Camping Starnbosch (Glamping) ****

8,8

Weer vandaag5°-5°

84 reviews over Camping Starnbosch (Glamping) in het Nederlands

Daphne, 11-2-2018

Kindvriendelijk, leuke animatie, ruime plekken, mooi zwembad, sauna en hottub te huur, midden in het bos, leuk stadje in de buurt, mooie originele accomodaties, schoon en verwarmd toiletgebouw

het gras was mooi gemaakt maar na onze ruzie met de eigenaar en enkele arrogante camping gasten zijn wij naar een ander veld gegaan wij lagen rond een uurtje of 11 sochtends in ons bed en wouden we broodjes halen kon dit immers niet de broodjes waren op komen we bij de buurman, die het super voor elkaar had en ons met open armen ontving na een heerlijk ontbijt kwamen wij terug bij de caravan deze zat helemaal onder de stront hoe dit kon wist niemand er werken heel veel jonge mensen zonder ervaring die zich niet vol inzetten er waren 4/5 echt leuke mensen die zich goed inzetten en er altijd waren ik hoop ik hun aankomend seizoen weer zie het terein werd altijd super onderhouden altijd grasgemaait afvalruimen het lag er aan wie alles schoonmaakte kwa sanitair het was overduidelijk wie er dus dan had schoongemaakt het personeel was een deel vriendelijk maar ook een deel niet somige reden hard langs op de golfkar

Super

J.F, 10-1-2018

Ik vond de camperplaats top Wel dicht bij de weg maar geen last van gehad

Prachtige plek

Grinwis, 16-8-2017

Een hele mooie camping op een prachtige plek! Wat wij niet snappen is dat het zo stil was op de camping met name in het bos gedeelte.

Je betaald een laag bedrag voor een goede camping dus dat zou veel voller moeten staan.

Wij vonden het alleen jammer als het mooi weer was dat het dak van het zwembad niet open ging, 3 weken gestaan geen 1 keer helemaal open geweest, terwijl dat soms makkelijk kon en het water stond erg laag.

Voor de rest animatie super, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Restaurant boskamp een aanrader, de snackbar niet 2x iets gehaald en 2x niet de goede bestelling gehad, stond wel erg jong en onbekwaam personeel in.

Super leuke familie camping

Sabrina, 9-8-2017

Super leuke vakantie gehad de meiden 8,5 en 6 hebben zich geen moment verveeld zelfs niet toen het regende want er was een heuse bios waar leuke kinder films te zien waren. Ook kon je elke dag zwemmen want het dak kan open en dicht dus mooi of slecht weer zwemmen kan altijd.

De kar was het leukste van de camping iedere dag weer.

Echt super tevreden heerlijke weken gehad ( en gaan zelfde naar de zelfde camping terug maar denken er overna dit wel te doen )

Geweldig gehad!

Nicole, 6-8-2017

Wij hadden nog nooit gecampeerd, maar een aantal weken geleden besloten een caravan te kopen, en zochten een camping in de buurt van Zwolle.

Mijn beeld van camperen is hier volkomen bij gedraaid, niks vieze toilet gebouwen of met je wc rol onder de arm. Keurige schoon toilet gebouw, heerlijke douches.

Vriendelijk personeel, schoon zwembad. Onze zoon heb ik 2 weken amper gezien, de hele dag bezig met animatie, hutten bouwen, zwemmen.... kortom een top vakantie!

Zeer leuke camping

Nijhof, 4-8-2017

Wij zijn net terug van een noodgedwongen vakantie in NL en hebben op het laatste moment deze camping uitgezocht. Maar we hebben het hier erg naar onze zin gehad. Zeer goede en rustige sfeer op de camping en vriendelijk en bekwaam personeel. In het restaurant naast de camping kun je heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

In de buurt heb je mooie fietstochten en op de camping kun je goede fietsen huren, ook met kinderzitje.

Alhoewel onze kinderen normaal niet van de animatie zijn hebben ze hier de animatie regelmatig opgezocht. De bingo op vrijdagavond is ook een aanrader!

Hele mooie kindvriendelijke camping

Susanne, 22-7-2017

We hebben een heerlijke week hier gehad in een huurtent op deze camping. De kinderen (10,8,6) hebben zich uitstekend de hele week vermaakt. Er was een kids animatie aanwezig en die was geweldig.

Mooie camping

Steven, 3-6-2017

Hele mooie camping. Afgelopen week weer vertrokken.. We komen zeker weer. Je word goed te woord gestaan bij de receptie. Kinderen vermaken zich prima.

Super vakantie

Mirjam, 1-6-2017

Ik heb een super vakantie gehad het was goed geregeld en top voor elkaar goede en leuke schoonmakers en terein mensen de baas was erg enthousiast!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Starnbosch (Glamping) in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Starnbosch (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Starnbosch (Glamping) scoort een 8.82 uit 10 op basis van 84 reviews.