Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal

Nederland, Overijssel, Dalfsen

8.1Fantastisch

• 8.6Onderkomen
  • 6.3Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Lodgepark 't Vechtdal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

14 reviews over Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal

• 2018
    7Wendy11-11-2018

Fantastische uitvalsbasis voor fietsers

Geweldig mooi park, rustig gelegen, wel niets te doen voor kinderen op het park. Prachtige huisjes. Wij zijn er een paar jaar terug ook geweest en toen vonden we het huisje er wel veel schoner uit zien. Door viezigheid onder het bed hadden we heel veel last van mieren. Er was ook geen volleybalnet meer en je kan ook niet meer in de gezamenlijke ruimte om een spelletje te doen, terwijl dat eerst voor iedereen toegangkelijk was. Wij hadden als enige geen hordeur, maar daar zouden ze iets aan doen. Ik had het idee dat de vorige beheerders veel meer hart voor de zaak hadden. Die poetsen het huisje na elke logeerpartij van binnen en buiten helemaal schoon. WiFi deed het ook niet goed. Verder is het park een echte aanrader vooral voor fietsers een prachtige plek met zeer mooie fietstochten in de omgeving. Je hebt wel een auto nodig voor de boodschappen enz. De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk en namen de klachten serieus.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Hennie16-07-2018

Fijne ontstress plek.

Super schoon! Goede bedden. 4 persoons Lodge heeft een bedstee. Knusse Lodge. Voor kinderen is er niet veel. Vooral rust. Mooie fiets en wandelomgeving zo vanuit de Lodge. Hebben ons heerlijk kunnen opladen. Gastheer heel vriendelijk! Goede service. In nabije omgeving hebben wij geen winkel aan getroffen. Daarvoor met de auto naar Dalfsen of Ommen.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Eva20-06-2017

Heerlijk

Met z'n 3-en 2 nachten verbleven in type 2 (vierpersoons lodge). Vriendelijk ontvangen. Huisje is heel schoon. Keuken bevat meer dan voldoende keukengerei. Genoten van de rust op het park en al fietsend (gehuurd bij hotel Mooirivier, 400 meter verderop) de prachtige omgeving ontdekt.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Wim & Toos steuten27-08-2016

Het is er mooi , goed verzorgd huisje ,de ligging is mooi ,en rustig gelegen. En hele mooie fietsroutes,.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Willy25-07-2016

Aanrader,zeer complete huisjes in prachtige natuur

Klein parkje met mooie huisjes, prima ingericht en zeer compleet. De omgeving is schitterend om te wandelen en fietsen , kan direct vanaf het parkje.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Kelsey20-09-2015

Aanrader!

Prachtig park met mooie huisjes. Wij verbleven in de studio die groot genoeg was. Veel opbergmogelijkheden. Keukentje van alles voorzien. Wij hadden alleen last van het verandalicht (die kan je niet uitzetten) met slapen, doordat het bed gericht staat richting de deur. Gordijnen zijn niet verduisterend, maar de eigenaresse had voor ons gewoon het lampje van het verandalicht eruit gehaald zodat we de tweede nacht heerlijk sliepen. Wat een topservice.

Enige tip die wij kunnen bedenken is dat de toiletrollen, afwasmiddel en afwasborstel na elk bezoek vervangen worden. Wij hadden nog 1 velletje papier op de rol zitten en een vieze afwasborstel. Je wil als je in zo'n huisje slaapt niet herinnerd worden aan de vorige bezoekers. Dit neemt echter totaal niet weg dat we zeker nog een keer terugkomen. Wat een top accomodatie!

Gereisd met partner in september 2015

• 9familieweekend24-08-2015

heerlijk

De huisjes zijn gezellig en comfortabel ingericht. Alles is aanwezig zowel buiten als binnen het huisje. De beheerders zijn erg vriendelijk en op het park aanwezig. Zij doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Omgeving is schitterend en heel fijn om te wandelen of te fietsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9WHM Steuten02-08-2015

heel mooi

heel mooi en goed verzorgd fijne fietsroutes en ook voor de wandelen.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Jacqueline18-08-2014

Prachtig park

Een week met 2 kinderen van 11 en 13 op het park geweest. Prachtige chalets met sfeervolle inrichting en een mooie grote veranda. Alles nog nieuw en schoon. Alles is aanwezig in het huisje een bank en stoelen die lekker zitten en goede bedden. Keukengerei enz. Leuke bedstee die ook heerlijk ligt. Parkje is gezellig opgezet. er is een grasveld met volleybalnet en een jeu de boules baan. Er liggen rackets enz. die je kunt lenen net zoals een krant en tijdschriften. De groepsaccomodatie ziet er ook geweldig uit zowel buiten als binnen. Omgeving is mooi, zie bij tips. Lekkere restaurantjes in Ommen. Vriendelijke mensen die graag wat tips geven over wat er te doen is. Kortom een aanrader, onze kinderen hebben zich ook goed vermaakt.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Roelof17-08-2014

aanrader, we komen zeker terug.

mooi ingericht park en mooie complete huisjes. Centraal in de mooie omgeving met vele attracties en mogelijkheden binnen 15 kilometer. Fiets en wandelroutes langs en vanaf het park. Rust en ruimte op het park. Geboekt met een groep fietsers en gebruik gemaakt van het mooie groepsgebouw en ontbijt buffet. Super lokatie en super park. We gaan zeker terug voor een hele week voor de jaarlijkse familie week.

Gereisd met vrienden in juli 2014

2 tips over Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal

• Lodgepark 't Vechtdal, 30-06-2014

Dit park is zeer geschikt voor de actieve mens. Het ligt direct aan divers wandel- en fiets routes. Omdat er een groepsgebouw aanwezig is, is het voor groepen heel goed mogelijk om vanuit het park vele activiteiten te organiseren, denk hierbij aan wandelen, fietsen, kanovaren en vissen. Maar natuurlijk kunt u er ook terecht om te genieten van de natuur en rust.

• Jacqueline, 18-08-2014

Wandelen mooie omgeving afwisselend, fietsen, wij hebben een mooie kanotocht gemaakt over de Regge. Dagje Hellendoorn is wel leuker voor iets kleinere kinderen. Dagje CP Aqua Mundo Huttenheugte. Slagharen. Restaurant Het Gerecht in Ommen. Winkelen in Zwolle.

0 vragen over Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal

Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal info