Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping

72 reviews over Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping in het Nederlands

geweldige gezinscamping, recreatieteam, omgeving

familie Berends
7-11-2017

De camping ligt in het mooie Vechtdal en is een echt gezinspark. Er is een actief recreatieteam waarbij de kinderen al snel betrokken raken bij diverse activiteiten en zo dan ook snel andere kinderen op de camping leren kennen. Plaatsen als Ommen en Dalfsen liggen op fietsafstand en zijn de moeite van een bezoek meer dan waard. Beide dorpen hebben een uitgebreid winkelaanbod. Er zijn direct vanaf de camping volop wandel- en fietsmogelijkheden. Op de camping is voldoende speelgelegenheid en op de veldjes zijn zandbakken met klimtoestellen voor de kleintjes. In de kantine worden filmvoorstellingen en bingo georganiseerd. In het restaurant is er keuze uit diverse smakelijke gerechten en voor de kleintjes zijn er pannenkoeken of een kindermenu. Wij staan nu al een aantal jaren met onze kleinkinderen met heel veel plezier op deze camping. Een aanrader.

Beleef hier het ultime vakantiegevoel.

Fam.Visscher
25-10-2017

Een geweldige familiecamping. Fantastisch voor kleine kinderen. Leuk recreatieteam. Goed eet adresje.

Super toiletgebouwen. Mooie grasmatten. Ruime plaatsen. Uitstekende uitvalbasis voor wandelaars/fietsers/winkelaars. WIFI mag iets beter.

Supercamping!

Rogier
23-10-2017

Ontspannen, rustig, zeer verzorgd, warm welkom, betrokken. Kortom heerlijke camping voor ontspanning in een prachtige omgeving

Uitstekende gezinscamping.

Wim Elbertsen
18-10-2017

Ruime plaatsen, modern sanitair en fijn zwembad in prachtige (fiets)omgeving.

Heerlijk kamperen, zowel samen in voorseizoen als met de kleinkinderen in hoofdseizoen met aantrekkelijk opa-oma tarief.

Dit was voor mij en mijn gezelschap een fantastisc

Decoster Peter
16-10-2017

De locatie, vriendelijkheid , netheid en organisatie

Cyril en Mattie
15-10-2017

Dhr en Mevr v d Ham zijn zeer vriendelijk en gast vrij,en ook het personeel !

Mooi aangelegde camping met ruime plaatsen en een leuk zwembad en een mooie speeltuin.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Goed restaurant met een fijne keuken,en s,morgens broodjes bij de tent.

Zeer mooi en schoon sanitair.

Wij komen hier al enkele jaren met veel plezier.

Een plek en omgeving om van te genieten. Uitermate vriendelijk personeel en eigenaars.

prima kindvriendelijke camping met mooie velden

fam Bosman
9-10-2017

Vriendelijke ontvangst door gastheer/vrouw (fam v d Ham). Schoon en mooi sanitair. Prima zwembad. Goede eetgelegenheid.

Fantastische Camping

Koos Spee
6-10-2017

Echt voorbeeldig en zeer schoon sanitair

Klantvriendelijkheid straalt er van af.

Fam Lamein
6-10-2017

Eerste keer camping bezocht. Caravan plek is ruim en het terrein is bijzonder goed onderhouden. Het sanitair hebben wij zelden meegemaakt zo mooi

en schoon. Dhr. en Mw. v.d. Ham zijn warme en klantvriendelijke mensen. Zwembad was schoon en bijzonder netjes. Wij zijn kritisch op allerlei dingen als wij gaan boeken, op deze camping is niets aan te merken. Ook het restaurant met terras is aan te bevelen. Vertel het voort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Tolhuis Vechtdalcamping scoort een 8.65 uit 10 op basis van 72 reviews.