Appartement Hof van Lenthe

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Appartement Hof van Lenthe
9,6

20 reviews over Appartement Hof van Lenthe in het Nederlands

Een ruim, erg schoon, modern en volledig ingericht appartement. Alleen is tijdens onze afwezigheid de eigenaar in het appartement geweest, is op alle slaapkamers wezen kijken en heeft persoonlijke spullen op een andere plaats gezet, de kachel hoger gedraaid en het licht in de keuken aangelaten. We waren overdonderd toen we van een lange fietstocht terugkwamen en de eigenaar zei “u bent toch maar boven gaan slapen?” Dit gaf ons een erg onvrij gevoel. Daarom zullen wij nooit meer naar dit logeeradres gaan. Ook vertelde hij dat het verhuren meer het ding van zijn vrouw was, maar deze hebben we alleen van een afstand heel even gezien en zij zocht geen toenadering. Wij hadden voor 2 nachten geboekt.

Echt een aanrader.

Ruud en Wilma,
6-8-2018

In alle rust genieten van het weidse uitzicht, veel privacy. Prachtig appartement van alle gemakken voorzien, zeer schoon. Aardige en behulpzame eigenaars.

een super mooie plek.

bert en ineke,
18-4-2017

dit was Genieten super mooie appartementen en omgeving.

Een heerlijk rustige locatie, een karakteristiek verblijf, veel ruimte en licht. Kortom de perfecte plek voor ontspanning.

Het ontbijt was fenomenaal : zeer veel verschillende etenswaren, verse, eigen producten en door de spontane gastheer en gastvrouw perfect verzorgd.

De nacht voor onze bruiloft bij Hof van Lenthe overnacht met moeder, zus en vriendinnen. 's Ochtends opgehaald door aanstaande onder de prachtige boom, onze bruiloft had niet beter kunnen beginnen!

De appartementen zijn luxe, brandschoon en van alle gemakken voorzien.

Wij zijn heel hartelijk ontvangen door de eigenaren, alles kon geregeld worden.

Er stond zelfs een taart klaar om ons te verwelkomen.

Na de bruiloft hebben familieleden hier overnacht en we hebben 's ochtends genoten van een heerlijke brunch.

Een echte aanrader, mooie appartementen op een prachtige locatie!

Heerlijk uitrusten bij Hof van Lenthe

J. Maljaars
7-5-2015

Heerlijk appartement om een paar dagen te vertoeven.

Gastvrij eigenaren, appartement is bedden liggen goed, appartement is verder van alle gemakken voorzien en is goed schoongemaakt en niet te vergeten een prachtige omgeving.. Jammer van de regen, anders hadden we zeker meer van de omliggende natuur kunnen genieten..

Zeker een plekje om naar terug te komen!!

Prachtige plek

Bert en Yvon Bloemendaal
5-5-2015

Het is een supermooie appartement. Echt aan alles is gedacht.

En zo netjes

Super mooi appartement

Cynthia
4-4-2015

Het appartement is groot, zeer modern en van alle gemakken voorzien! Ik ben zelf niet goed te been, maar dat is geen probleem in dit appartement! De ligging is heel erg mooi, de rust, gewoonweg heerlijk!! De communicatie met Jan en Gera verliep heel soepel, ze zijn erg vriendelijk! Ik raad deze luxe appartementen zeker aan wanneer je tot rust wil komen en wil genieten van de omgeving!

Prachtig appartement in een mooie, rustige omgeving, maar toch bij een stad (voor liefhebbers!). De inrichting was geweldig, alles erop en eraan. Ontvangst door Jan was zeer vriendelijk, je voelde je echt welkom.

We waren met z'n tweetjes (2 zusjes), maar het appartement is ruim genoeg voor 4 personen, dus... volgend jaar komen we zeker terug met onze echtgenoten!

Fantastische plek !

Frits en Saskia
15-11-2014

Vriendelijke en hartelijke ontvangst.

Heerlijke plek met veel privacy en van hieruit prachtige fietsroutes.

Het appartement is heel comfortabel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hof van Lenthe in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hof van Lenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.