Camping Madrid

Camping Madrid
6,9

15 reviews over Camping Madrid in het Nederlands

Minder goed dan zou kunnen.

Gast
30-8-2018

Overall net voldoende, tarieven zijn passend. Service (ja, ga daar maar ergens staan, zonder uitleg of rondleiding oid) en sanitair zijn onvoldoende. Maakt de indruk dat er onvoldoende omzet is om de nodige investeringen te doen. Potentieel wordt niet echt bereikt, wat met zo'n grote speeltuin jammer is. Als er in het hoogseizoen naast de speeltuin 3 gezinnen camperen, zegt dat voldoende.

Perfecte Camping

Dick Dekker
21-9-2016

Het is een gezellige en leuke camping, als je van rust houd of met kinderen, het kan allebei, de kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin die dvm een hoog hek voldoende beveiligd is voor ondernemende kinderen.

in het restaurant kun je heerlijk en voor een goede prijs eten en de bediening is heel vriendelijk.

als je ergens een probleem mee hebt zullen ze alles doen om je te helpen.

het sanitair is prima en ruim en je kunt lang douchen op een muntje van €0,50.

kortom een prima camping met goed restaurant en voorzieningen.

nooit meer

jacques
19-3-2016

vreselijke mensen bah, nooit vriendelijk willen alleen geld zien

Afgelopen jaar

Saskia
7-11-2014

Afgelopen jaar hebben wij enkele weken bij Camping Madrid in Dalfsen met onze 2 dochters van 4 en 6jaar gekampeerd. Een geweldige kind vriendelijke camping, met een grote speeltuin waar de kinderen zich elke dag weer opnieuw vermaakte.

Geen gevaren met open wateren, en op 5 km afstand in Dalfsen had je een super mooi openluchtbad waar we op de hetere dagen na toe zijn gegaan. De sanitaire voorziening is wat verouderd maar het werd iedere dag schoongemaakt en zag er prima uit!

Tot volgend jaar.

Groetjes Saskia

Te goedkoop

Mark
1-3-2010

Leuke camping vriendelijke bewoners mooie ligging. Prijs kwaliteit? Kwaliteit krijg je niet maar wel rust. Behalve de vakantie periode dan zijn er zeer veel leuke activiteiten voor de kinderen en volwassenen. Voor de gewonde kampeerder met kinderen zeer aan te bevelen.

2008

reeds 40-jaar camping-gast........dus!!!!!!

ann en sinus riezebos
9-12-2008

hebben het na al die jaren nog steeds naar onze zin,mooie grote vrije plaatsen,een echte fam.camping

vooral in de bouwvakvacantie. veel activiteiten voor groot en klein

hele hele mooie omgeving, fijn voor de kinderen en volwassenen, zeer goed restaurant, en hele vriendelijk mensen.

wij zijn in december naar de camping geweest

wilma spee
24-3-2008

wij zijn in december naar de camping geweest. Wij zijn opzoek naar een stacaravan. De eigenaar was erg vriendelijk en liep geduldig achter ons aan met onze 3 hondjes terwijl wij een caravan bekeken.

Hopelijk gaat het ons lukken om op de camping wat te vinden.

In het restaurant hebben we heerlijk geluchend.

prima gezinscamping, genoeg te doen

van der veen
22-3-2008

prima gezinscamping, genoeg te doen. Veel activiteiten voor kinderen.

Het is een fijne camping met leuke gezellige mensen en de ligging van de caravans is perfect je hebt er alle vrijheid en in overleg met de beheerder is alles mogelijk.

Het is voor de meeste mensen echt hun 2e huisje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Madrid in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Madrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.