatie, diner, sauna, ontbijt, Geweldig.... normaliter geven we max een 8 plus, dit verdient een 10plus .

Ons verblijf was onvergetelijk!

Veerle en Dirk
19-8-2016

hartelijk en warm onthaal

Unieke accomodatie in een uitzonderlijke omgeving

Ongelooflijk ontbijt, nog nooit meegemaakt in een BB

Heerlijk!

Gerald
2-1-2016

Fijne gastheer en gastvrouw. Mooi huis, je voelt je er meteen thuis. Grote kamer met prachtig uitzicht. Veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving. Ben je moe van het vele wandelen dan kun je heerlijk relaxen in je eigen whirlpool. En de volgende ochtend een zeer gevarieerd ontbijt, en genoeg om nog lunchpakketjes te maken voor de volgende tocht. Met de auto zit je zo in het sfeervolle Oldenzaal, waar je heerlijk uit eten kunt.

Prachtig

Henk-Jan
23-8-2015

Erg mooi maar wel afgelegen. Mooie kamers en zeer vriendelijke eigenaren.

Prachtige plek in de Twentse bossen

Mirjam
9-11-2013

Alles was TOP!Prachtig gelegen in de bossen, zo mooi!

De gastheer en vrouw zijn super lief. Het ontbijt was heerlijk. Prachtige bed & breakfast, mooie ruime kamers, eigen keukentje.

Aanrader

w. van Tol
25-10-2013

'De hamshorst'maakt zijn titel 'beste B&B 2012' absoluut waar. Het fieysarrangement is een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Hamshorst in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Hamshorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Hamshorst scoort een 9.77 uit 10 op basis van 6 reviews.