Camping De Bergboer

Weer vandaag4°-2°
Camping De Bergboer
8,9

Laatste review

Prima camping in mooi gebied!

Yvonne de Wit,
1-11-2018

Een safaritent gehuurd in een storm- en regenachtig weekend in september. De eigenaresse had ons al eigenlijk niet meer verwacht, maar ging rap alle benodigdheden bijeen zoeken, die we nodig zouden hebben in de safaritent. Helaas stond de opening op het Westen, zodat we niet konden genieten van de veranda en de wind behoorlijk in de ingang stond. Enfin het mocht de pret niet drukken. Camping was verder goed verzorgd, eigenaresse is aardig, maar niet professioneel en dat hoeft ook niet persé. Natuurcamping en aardig voor natuur. Hergebruik van water en biokachel voor warm water. Heerlijke ruime douches! We stonden ook niet alleen eind september. Twentse omgeving is ook prachtig! Duitsland om de hoek, ca. 500 meter.

6 reviews over Camping De Bergboer in het Nederlands

Prima camping in mooi gebied!

Yvonne de Wit,
1-11-2018

Heerlijke camping om terug te komen

Ria,
14-5-2018

Kleinschalige SVR camping. Zeer gastvrije dame. Ongedwongen sfeer. Iedereen groet elkaar op de camping. Mooi grasveld. Plaatsen onder de boom of niet. Schoon toiletgebouw met 4 toiletten (met muren ertussen), twee douches en twee wasbakken. Afwasplaats en centrifuge. Twee eenvoudige trekkershutten en twee eenvoudige safaritenten. Zeer rustig. Ondanks dat de A1 in de buurt loopt kon je dat niet horen op de camping. Camping ligt tegen de grens aan. Prachtige omgeving en je loopt of fietst vanaf de camping naar riviertje de Dinkel of zo De Lutte in. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Uniek, rustig, prachtige plek, zeer gastvrij

Geraldine,
24-9-2017

Hele fijne, gezellige plek. Rustig, schoon,kleinschalig. diverse voorzieningen,(boerengolf, bbq)

Ook voor kinderen (skelters, fietsen/e-bikes)Erg gastvrij. Prachtig uitzicht. Mooie appartementen.Ook groepsaccomodatie. Echt een plek om thuis te komen.Omgeving biedt veel moois.(kanoën op de Dinkel, fietsen, Lutterzand.)

Ik kom hier graag. Unieke plek.

Dankjewel José!

dikke mik prima weggebrood

henk
24-10-2016

alles was zeer goed.we huurden een appartement

Heerlijk appartement met twee ruime slaapkamers, ruime badkamer, keurig verzorgd.

Mooi uitzicht. Kinderen konden heerlijk buiten spelen met skelters, boerengolf en gewoon voetballen bij het appartement.

Op de kleine camping was een trampoline en een klimtoestel, helemaal top.

Erg geslaagd en voor herhaling vatbaar.

Gezellige boerencamping

Linda
26-2-2013

Dit is een SVR-camping wat betekend dat je kampeert bij de boer zelf. De plaatsen zijn ruim en mag je zelf uitkiezen. De sanitaire voorzieningen zijn goed en er is een ruimte om te schuilen bij slecht weer. Leuk om te weten; om hier te komen moet je de oprit in Duitsland nemen, terwijl de camping in Nederland ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bergboer in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bergboer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.