Camping Vechtdalcamping Het Tolhuis

Tonen op kaart

94 reviews over Camping Vechtdalcamping Het Tolhuis

• 2019
    9Alida en Seniaar21-09-2019

Deze camping is een onverwacht juweeltje

Op deze camping voel je je gelijk op je gemak. Het jonge echtpaar dat eigenaar is, is nog maar pas begonnen, maar het is duideljk te merken dat deze camping hun passie is. In korte tijd hebben ze een nieuw toiletgebouw neergezet, met onder andere veel voorzieningen voor gezinnen met jonge kinderen. Het "oude" toiletgebouw is superdeluxe gerenoveerd. De douches zijn geweldig. Menig viersterrenhotel zou er jaloers op zijn. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Mensen groeten elkaar en maken op zijn tijd een praatje. een ander pluspunt is het gezellige zwembad, dat vewarmd wordt met zonne-energie. Kortom een kleine gemoedelijke camping met toch wel luxe voorzieningen. We gaan zeker terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Rinus en Lenie van Wijngaarden17-09-2019

Fantastisch. Wij komen volgend jaar zeker terug.

De camping van Edwin en Afke is bijzonder door zijn eigenaren, bevlogen, enthousiast en persoonlijk. Edwin en Afke nemen alle tijd voor de gasten. De bedoeling was dat we 1 week op de camping zouden doorbrengen en het zijn 3 weken geworden, wat een fijne camping met een persoonlijke Touch.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. de Jonge30-08-2019

Fantastisch!

Een geweldige camping als je van wandelen en fietsen houdt. Mooie kampeerveldjes en een heerlijk zwembad. Het sanitair is geweldig, erg luxe en schoon. Voor kinderen veel speelveldjes. Super vriendelijke eigenaren, die sinds januari dit jaar begonnen zijn. Bij de receptie zijn gratis wandel en fietsroutes te krijgen. De broodjes die je besteld worden 's morgens bij je op de plaats bezorgd! Wij hebben hier slechts 3 nachten gestaan maar hadden graag langer gebleven. Wij komen vast nog eens terug. Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam de Jong23-08-2019

Deze camping moet je bezoeken!

We zochten een niet te grote camping die wel de faciliteiten heeft.

De hebben we bij het Tolhuis gevonden: - Prachtig modern sanitair. familiedouches, nette toiletten. voldoende vaatwasplekken. - Leuke animatie. Zoek op Eendenclub. - Prima verwarmd buitenzwembad + peuterbad. - Ruime plekken. - Grote speeltuin met airtrampoline en sportvelden. Een mooi verhard voetbal en basketbalveld. - Mooie rustige ligging, waar je prachtig kan fietsen en er is veel te doen in Dalfsen, Ommen en omstreken. - Prima restaurant op de camping - Overzichtelijk. - Prettige eigenaren, die leuk meedoen als de animatie erom vraag.

Toen het 39 graden was werd er direct op ingespeeld door: - Buikschuifbaan - Een luchtkussen met waterspel.

Het was nog rustig in de zomervakantie (en dat is wel lekker), maar dat hebben de hardwerkende eigenaren niet verdient. Kom naar deze camping!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Janneke05-06-2019

Een plek om terug te komen!

We waren hier met drie jonge kinderen en hadden een zeer prettig verblijf. De eigenaren stralen enthousiasme uit en zijn behulpzaam. Het sanitair is goed, schoon en kindvriendelijk. We raden deze camping aan!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Eva Runia02-06-2019

Schoon, gastvrij, behulpzaam, kindvriendelijk!

Met een grote glimlach worden we ontvangen voor een weekendje Hemelvaart! We hebben werkelijk waar genoten! Een pracht plek, super schone toiletgebouwen en een prima horeca verblijf met een lekker zwembad!

We hebben heerlijk gefietst in de omgeving en Dalfsen is gezellig om even in te vertoeven.

We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Familie Pijlman31-05-2019

Aanrader...🏕

Overzichtelijke kindvriendelijke camping in een prachtige omgeving 😍

• 9Staat v/h sanitair

• 10L Van Der Meer28-05-2019

Erg mooie overzichtelijke camping met gezellige en behulpzame eigenaren. Het sanitaire is netjes en schoon. Zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 2018
    9AnneliesV25-09-2018

Leuke camping met prachtig sanitair

Wat een mooie camping in een schitterende omgeving! Ontvangst door een goedlachse eigenaar. We krijgen een infopakket en kunnen keuze maken uit diverse beschreven fietstochten. We kiezen een plaats op het Vilsteren veld, niet wetende dat we de komende dagen bij vlagen worden getrakteerd op een eikeltjesregen zodra het waait of regent. We staan echter wel helemaal naar ons zin. Het sanitairblok ligt vlakbij het eerste veld op redelijke afstand van ons veld. Dat sanitairblok is zeer verzorgd, schoon, modern en verwarmd. De douches werken met een tegoedkaart. De toiletten hebben wc-rollen. Voorin het gebouw zijn afwasmogelijkheden. Bij ons veld staat ook een mooi afwaspaviljoen, dus geen ver gesjouw. Vanaf de camping zijn schitterende fietstochten te maken en het gezellige Dalfsen ligt op korte fietsafstand. Onze Minicampingcard biedt ook nog eens een 7=5 aanbieding buiten het hoogseizoen. Alles bij elkaar reden om terug te komen!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Ton en Tonny vd mark21-09-2018

Gewoon goed

Super goed verzorgde schone en niet te grote camping, twee veldjes met wel of niet veel zon.

Gereisd met partner in september 2018

3 tips over Camping Vechtdalcamping Het Tolhuis

• A. van Mierlo, 06-09-2013 Rapporteren

Gratis fiets- en wandelroutes "van het huis"

• Maarten, 10-08-2012 Rapporteren

Het Tolhuis is gewoon compleet, van draadloos internet tot t.v. aansluiting en van top-recreatiewerk tot heerlijk eten.

• Marc, 13-08-2012 Rapporteren

Stap op de fiets voor geweldige routes, en schuif daarna aan in het restaurant van de Camping, in 1 woord HEERLIJK!!!!!!

2 vragen over Camping Vechtdalcamping Het Tolhuis

• wim carsouw, 30-05-2018 Rapporteren

huren

is de mogelijkheid van het huren van.een huisje o.i.d. ook aanwezig

• Van Til, 10-05-2018 Rapporteren

Bezetting in september

Wii willen in September naar deze camping, hoe is dan met de bezetting in September?

Camping Vechtdalcamping Het Tolhuis info

• SchaduwplaatsenAanwezig