Tijdelijk €25 aanbetaling

Hof van Lenthe

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Hof van Lenthe voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 22 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Hof van Lenthe

• 10Rita24-06-2022

fantastisch

wij hebben een kort en prachtig verblijf achter de rug in deze Hof van ............! prima appartement, prima gastvrouw en -heer, paradijselijke omgeving, ruimte en van alle gemakken voorzien zowel op de locatie als in de omgeving. Compliment voor de eigenaren!!!

Rita

• 10Natuur
  • 10Annelies en Mariska18-10-2020

Fantastisch....

Het is ‘ n fantastisch mooi appartement. En schoon, om door ‘n ringetje te halen. En alles is aanwezig....We konden niet iets bedenken wat er niet was...Erg aardige eigenaars. En de omgeving is super mooi....Leuke dorpjes en Zwolle is ‘n leuke stad ...En mooie fietsroutes / wandelroutes....Langs de vecht. Prachtig. We hebben 4 dagen genoten

• 9Peter12-11-2018

Nooit meer omdat men rondsnuffeld als je weg bent.

Een ruim, erg schoon, modern en volledig ingericht appartement. Alleen is tijdens onze afwezigheid de eigenaar in het appartement geweest, is op alle slaapkamers wezen kijken en heeft persoonlijke spullen op een andere plaats gezet, de kachel hoger gedraaid en het licht in de keuken aangelaten. We waren overdonderd toen we van een lange fietstocht terugkwamen en de eigenaar zei “u bent toch maar boven gaan slapen?” Dit gaf ons een erg onvrij gevoel. Daarom zullen wij nooit meer naar dit logeeradres gaan. Ook vertelde hij dat het verhuren meer het ding van zijn vrouw was, maar deze hebben we alleen van een afstand heel even gezien en zij zocht geen toenadering. Wij hadden voor 2 nachten geboekt.

• 9Waardering
    • 9Ruimte

Eigenaar, 09-01-2021

Ik vindt dit wel een erg vreemd verhaal Bent uw wel bij ons geweest ? Neem even contact met ons op Met vriendelijke groet.

• 10Ruud en Wilma06-08-2018

Echt een aanrader.

In alle rust genieten van het weidse uitzicht, veel privacy. Prachtig appartement van alle gemakken voorzien, zeer schoon. Aardige en behulpzame eigenaars.

• 10bert en ineke18-04-2017

een super mooie plek.

dit was Genieten super mooie appartementen en omgeving.

• 9Boom25-06-2016

Compleet, gastvrij en een prachtige locatie !

Een heerlijk rustige locatie, een karakteristiek verblijf, veel ruimte en licht. Kortom de perfecte plek voor ontspanning. Het ontbijt was fenomenaal : zeer veel verschillende etenswaren, verse, eigen producten en door de spontane gastheer en gastvrouw perfect verzorgd.

• 10Andrea05-06-2016

Onvergetelijke start van onze trouwdag

De nacht voor onze bruiloft bij Hof van Lenthe overnacht met moeder, zus en vriendinnen. 's Ochtends opgehaald door aanstaande onder de prachtige boom, onze bruiloft had niet beter kunnen beginnen! De appartementen zijn luxe, brandschoon en van alle gemakken voorzien. Wij zijn heel hartelijk ontvangen door de eigenaren, alles kon geregeld worden. Er stond zelfs een taart klaar om ons te verwelkomen. Na de bruiloft hebben familieleden hier overnacht en we hebben 's ochtends genoten van een heerlijke brunch. Een echte aanrader, mooie appartementen op een prachtige locatie!

• 9J. Maljaars07-05-2015

Heerlijk uitrusten bij Hof van Lenthe

Heerlijk appartement om een paar dagen te vertoeven. Gastvrij eigenaren, appartement is bedden liggen goed, appartement is verder van alle gemakken voorzien en is goed schoongemaakt en niet te vergeten een prachtige omgeving.. Jammer van de regen, anders hadden we zeker meer van de omliggende natuur kunnen genieten..

Zeker een plekje om naar terug te komen!!

• 9Bert en Yvon Bloemendaal05-05-2015

Prachtige plek

Het is een supermooie appartement. Echt aan alles is gedacht. En zo netjes

• 9Cynthia 04-04-2015

Super mooi appartement

Het appartement is groot, zeer modern en van alle gemakken voorzien! Ik ben zelf niet goed te been, maar dat is geen probleem in dit appartement! De ligging is heel erg mooi, de rust, gewoonweg heerlijk!! De communicatie met Jan en Gera verliep heel soepel, ze zijn erg vriendelijk! Ik raad deze luxe appartementen zeker aan wanneer je tot rust wil komen en wil genieten van de omgeving!

Appartement Hof van Lenthe info

Soort hotel