Camping Starnbosch (Glamping)

Nederland, Overijssel, Dalfsen

7.6Goed

• 7Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Starnbosch (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

109 reviews over Camping Starnbosch (Glamping)

• 8Ad Van den Boogaard10-05-2020

Netjes geregeld

We hebben de eerste week van mei op deze camping doorgebracht. Ivm coronamaatregelen toch lekker kunnen kamperen omdat de eigenaar het netjes voor elkaar had met zijn prive sanitair. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Louise05-11-2019

Uitmuntend

We zijn hier met onze camper 4 weken geweest.De plek is echt fantastisch, tegenover een bos, een geweldige beheerder, prima sanitair en uitstekende was/droogautomaten.Voor de kinderen in de vakantie is er animatie en niet te vergeten het (overdekte) zwembad.Verder is er op de camping een snackbar,die hoort bij het erbij gelegen restaurant.De omgeving van Dalfsen is schitterend en makkelijk met de fiets te bekijken. Als je in de zomervakantie op deze camping staat, ben je verzekerd van een topvakantie.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marianne20-08-2019

Een camping zoals een camping moet zijn

Wat een super fijne camping! Camping ruim en overzichtelijk waardoor de kinderen vrij konden spelen. Een fijne sfeer, eigenaar Robin en personeel doen echt hun best om te zorgen dat je een fijne vakantie hebt! De optocht was het hoogtepunt van de dag! Wat een feestje voor de kinderen. Daarnaast heerlijk kunnen zwemmen, knutselen, super spannende spooktocht en natuurlijk de bingo! Prachtig nieuw sanitair, deze werd goed schoongehouden. En natuurlijk een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen! Kortom wij hebben een tips kantine gehad en komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ron en Jannie Eikelenboom01-07-2019

Zeer warm welkom,Geweldige schone camping

Wat een warm welkom als je aanmeld bijde receptie.Vriendelijke medewerkers en eigenaar.Wij hebben hier2 weken gestaan met onze kinderen maar wat is hier alles mooi en schoon.De kinderen hebben we niet gezien en moesten we ophalen met eten.Zwembad is op en top(dak bij mooi weer open)Genoeg te doen,mooie omgeving omte wandelen of fietsen.Heuse mini bioscoop,ruime staanplaatsen op de velden maar ook in het bos.Kampwinkel heeft lekkere broodjes en genoeg keus.Airkussen vinden de kinderen geweldig en speeltuin ook. Wat is deze camping mooi zeg,Restaurant Boskamp moet je niets van voorstellen(veredelde snackbar en magnetron food) evenals de snackbar,medewerkers die niet kunnen bakken. Koude kroketten en patat wat niet goed is.Boskamp en snackbar horen beiden niet bij de camping.Je kunt beter In Dalfsen uit eten of naar de snackbar gaan hebben wij ondervonden. Wij denken eraan om een seiszoenplaats te nemen volgend jaar. Ga zo door Starnbosch

• 3Eetgelegenheden

• 9Agnes28-06-2019

Volgend jaar zijn we er weer.Schitterende camping

Wat een mooie camping en gave omgeving.Alles is aanwezig voor een perfecte vakantie.Schoon sanitair en eigenaar en medewerkers zijn zoals eerdere beoordelingen zeer vriendelijk en behulpzaam.Hier voel je je nog echt een gast. Zwembad vinden de kinderen helemaal geweldig evenals het recreatieteam en de Starnbosch express die de kinderen ophaalt. Kampwinkel heeft veel en lekkere broodjes.Ruime kampeerplaatsen en veel speeltuintjes,een airtrampoline waar de kinderen niet af te krijgen zijn.Ook vele mooie verhuurhuisjes in bosstijl gebouwd en een heuse boomhut. Deze is echt gaaf,wij hebben erin mogen kijken maar wat mooi gemaakt.Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam evenals de medewerkers.Er zit ook een snackbar en restaurantje bij maar daar zou ik niet gaan eten.Wij hebben meer dan een uur moeten wachten op ons eten. Ook het eten is niet echt goed.Snackbar en restaurant horen niet bij de camping maar is van andere mensen hoorden we.

• 6Eetgelegenheden

• 9Angela20-06-2019

geweldige schone en nette camping

Leuke en nette camping,toiletgebouwen goed schoon/netjes en genoeg te doen voor de kinderen. Recreatieteam was aanwezig tijden de Hemelvaart en Pinksteren en de eigenaar haalt voordat de voostelling begint de kinderen op met 4 huifkarren wat de kinderen (en ouders) te gek vinden. Lekkere broodjes in kampwinkel en veel keuze voor nette prijs. Zwembad ook netjes en lekker open bij warm weer. Ruime staplaatsen en op elk veld een speeltuintje en een grote speeltuin met airkussen. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Entree bij receptie netjes en je voelt je hier echt welkom. Mooi in de bossen en dichtbij Dalfsen en Heino. Tip: in Heino staat elke zaterdag een goede visboer tegenover de kerk. Wij hebben weer gereserveerd voor 2020 Hemelvaart Pinksteren en komen ook in de zomer 2 weken terug. Fijne camping en veel te doen voor volwassenen en kinderen. De snackbar en restaurant vonden wij wat minder maar deze hoort niet bij de camping.

• 6Eetgelegenheden

• 9Gait pluim18-06-2019

Geweldige camping,schoon en vriendelijke eigenaar

Wat een geweldige camping en alles schoon en netjes. Eigenaar en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Schoon sanitair,winkeltje waar broodjes en genoeg andere dingen te koop zijn. Airkussen bij de speeltuin helemaal geweldig voor de kids. Zwembad welke bij mooi weer open gaat en ook nu sanitair bij het zwembad. Super fijn gehad en komen van de zomer weer 3 weken. Ook de bingo was geweldig en leuke prijzen te winnen. N Verstappen 33, De vitamine B12, fijfenfijftig. De man die de bingo draait doet het geweldig. Ook handig de tv schermen in het sanitairgebouw waarop staat wat er te doen is op de camping en omgeving. Wij komen weer terug in de zomer.

• 8Eetgelegenheden

• 10Willem10-06-2019

Gewoon heerlijke camping. We zijn met hemelvaart en pinksteren geweest. Mooi zwembad, goede eetgelegenheden en schoon sanitair. Veel leuke animatie voor kinderen. Ook eigenaar erg vriendelijk.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 4Marjolein04-06-2019

Nooit meer een safaritent

Safaritenten liggen in bos. Met een kruipende baby niet handig, hoge vlonder, vieze vloer. Tent was vies, overal spinnenwebben, tuinset moeten schoonmaken. Privé sanitair gedateerd en ook zelf gepoetst. Zwembad en speeltuinen leuk. Ligging midden in bos geschikt om te fietsen. Campingplaatsen op velden prima.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2018
    8Gortemaker19-08-2018

Goede ligging, kind vriendelijk, 22:00uur stilte.

Leuke camping, goede ruime plaatsen. Gewoon no nonsens camping. Top!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018