Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping

Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping
8,7

Laatste review

Wat een mooie camping in een schitterende omgeving! Ontvangst door een goedlachse eigenaar. We krijgen een infopakket en kunnen keuze maken uit diverse beschreven fietstochten. We kiezen een plaats op het Vilsteren veld, niet wetende dat we de komende dagen bij vlagen worden getrakteerd op een eikeltjesregen zodra het waait of regent. We staan echter wel helemaal naar ons zin. Het sanitairblok ligt vlakbij het eerste veld op redelijke afstand van ons veld. Dat sanitairblok is zeer verzorgd, schoon, modern en verwarmd. De douches werken met een tegoedkaart. De toiletten hebben wc-rollen. Voorin het gebouw zijn afwasmogelijkheden. Bij ons veld staat ook een mooi afwaspaviljoen, dus geen ver gesjouw. Vanaf de camping zijn schitterende fietstochten te maken en het gezellige Dalfsen ligt op korte fietsafstand. Onze Minicampingcard biedt ook nog eens een 7=5 aanbieding buiten het hoogseizoen. Alles bij elkaar reden om terug te komen!

86 reviews over Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping in het Nederlands

Leuke camping met prachtig sanitair

AnneliesV,
25-9-2018

Gewoon goed

Ton en Tonny vd mark,
21-9-2018

Super goed verzorgde schone en niet te grote camping, twee veldjes met wel of niet veel zon.

Geweldig

Henk de Ruiter,
19-9-2018

De mensen moeten weten dat dit een geweldige camping is, met zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaren, met heel goede voorzieningen, een prima restaurant. Het toiletgebouw is perfect, netjes en schoon. Prima kampeerplaatsen. Kortom een geweldig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar,

Geweldige camping, een absolute aanrader!

Jochem den Dulk,
15-9-2018

Het is een geweldig fijne camping, met gastvrije ontvangst en prima service. De omgeving is prachtig om lekker te fietsen en Dalfsen en Ommen zijn leuke stadjes.

De horeca is goed verzorgd. De camping wordt prima onderhouden en biedt voor kinderen veel sport en spelmogelijkheden. Ook van het zwembad hebben we genoten.

Volgende keer als we in september komen zetten we de caravan wat verder naar voren, om de vallende eikels te ontwijken. Dat we het bij deze eerste kennismaking niet zullen laten is wel zeker.

Niet ver van de camping ligt een spoorlijn. Die kun je horen, maar wij vonden dat niet hinderlijk.

Wij maakten gebruik van een arrangement waarbij wij een welkomstdrankje kregen, iedere ochtend verse broodjesk en drie keer in de week een driegangenmenu.

Dat alles maakte het vakantiegevoel compleet.

we hebben genoten, Echt een aanrader!

ton loos,
11-9-2018

We hebben genoten van het verblijf.

Mooie, rustige camping.

G. Bril,
9-9-2018

Fantastische camping, super schoon sanitair. Enorm vriendelijke beheerder en echtgenote en overige medewerkers. Voor herhaling vatbaar.

VoortreffelijkS

J Straver,
8-9-2018

Heel fijne gastheer / vrouw doet alles om je verblijf tot een succes te maken. We hadden een arrangement geboekt dat hebben ze voor 100 procent waargemaakt

geweldig

a.van haeff,
8-9-2018

hartelijke ontvangst grote plaatsen schone en ruime toilet gebouwen

goed onderhouden camping enorme fietsmogelijkheden

Huig Vooijs,
1-9-2018

Heerlijke Week gehad bij een mooie camping. De eigenaren waren top . Omgeving super voor mooie fiets tochten. Edy en Ria bedankt

Een camping om nog eens terug te komen.

Familie Dekkema,
18-8-2018

Heerlijk rustige camping, fijn zwembad, mooie omgeving en veel aardige mensen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.