Géén boekingskosten

5.9VoldoendeScore uit 16 reviews

16 Reviews over De Barones

• 7Veltman10-08-2021

Tegenvaller

Min punten,Ontvangst zeer onprofessioneel ,arrogante houding. ( we leken wel kleine kinderen )Avond eten lang wachten op 2 e gang, ze zeiden dat ze wachten dat de mensenHun brood op hebben. ( ze waren de 2 e gang gewoon vergeten en bedenk dan geenrare smoes.De eigenaar vond dat zijn personeel gelijk hadden, achteraf bleek het familie te zijn.Was zo een lieve jongen, zal wel, maar niet professioneel, zal de zaak nog opbreken,Pluspunt. Goede ligging

• 8Zuidema10-08-2021

Prettig.

Prettig, lekker eten en vriendelijk personeel.Een mooie omgeving.

• 2Danique29-07-2021

Nooit meer, deceptie..

We dachten na de eerste keer een slechte ervaring het nog een keer een kans te geven, echter was dit een totale diceptie, we hadden erg zin om als afsluiting van de vakantie nog uit eten te gaan. uiteindelijk hebben we alleen drinken gehad en was er na een uur nog geen bestelling opgenomen.. (lees; met 3 kinderen en alle tafels rondom ons kwamen later en waren binnen 10 minuten wel een bestelling opgenomen..) na een uur wachten hebben we de drankjes afgerekend en verteld waarom we weggingen, er werd alleen een fijne avond gewenst en kon geen reactie of excuus etcetera vanaf, Na 2x dat het flink tegenviel komen wij niet meer bij de Barones in Dalfsen..

Wel dus cijfers in moeten vullen voor het hotel, maar hebben alleen het restaurant ervaren..

• 6Ellen16-05-2021

Prachtig gelegen plek

De aankomst was goed geregeld maar de tweede dag kwamen we op de kamer en het leek net alsof er al één in bed had gelegen zo slordig opgemaakt.We hadden ook geen papieren bekers erbij gekregen om ‘s morgens een kop thee of koffie in te doen. Ik heb deze maar zelf geregeld. De vuilnis was ook niet meegenomen.‘s ochtends toen we weg gingen konden we geen personeel vinden daarom schijf ik dit op de beoordelings site.M.vr.gr René en Ellen

• 9Maria16-02-2020

Geweldig.

Fijn kleinschalig hotel, lekker eten (ontbijt én diner), vriendelijk personeel. Mooie kamer met goede bedden. Tip voor hotel: ladenkast of kofferrek. Nu moest koffer op de grond met alle kleine spullen wegens ontbreken kast.

• 9Peter16-07-2017

Een aanrader voor er even uit.

Een beetje oubollig, maar dat doet niets af aan de accommodatie. Integendeel. Het heeft ook iets knus. Onze kamer 307 was op de eerste etage. Het heette een royale tweepersoonskamer. Het zou iets groter zijn dan de comfortkamers, maar dat heb ik niet gemerkt. Dat royale kan wat mij betreft achterwege blijven. Zowel de kamer als de badkamer was functioneel en goed schoon gemaakt. Het hotel zelf ligt in een bos. Aan de overkant van het hotel is een woonwijk aanwezig. Daar heb je echter geen last van. Het personeel is opvallend vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben in het restaurant gedineerd. Het eten was heerlijk. Niets op aan te merken. Wij hebben het er reuze naar ons zin gehad.

• 9ien lejeune30-06-2017

knus en landelijk

Hotel ligt in het groen. Kamers zijn in naast gelegen gebouw en zijn basic ingericht en schoon. Eten is goed en eigenaars zijn vriendelijk en gastvrij. Bus stopt bijna voor de deur.

• 9Lisanne & Marten11-07-2016

Onvergetelijk weekend

Van 8-10 juli hebben wij onze bruiloft mogen vieren op deze locatie. Vanaf het eerste moment was de samenwerking met de eigenaren en medewerkers erg prettig. De wijze waarop werd meegedacht en waarin wij werden vrijgelaten was voor ons perfect. Op de dag zelf was de bediening/service in een woord geweldig! Wij kijken terug op Een onvergetelijke dag, de rol van de locatie en de staf van hotel haersolte was daarin zeer groot!

• 9Henk Sloos25-06-2016

Wat een geweldig en sfeervol hotel

Wij hebben hier met ons gezin ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd en mede door de gastvrijheid, de service en het heerlijke eten was dit een groot succes! Haersolte is een sfeervol en kleinschalig hotel waar iedereen zich thuis zal voelen.

• 9Jenny en Henk, Hoeksche Waard06-06-2016

Heerlijk hotel, mooie locatie, sfeervol rustgevend

De hotelkamer had een hor zodat er geen insecten naar binnen konden, lekkere en lange bedden, aan de muur schilderijen die gekocht konden worden. Om naar het restaurant te gaan moest je een stukje buitenom lopen maar er stonden paraplu's klaar voor het geval het regende. Het restaurant heeft een serre en als er niet teveel gasten zijn kun je daar heerlijk ontbijten met uitzicht op de lange tuin door bomen omzoomd. Het hotel beschikt over een uitstekende kok die voor een heerlijk diner zorgt. De eigenaars en het personeel zijn heel vriendelijk en alles gaat er gemoedelijk aan toe. De inrichting heeft een nostalgische uitstraling zodat je je meteen op je gemak voelt.

Er was eigenlijk niets negatiefs te melden maar één minpuntje vonden wij dat er alleen een open kledingkast was. Daardoor was alles zichtbaar op de planken.

Hotel De Barones info

• AirconditioningNiet beschikbaar