Camping Starnbosch (Glamping)

Nederland, Overijssel, Dalfsen

7.6Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Starnbosch (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

108 reviews over Camping Starnbosch (Glamping)

• 8Mark Jakobs21-08-2020

Neem de tijd en geniet!

We zaten in de jachthut een prima accomodatie. Als je met 14 personen bent misschien wat krap. 5 slaapkamers, 3 keer een 2 persoonsbeschrijving en 2 met 2 stapelbedden. Ideaal als je met z’n tienen bent! Leuke keuken, alles luxe voor de camping! Eigen sanitair prima. Goede straal water in de douche, genieten! Genoten van de pizzaoven, echt leuk om zelf te bakken ook hiervoor geld neem de tijd en houd de rust. Uitzicht over de camping vanuit de jachthut fenomenaal! De eigenaar werkt hard mee en is erg meegaand en makkelijk. Er wordt een duidelijk appel gedaan op eigen inzicht en verantwoordelijkheid. Belangrijk om af te schakelen en de rust te hebben, alles gaat in alle rust... Maar alles komt goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Fam. Met 1 kind van 11.19-08-2020

Prima camping in een schitterende omgeving.

Prima camping. Het was van de zomer lekker druk. Dat is logisch als heel NL in NL op vakantie gaat. Wij stonden in het bos, dat was heel fijn met 34 graden. Camperen zoals camperen hoort te zijn. Water halen en lopen naar het toiletgebruik. Wij moesten onverwachts weg en we kregen ook nog geld terug. Campingbaas is een aardige man. De enige min punt was, de internet vérbinding. Dat was zo 1990 zeg maar. Dat kan ook aan de KPN liggen. Je zit tenslotte midden in het bos.

• 7Eetgelegenheden

• 4Fokke19-08-2020

Nooit meer, zeer teleurstellend

Rumoerige en chaotische camping. Receptionisten kwamen ongeïnteresseerd over en wisten soms niet wat hun eigen regels waren (autovrije velden in het hoogseizoen staan vol auto's, fietsen moeten volgens de brochure gereserveerd worden, maar dat kan niet omdat men bang is het briefje kwijt te raken), onze naam werd eerst niet gevonden en toen toch wel, administratieve chaos. Zwembad op zich leuk maar smerig, troebel water en voor coronatijd veel te vol. Verhuurfietsen dramatisch, met moeite vier kunnen selecteren die wél reden. Coronamaatregelen worden niet nageleefd, nergens desinfectiegel voor handen, raar systeem met sleutels waarmee je het sanitairgebouw in kunt en als je binnen bent weer op slot moet doen (niet echt veilig voor kinderen), gedeeltelijk verouderd sanitair dat je zelf dient schoon te maken met een flesje glorix... in één woord: aanfluiting. Wij zijn eerder vertrokken en komen niet meer terug.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Martin18-08-2020

Eenmalig

Het was voor ons eenmalig, maar de kinderen vonden het leuk. Het is een camping met heel veel vaste gasten. We vonden de camping rumoerig en dat snappen we met kinderen, maar de hele tijd gegil en ouders die niet ingrijpen.....tja. Plekken zijn van voldoende grootte, maar we hadden een plek met alleen maar zand. Sanitair werd goed schoongemaakt, maar gasten vonden het helaas nodig om het niet netjes achter te laten. Er wordt wel van alles georganiseerd door het team. Zwembad was wel heel erg druk tijdens de Corona, maar verder een ok zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Fam Moraal17-08-2020

Hoge verwachting,toch teleurstellend.

Het sanitairgebouw achter op de camping was schoon maar verouderd. In het huur huisje kastanjehut, zat het beddengoed onder de vlekken en er was geen tv, (wel te zien op de site) de matras rechtsvoorin was zeer slecht en we zaten constant in een vieze rioollucht. de prijs kwaliteit verhouding is matig.

• 3Hans09-08-2020

Huilen, heel erg lang. Zwaar bedroevend!!

Dennenhut gehuurd. Goor onder te bed, gaskomfoor te vies oom aan te pakken en werkte niet. Koelkast die de hele nacht een waterorgel nadoet. Camping ram en ramvol. Zwaar verouderd speelmateriaal. Coronamaatregelen totaal NIET toegepast. Zwembad overvol, schoonmaak van sanitair zwaar beneden de maat. Fietsen gehuurd en van de twaalf uitgezochte slechts een redelijk berijdbaar. Financieel bij uitchecken totaal de weg kwijt, rekenen nooit geleerd. Een persoon bij receptie betekent erg lang wachten heel erg lang. Eens maar nooit weer. Zelden zoiets onprofessioneels meegemaakt.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2020

• 9Gerrit22-07-2020

Super mooie week gehad op deze camping. Schoon sanitair. Aardig personeel. Kunt ook heerlijk voor zitten bij het restaurant. Ook aardig en net personeel. Eigenaar ook. Gewoon aanrader. Wij gaan zeker nog een keer

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 7Velle17-07-2020

Niet voor ons

We hadden een plek met privé sanitair. Dat is goed bevallen. We konden de stroom niet vinden, was overwoekerd door de struiken. Dat had gezien de corona tijd toch wel netjes bij gehouden kunnen worden. De camping kwam op ons wat achterstallig over, maar geloof gerust dat het met kleine kinderen prima is. Het weer zat wat tegen en hebben geen gebruik van het zwembad gemaakt, maar zag er goed uit. Ook ideale camping voor met honden, wandel gelegenheid genoeg. Voor ons niet nog een keer, maar was prima camping met alle faciliteiten.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Van der molen30-05-2020

Al 10 jaar in de meivakantie

Mooie groene op kinderen gerichte camping

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 8Ad Van den Boogaard10-05-2020

Netjes geregeld

We hebben de eerste week van mei op deze camping doorgebracht. Ivm coronamaatregelen toch lekker kunnen kamperen omdat de eigenaar het netjes voor elkaar had met zijn prive sanitair. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in mei 2020

Camping Starnbosch (Glamping) info