Hotel Het Roode Hert

10 reviews over Hotel Het Roode Hert in het Nederlands

Prima kamer.

De Groot
8-9-2018

Heel handig om te overnachten na een feestje in naastgelegen restaurant. Prima kamer.

Perfect, vriendelijk

M.Lenselink
31-8-2015

Goede,vriendelijke bediening,lekker eten,schone kamers.

Geen minpunten

Geweldige service in dit superschone hotel.

Miriam Sluijs - van Altena
16-6-2015

Op zaterdag 6 juni 2015 bezochten wij het StoneRock festival in Dalfsen en besloten een nacht te boeken bij hotel Het Roode Hert, omdat deze gunstig dichtbij het festivalterrein is gelegen.

We verbleven maar 1 nacht en verwachtte er niet veel van aangezien de zeer gunstig geprijsde kamers.

We zijn ontzettend hartelijk ontvangen door zeer relaxt personeel dat ons met alles direct wilde helpen, geheel naar ons tempo en zin.

De kamers waren Geweldig Schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden sliepen heerlijk en we hebben in het geheel geen last gehad van de nabij gelegen autoweg.

Er werd op ons verzoek een bevriende taxi gebeld die uitstekend voor ons vervoer naar en van het festival heeft gezorgd.

Verder hadden we nog een en ander vergeten in de kamer maar dat is allemaal bij ons terugbezorgd door het personeel op kosten van de zaak.

Grote dikke Pluim!!!!

Goed voor een nachtje

Hugo
24-4-2013

Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg en het complex bestaat uit een restaurant met zalen en een apart vrijstaand hotel gedeelte. De kamer die we hier hadden was ca. 20 m2 incl. de badkamer. Alles ziet er nogal gedateerd uit en zeker niet luxe het is er wel schoon. Goede bedden, redelijk grote badkamer en onze kamer had een klein terras met twee tuinstoelen. Wat ons toch weer bevreemd is dat een 2 persoonskamer maar 1 stoel heeft. Verder staat er een piep klein bureautje en een grote klerenkast op de kamer met aan de muur een klein flatscreen KTV-tje.

Ontbijt: In buffetvorm en volgens ons aan de karige kant

Onze conclusie: Goed voor een overnachting.

Eten en drinken...

P. de Leeuw
1-12-2011

Na zeer vaak langsgereden te zijn toch eens binnenkijken hoe het ronde hert (zoals wij het noemen door de vorm van het restaurant) er van binnen uitzag.

Onze indruk; Het eten en de service is goed, de hoeveelheid is prima en bijvullen van zaken geen enkel probleem. Spareribs zijn uitstekend.

Drankjes; dat vonden we nogal knieperig, een halfgevuld wijnglaasje appelsap voor 2,10 terwijl je normaal gesproken toch echt wel een 200 - 250 ml flesje van een goed merk met een glas kunt serveren voor dat geld.

De inrichting; sfeervol, en gezellig, tafels voor lange mensen niet ideaal door hoge houten rand onder blad kun je niet relaxt zitten.

fijn weekend gehad

hans en mieke
20-3-2011

hebben er een mooi weekend gehad , eten was goed en de kamer was buitengewoon , voor herhaling vatbaar

Weekendje Dalfsen

vianne
16-8-2010

Wij zijn dit weekend naar Het Roode Hert geweest en hebben ons goed vermaakt.

Het enige nadeel is dat het te ver van het centrum afligt om te lopen. En dat het aan een drukke weg ligt.

Het ontbijt is simpel maar goed, vers en warm.

De kamer was goed schoon alleen veel vliegen. De airco deed het prima net zoals de douchekop met allerlei verschillende standjes.

De tv was iets minder, hij haperde nogal. Jammer dat je op kamer 1 geen buiten terrasje hebt!

Verder hebben we ons goed vermaakt.

prima hotel, maar te druk verkeer

Henny
7-9-2009

Hotel Het Roode Hert is een uitstekend hotel,mooie ruime kamer, prima badkamer. Ontbijt is sober,maar het diner is perfect. Jammer, dat het langs een drukke doorgaande weg ligt.

"s Nachts hadden we daar last van.

ligt aan een drukke weg, dat is jammer

Henny
5-9-2009

Hotel Het Roode Hert is een prima hotel met een uitstekend diner, ontbijt is wat sober. De kamer was uitstekend, lekker ruim en er stond een soort airco, ook de badkamer was prima. Mooi terras. Jammer dat het hotel aan een doorgaande weg ligt. We hadden 'snachts last van het verkeer.

de kamer was mooi. minpunt de 2 pietepeuterige raampjes die openkonden en t was bloedheet in de kamer>ventilator was geen redmiddel.prachtig terras en ook het restaurant is gezellig. eten/bediening niet echt een hoogvlieger.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Roode Hert in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Roode Hert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.