Bed and Breakfast Op de Hilde

Weer vandaag8°-1°
Bed and Breakfast Op de Hilde
9,9

3 reviews over Bed and Breakfast Op de Hilde in het Nederlands

Genieten van begin tot eind!

Judith
1-7-2018

Wat was het heerlijk hier te verblijven. We werden zeer hartelijk onthaald op deze prachtige plek. We genoten van de rust en de mooie omgeving. In het verblijf, een eigen appartement boven de garage, ontbrak het aan niets. Van zakdoekjes op het nachtkastje, tot badjas, tot een antimuggenkaars buiten bij het zitje voor de deur. ‘s Ochtends werd in de mooie tuin een overheerlijk ontbijt verzorgd.

Er zijn twee slaapkamers die nooit tegelijk worden verhuurd (tenzij je zelf 2 kamers wilt huren). Je zit er heerlijk privé.

Echt een aanrader. 🎉

Gastvrij en kindvriendelijk !

Tina Ras
3-1-2014

Wat hebben wij genoten! Hele gastvrije vriendelijke verhuurders. Het is echt meer dan bed and breakfast, zo compleet alles het ontbreekt werkelijk aan niets voor alles is gezorgd. Wij waren er met drie volwassenen 2 kinderen en een baby. Het voelde als thuiskomen toen we binnen kwamen leek het net of er een warme deken over ons heen viel. Zo gezellig knus en warm! Het ontbijt was echt met liefde en zorg klaar gemaakt dat proefde je gewoon! Wij gaan dit zeker een keer overdoen!! Echt een aanrader : )

Bijzonder gastvrij, hele gunstige locatie

oetsie61
19-6-2013

De B&B voorziet in alle gemakken. Het is veel meer dan een B&B. Je bewoont een mini appartement boven een schuur, dus niet in huis met de eigenaar. Veel privacy dus. Je hebt ook de beschikking over een eigen huiskamer met keukenblok. Alles even leuk, schoon en compleet ingericht. Dus koelkastje, magnetron, volop thee, koffie etc. tot snoepjes toe. TV, boeken, films, niet te vergeten gratig wifi. Fietsroutes etc.

Wel handig om te weten is dat je wel een eigen toilet en badkamer hebt maar dat deze op de begane grond liggen. Je moet dus wel een trap af, omdat de "woning" boven ligt. Er liggen dan ook badjassen klaar op de slaapkamer.

Het is heel gunstig gelegen tov de doorgaande weg, en toch maar een klein stukje lopen van het bos. In de omgeving van Dalfsen (en Ommen) zijn volop horeca gelegenheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Op de Hilde in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Op de Hilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.