Camping Boerderijcamping De Boergondiër

13 reviews over Camping Boerderijcamping De Boergondiër in het Nederlands

Auf Wiedersehen

henkimono
12-7-2018

Rust,ruimte en persoonlijke contacten, zowel met de eigenaren, andere gasten en dorpsbewoners van de Krim. Het enige niet te beinvloeden is : het weer.

Heerlijke plek

Marente Laman
14-5-2018

Mooi terrein met afgebakende grote plaatsen, schoon sanitair, goeie wifi.

Leuk zwembad t.o de camping en mooi zwemstrandje op

7 km. Vlakbij Slagharen pretpark en dichtbij Vechtdal/Ommen

Prima campinghet is daar helemaal compleet

Ton en coby krijger
26-8-2017

Wij komen daar al meer als zes jaar en vinden het er leuk heel vriendelijke mensen wij willen daar voorlopig ieder jaar naar toe ik ben m.l.dialyse patient en kan daar op de camping dialiseren vorig jaar onze caravan verkocht maar er zijn daar ook twee blokhutten vier en vijf persoons dat is voor ons heel goed we hebben wat problemen om in de caravan te komen wegens leeftijd het is een boerencamping met hele grote plaatsen (vijftien stuks ca 180 meter)voor tent of caravan iets negatiefs kan ik niet bedenken kortom een geweldige rustige camping

Paar daagjes op de camping voor familiebezoek

Saskia
16-8-2017

Fijne grote plaatsen. Mooie grasmat. Van de pruimenboom mocht geplukt worden :)

Prachtige vakantie bestemming

Agnes Bax
1-7-2017

Onverwachts op het laatste moment op deze camping terecht gekomen, omdat onze buitenland reis niet doorging.

Een vriendelijk aankomst op de camping. We kregen een riante plek van wel 180m2. Echt zoveel ruimte. Dit geeft een heerlijk rustig vakantie gevoel. Het gras op de camping wordt heerlijk kort gemaaid. Dat is fijn als in de ochtend het gras nat kan zijn. Vanaf onze plek liepen we zo met de hondjes het bos in. Ideaal!!!!! Het is een heerlijk gezellig dorp. Vriendelijke mensen. Aan de overkant van de camping is een zwembad. In het dorp is een supermarkt. Het sanitair is keurig.

De eigenaresse heeft ons veel leuke tips gegeven over wandelroutes.

Een schitterende vakantie gehad. We zouden hier zeker weer naar terug gaan

heel mooi elk jaar weer

fam. van Dalen.
14-8-2016

het is een mooie rustige camping met goede voorzieningen we zijn nu voor het achtste jaar van af april tot september met kleine onderbrekingen

Zeker een aanrader ook met kleinkinderen

Nico en Riet de Langen
27-7-2016

Er waren geen minpunten , grote plaatsen mooi onderhouden grasmat ,prachtig sanitair ,

Gezellige Gastvrouw en Ouders niet te vergeten .

Zwembad aan de overkant , warme bakker met erg lekker brood een goede Supermarkt

Camping met wat extra

Chantal
25-7-2016

De camping is kleinschalig maar ontzettend ruim. Direct aan het bos, ideaal met de hond. Ook voor nierdialyse zijn mogelijkheden om op de camping te verblijven. Het sanitair is keurig. Voldoende speeltoestellen voor kinderen. Helaas waren er wel weinig kinderen Ook wat fietsen en scelters in de schuur. Jolanda en haar familie zijn erg vriendelijk. Alles is mogelijk!

Sinds vier jaar komen we op deze campingfantasties

Ton en coby krijger
25-7-2016

Wij komen hier al vier jaaren zou niks anders willen ik ben dialyse patient en die mogenlijkheid is hier mogelijk wij vinden het hier geweldig rustige schone en vooral vriendelijke camping het is een aanrader en verlang al weer naar de volgende vacantie

Relaxed voor het hele gezin!!

Sandra
15-7-2016

Al 2 keer in een chalet verbleven op camping de Boergondier in de Krim, deze bieden alles wat je in een vakantiehuisje nodig hebt! Wij vonden het geen probleem dat je geen eigen douchegelegenheid hebt, want het mooie, zeer schone sanitair gebouw staat op korte loopafstand. Het is heerlijk zitten met de grote velden voor de deur met meer dan voldoende speelruimte en attributen voor de kinderen. De winkels zijn op een paar minuten fietsen aan de overkant van het kanaal zoals ook een mooi buiten zwembad! Door de gastvrijheid van de eigenaresse en haar familie is het een warm welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Boergondiër in De Krim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Boergondiër zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.