Camping Boerderijcamping De Boergondiër

16 reviews over Camping Boerderijcamping De Boergondiër

• 2019
    9Sonja & Peter Leenders09-07-2019

Super plek!!

Wat een heerlijke plek is dit. Er is rust. Hier hoor je de vogels nog fluiten! We waren echt verrast door de grote comfortplaats met veel privacy. In de omgeving kun je heel veel fietsen. Complimenten voor het team. Jullie weten precies hoe je mensen het naar hun zin kunt maken. De hartelijkheid en betrokkenheid zonder dat dit storend is. Je hebt hier echt de vrijheid. Kortom....een plek waar je heerlijk kunt genieten en tot rust kunt komen. Ook fijn het bos achter de camping waar je de hond heerlijk kunt uitlaten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Rass16-06-2019

Oase..zo hoort slapen bij een boer!!

Onze zoon moest werken in pretpark Slagharen. Wij ouders hem gebracht en opzoek gegaan naar een camping voor 1 overnachting. Aangekomen bij boerenbedrijf Bourgondiër. Zeer hartelijk ontvangen door familie en gebracht naar een zeer ruime kampeerplek. Oase van groen en rust! Alles erg gemoedelijk en goed/schoon sanitair. Omgeving voor fietsers, wandelaars maar ook joggers en mountenbikers komen hier ruim aan hun trekken. Bij mooi weer meerdere leuke waterplassen. Tegenover de camping een verwarmt buitenzwembad maar die hebben we niet bezocht. Echt een aanrader..!!!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9mery+11-11-2018

grasgroene oase aan de rand van overijssel+drente

prachtige locatie waarbij tevens het landbouwwerk door gaat

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9henkimono12-07-2018

Auf Wiedersehen

Rust,ruimte en persoonlijke contacten, zowel met de eigenaren, andere gasten en dorpsbewoners van de Krim. Het enige niet te beinvloeden is : het weer.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Marente Laman14-05-2018

Heerlijke plek

Mooi terrein met afgebakende grote plaatsen, schoon sanitair, goeie wifi. Leuk zwembad t.o de camping en mooi zwemstrandje op 7 km. Vlakbij Slagharen pretpark en dichtbij Vechtdal/Ommen

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Ton en coby krijger26-08-2017

Prima campinghet is daar helemaal compleet

Wij komen daar al meer als zes jaar en vinden het er leuk heel vriendelijke mensen wij willen daar voorlopig ieder jaar naar toe ik ben m.l.dialyse patient en kan daar op de camping dialiseren vorig jaar onze caravan verkocht maar er zijn daar ook twee blokhutten vier en vijf persoons dat is voor ons heel goed we hebben wat problemen om in de caravan te komen wegens leeftijd het is een boerencamping met hele grote plaatsen (vijftien stuks ca 180 meter)voor tent of caravan iets negatiefs kan ik niet bedenken kortom een geweldige rustige camping

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Saskia16-08-2017

Paar daagjes op de camping voor familiebezoek

Fijne grote plaatsen. Mooie grasmat. Van de pruimenboom mocht geplukt worden :)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Agnes Bax01-07-2017

Prachtige vakantie bestemming

Onverwachts op het laatste moment op deze camping terecht gekomen, omdat onze buitenland reis niet doorging. Een vriendelijk aankomst op de camping. We kregen een riante plek van wel 180m2. Echt zoveel ruimte. Dit geeft een heerlijk rustig vakantie gevoel. Het gras op de camping wordt heerlijk kort gemaaid. Dat is fijn als in de ochtend het gras nat kan zijn. Vanaf onze plek liepen we zo met de hondjes het bos in. Ideaal!!!!! Het is een heerlijk gezellig dorp. Vriendelijke mensen. Aan de overkant van de camping is een zwembad. In het dorp is een supermarkt. Het sanitair is keurig. De eigenaresse heeft ons veel leuke tips gegeven over wandelroutes. Een schitterende vakantie gehad. We zouden hier zeker weer naar terug gaan

Gereisd met partner in juni 2017

• 9fam. van Dalen.14-08-2016

heel mooi elk jaar weer

het is een mooie rustige camping met goede voorzieningen we zijn nu voor het achtste jaar van af april tot september met kleine onderbrekingen

Gereisd met partner in april 2016

• 10Nico en Riet de Langen27-07-2016

Zeker een aanrader ook met kleinkinderen

Er waren geen minpunten , grote plaatsen mooi onderhouden grasmat ,prachtig sanitair , Gezellige Gastvrouw en Ouders niet te vergeten . Zwembad aan de overkant , warme bakker met erg lekker brood een goede Supermarkt

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016