Bed and Breakfast Huize Hessum

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Huize Hessum

1 review over Bed and Breakfast Huize Hessum in het Nederlands

Voor liefhebbers van het Engelse boerenlandleven!

Liesbeth van der Hoeven
27-11-2012

Wij hebben een fantastisch weekend gehad in deze bed & breakfast. Als je het landgoed via de grote oprijlaan betreedt, kom je al helemaal in de stemming. Als je dan ook nog eens heel vriendelijk ontvangen wordt door de jonkheer (die bij aankomst al gezellig wat hout sprokkelt voor de houtkachel en zijn koeien laat zien) en het appartement boven in het koetshuis ontzettend ruim en sfeervol blijkt te zijn, dan kun je alleen maar glunderen van voorpret. Het landgoed ligt prachtig in de bossen. Het ontbijt was erg lekker en royaal en werd dit keer geserveerd door de 86-jarige moeder van de eigenaar, een fantastische vrouw waarmee we fijne gesprekken gevoerd hebben over kunst, klassieke muziek, religie en het leven in het algemeen. Het appartement zelf is groot en erg comfortabel (wel pantoffels meenemen, want de vloerbedekking is wat stug) maar ademt toch een hele knusse sfeer.

Kortom, wie van romantiek, rust, natuur en een landelijke, Engelse stijl houdt, moet hier zeker naartoe komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Hessum in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Hessum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.