Camping Starnbosch (Glamping)

Nederland, Overijssel, Dalfsen

7.6Goed

• 7Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Starnbosch (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

109 reviews over Camping Starnbosch (Glamping)

• 2018
    9Albert12-08-2018

Top camping

Bij binnenkomst word je vriendelijk geholpen en word alles uitgelegd. Eenmaal op het veld is het een beetje onduidelijk waar je plek is maar eenmaal op de plek sta je op een mooi veld met een speeltuintje. Vooraan is een grote speeltuin een springkussen en een zwembad, het zwembad is leuk met slecht weer en mooi weer (het dak kan open). De kids kunnen naar de animatie of spelen in het bos, s avonds worden ze opgehaald met de huifkar. Een bioscoopje voor slecht weer en veel te doen in het dorp, Zwolle op korte afstand. Zeker al een paar keer terug geweest voor een weekend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Eikelboom09-08-2018

Gewoon Top!

Dit is een hele mooie camping in de bossen van Dalfsen. We hebben genoten van de camping en de omgeving. Met een bootje over de Vecht varen was een leuk uitstapje! Op bijna alle veldjes zijn er speeltuintjes, onze kinderen van 3 en 5 hebben zich heel goed vermaakt. Tip voor de eigenaar: maak de website wat gebruiksvriendelijker. Online boeken was niet zo gemakkelijk, hierdoor hadden we bijna een andere camping hadden uitgezocht.Gelukkig hebben we dat niet gedaan :)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jeroen en Joke26-07-2018

Fantastisch mooi zwembad, schoon sanitair en goed.

Zeer mooie camping en vriendelijk personeel. Ook werd alles goed uitgelegd. Broodjesservice uitstekend en altijd genoeg op voorraad. Wij begrijpen dan ook niets van de persoon die deze camping niets vindt. Mischien moet degene dan maar op een hutje op de hei gaan zitten. Wij hebben een uitstekende en goede mooie vakantie gehad en mooi schoon zwembad en sanitairgebouwen. Eigenaar en personeel heel aardig. Wij komen volgens jaar zekers weer. De snackbar en restaurant kunnen veel beter is echt slecht,vaak eten niet goed of verkeerd , dit is niet van de camping maar van een wat oudere man ene Wil of wiellie Bedankt Allemaal en nog een goede zomer.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Maeielle24-07-2018

Nooit meer

De camping is het net niet Bij aankomst kregen we de spullen niets werd verteld. Zwembad in slechte staat. Nergens geen roosters op vaak niet schoon Brood besteld was er niet. Dit was de eerste maar nooit meer

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Rona25-06-2018

Kan bijna niet beter

Geweldig mooie camping voor een hele goede prijs! Accommodaties van eenvoudig tot luxe. Enorm vriendelijke eigenaars en personeel

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Daphne11-02-2018

Kindvriendelijk, leuke animatie, ruime plekken, mooi zwembad, sauna en hottub te huur, midden in het bos, leuk stadje in de buurt, mooie originele accomodaties, schoon en verwarmd toiletgebouw

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8J.F10-01-2018

Super

Ik vond de camperplaats top Wel dicht bij de weg maar geen last van gehad

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Grinwis16-08-2017

Prachtige plek

Een hele mooie camping op een prachtige plek! Wat wij niet snappen is dat het zo stil was op de camping met name in het bos gedeelte. Je betaald een laag bedrag voor een goede camping dus dat zou veel voller moeten staan. Wij vonden het alleen jammer als het mooi weer was dat het dak van het zwembad niet open ging, 3 weken gestaan geen 1 keer helemaal open geweest, terwijl dat soms makkelijk kon en het water stond erg laag. Voor de rest animatie super, vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant boskamp een aanrader, de snackbar niet 2x iets gehaald en 2x niet de goede bestelling gehad, stond wel erg jong en onbekwaam personeel in.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Sabrina09-08-2017

Super leuke familie camping

Super leuke vakantie gehad de meiden 8,5 en 6 hebben zich geen moment verveeld zelfs niet toen het regende want er was een heuse bios waar leuke kinder films te zien waren. Ook kon je elke dag zwemmen want het dak kan open en dicht dus mooi of slecht weer zwemmen kan altijd. De kar was het leukste van de camping iedere dag weer. Echt super tevreden heerlijke weken gehad ( en gaan zelfde naar de zelfde camping terug maar denken er overna dit wel te doen )

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Nicole06-08-2017

Geweldig gehad!

Wij hadden nog nooit gecampeerd, maar een aantal weken geleden besloten een caravan te kopen, en zochten een camping in de buurt van Zwolle.

Mijn beeld van camperen is hier volkomen bij gedraaid, niks vieze toilet gebouwen of met je wc rol onder de arm. Keurige schoon toilet gebouw, heerlijke douches.

Vriendelijk personeel, schoon zwembad. Onze zoon heb ik 2 weken amper gezien, de hele dag bezig met animatie, hutten bouwen, zwemmen.... kortom een top vakantie!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017