Hotel Het Roode Hert

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Het Roode Hert

• 2019
    6Femke Spijkers18-11-2019

Prima kamers en ontbijt, slechte service v manager

Geboekt voor 3 personen inclusief ontbijt. Kort voor vertrek ontdekt dat er maar 2 bedden stonden. Na contact voor 25 euro een bed bij laten plaatsen en een grotere kamer gekregen ivm dat extra bed.

Bij aankomst bleek ook het ontbijt voor de 3e persoon extra afgerekend moest worden. Aangegeven aan de manager dit niet terecht te vinden: geboekt voor 3 personen maar voor de 3e persoon extra moeten betalen voor bed en ontbijt.

Manager vertelde al langer problemen hebben met misinformatie vanuit de touroperator. Ik gaf aan dat dat imo niet mijn probleem is, hij vond echter dat het juist niet zijn probleem was.

Oftewel, het roode hert heeft problemen met boekingen en maken dat, als klant,  jouw probleem.....

Uiteindelijk het ontbijt niet af hoeven rekenen maar de 25 euro voor het extra bed wel.

Kamer en ontbijt waren prima en overig personeel aardig en hulpvaardig

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8S Broersen25-04-2019

Alles prima voor elkaar.

Heerlijk gegeten , goede bedden overal superschoon en heel gastvrij ,de autoweg ernaast daar hadden wij totaal geen last van terwijl we aan de wegkant sliepen. Heel gastvrij allemaal.

Gereisd met partner in april 2019

• 8L. Bakker06-04-2019

Heel leuk voor een korte vakantie.

Klein hotel met aardige kamer(s), redelijk goede bedden en met een kleine doch praktische badkamer. Wel buitenom lopen naar het restaurant maar daar kun je heerlijk eten.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8De Groot08-09-2018

Prima kamer.

Heel handig om te overnachten na een feestje in naastgelegen restaurant. Prima kamer.

Alleen gereisd in september 2018

• Oude reviews

10M.Lenselink31-08-2015

Perfect, vriendelijk

Goede,vriendelijke bediening,lekker eten,schone kamers. Geen minpunten

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Miriam Sluijs - van Altena16-06-2015

Geweldige service in dit superschone hotel.

Op zaterdag 6 juni 2015 bezochten wij het StoneRock festival in Dalfsen en besloten een nacht te boeken bij hotel Het Roode Hert, omdat deze gunstig dichtbij het festivalterrein is gelegen. We verbleven maar 1 nacht en verwachtte er niet veel van aangezien de zeer gunstig geprijsde kamers. We zijn ontzettend hartelijk ontvangen door zeer relaxt personeel dat ons met alles direct wilde helpen, geheel naar ons tempo en zin. De kamers waren Geweldig Schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden sliepen heerlijk en we hebben in het geheel geen last gehad van de nabij gelegen autoweg. Er werd op ons verzoek een bevriende taxi gebeld die uitstekend voor ons vervoer naar en van het festival heeft gezorgd. Verder hadden we nog een en ander vergeten in de kamer maar dat is allemaal bij ons terugbezorgd door het personeel op kosten van de zaak. Grote dikke Pluim!!!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Hugo24-04-2013

Goed voor een nachtje

Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg en het complex bestaat uit een restaurant met zalen en een apart vrijstaand hotel gedeelte. De kamer die we hier hadden was ca. 20 m2 incl. de badkamer. Alles ziet er nogal gedateerd uit en zeker niet luxe het is er wel schoon. Goede bedden, redelijk grote badkamer en onze kamer had een klein terras met twee tuinstoelen. Wat ons toch weer bevreemd is dat een 2 persoonskamer maar 1 stoel heeft. Verder staat er een piep klein bureautje en een grote klerenkast op de kamer met aan de muur een klein flatscreen KTV-tje. Ontbijt: In buffetvorm en volgens ons aan de karige kant Onze conclusie: Goed voor een overnachting.

Gereisd met partner in april 2013

• 7P. de Leeuw01-12-2011

Eten en drinken...

Na zeer vaak langsgereden te zijn toch eens binnenkijken hoe het ronde hert (zoals wij het noemen door de vorm van het restaurant) er van binnen uitzag. Onze indruk; Het eten en de service is goed, de hoeveelheid is prima en bijvullen van zaken geen enkel probleem. Spareribs zijn uitstekend.

Drankjes; dat vonden we nogal knieperig, een halfgevuld wijnglaasje appelsap voor 2,10 terwijl je normaal gesproken toch echt wel een 200 - 250 ml flesje van een goed merk met een glas kunt serveren voor dat geld.

De inrichting; sfeervol, en gezellig, tafels voor lange mensen niet ideaal door hoge houten rand onder blad kun je niet relaxt zitten.

Gereisd met partner in november 2011

• 9hans en mieke20-03-2011

fijn weekend gehad

hebben er een mooi weekend gehad , eten was goed en de kamer was buitengewoon , voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in maart 2011

• 8vianne16-08-2010

Weekendje Dalfsen

Wij zijn dit weekend naar Het Roode Hert geweest en hebben ons goed vermaakt. Het enige nadeel is dat het te ver van het centrum afligt om te lopen. En dat het aan een drukke weg ligt. Het ontbijt is simpel maar goed, vers en warm.

De kamer was goed schoon alleen veel vliegen. De airco deed het prima net zoals de douchekop met allerlei verschillende standjes.

De tv was iets minder, hij haperde nogal. Jammer dat je op kamer 1 geen buiten terrasje hebt!

Verder hebben we ons goed vermaakt.

Gereisd met partner in augustus 2010

0 tips over Hotel Het Roode Hert