Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

111 Reviews over Vechtdalcamping Het Tolhuis

• 6Greta24-08-2022

Beetje tegenvaller

Sanitair is heel netjes daar is niets over te zeggen. Echter hoewel nog ruim binnen de zomervakantie blijkt de animatie al gestopt. WiFi is er maar tegen meerprijs. Plekken zijn ruim maar de hele camping miste voor mij gevoel van vakantie en gezelligheid. Op zich vlak bij bossen gelegen en aan fietsroutes maar ook aan spoorweg met overgang die naast de camping loopt

• 4Eetgelegenheden
  • 8Yopie2829-08-2021

Prima camping

Prima camping met een mooi en schoon sanitair gebouw , leuke animatie voor kinderen gezellige bar en horeca ruimte met lekker en betaalbaar eten. De camping heeft recent nieuwe eigenaars een jong zeer vriendelijk stel. Het zit wel langs een spoor overgang dus je hoort regelmatig een trein langs gaan , wij vonden het niet storend

• 6Susan24-08-2021

Hier fijn de zomer gevierd

Camping ligt naast het spoor, zeker ieder uur rijdt er een sprinter voorbij en zo nu en dan een goederen trein. Los daarvan is de omgeving mooi. Er is een relatief nieuw badgebouw. De comfort plaatsen maken gebruik van een zeer verouderd badgebouw. Goeie douches en twee ruime douches voor gezinnen. Oud had niet uitgemaakt wanneer het sanitair schoon zou zijn.Dit is helaas niet het geval. Wij vonden het erg vies. 1x per dag een schoonmaak ronde is echt te weinig bij de hoeveelheid mensen die gebruik maken van het sanitair. Een leuk campingcafe die van do tot zo geopend is. Korte openingstijden. Wel gezellig én lekker! Kindvriendelijk is het zeker met een animatieteam en mooie speeltuinen. WiFi tegen betaling. Leuk zwembad maar ook deze zou beter uit de verf komen wanneer hier wat meer aandacht naar uit ging. Veel algen aanslag op de glijbaan, vieze (voor/afspoel) douchebak.Wij zien hard werkende en vriendelijke mensen.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Bergman10-08-2021

Gezellig druk

Prima camping voor gezin met jonge kinderen. Animatieprogramma is aanwezig en de speeltuin is fantastisch. Zwembad is klein, maar prima. Is schoon en chloor lijkt goed op peil te zijn. Hygiëne is wat mij betreft aan de zorgelijke kant, helemaal gezien corona. 1x per dag worden de wc's schoongemaakt en verder niet. Dat vind ik te weinig.... het wordt snel vies met alle velden die vol staan.... dit hebben ze niet goed voor elkaar en is echt niet op niveau.Restaurant is een campingkantine die gerund wordt door jonge hardwerkende meiden en een beheerder. Prijs wat aan de hoge kant voor wat je krijgt.... wel een gezellig terras /overkapping. Afhaallokettijden snacks en friet van 3 tot 6.... onbegrijpelijk. In vakantietijd wil je niet haasten... gemiste kans. Velden er mooi en netjes. Wel behoorlijk last van processierups... daar is dan wat minder aan te doen.Verder fijne tijd gehad en we hopen in de toekomst nog eens weer te komen.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Paul02-06-2021

Mooie, stille camping

Prettige ontvangst. Schoon en goed sanitair. (Regendouche). WIFI matig en niet gratis.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Prakash Peereboom16-05-2021

Genoten van week op deze camping!

We hebben weer genoten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie voor de kinderen. Erg betrokken en persoonlijk. Ze kennen alle namen van de kinderen. Het sanitair is nieuw en schoon. We konden zwemmen en je kon eten afhalen. Dikke prima. We zijn dik tevreden en komen zeker nog eens terug.

• 10Nadine11-01-2021

Fantastische eerste camping ervaring

Van de zomer een vouwwagen op de kop getikt. Man en ik hebben geen camping ervaring en wilde het een weekje uitproberen. De ervaring op deze camping heeft de lat wel gelijk hoog gelegd. Aardige eigenaren, die ook met liefde onze vragen beantwoorden. Mooie, ruime plekken en schoon sanitair. Met de coronamaatregelen helaas niet de hele dag gebruik kunnen maken van het zwembad (het was de hitte week), maar ze hadden het prima geregeld en ik vond het ook wel heerlijk om maar met een kleine groep in het zwembad te zijn. Verder was er veel te doen voor onze zoon van 6. Hij mocht in de middag wel extra in het zwembad, waar ook activiteiten gepland waren. Restaurant was goed, snackbar was goed en 's ochtend de broodjes die bij je tent werden gebracht, helemaal een top service. Deze camping staat weer op het lijstje voor komende zomer.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Theo Gorsse28-09-2020

Uitstekende camping

Fijn verblijf en ruime plaatsen,autovrij

• 9Aart03-09-2020

Plezierig

Mooie camping en zeer schoon sanitair. Ruime plek en hartelijke ontvangst door de receptioniste. Tarief zeer acceptabel en een verwarmd zwembad inclusief. De omgeving leent zich, met mooie fiets en wandelroutes, voor mooie tochten.

• 8Wil30-08-2020

Leuke camping,vriendelijke eigenaren.

Alles was top geregeld, centraal gelegen in het Vechtdal, mooie fiets en wandelroutes in de omgeving. Dalfsen en Ommen zijn leuke dorpjes om te bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar