Vakantiepark Buitenplaats Gerner

Vakantiepark
Vakantiepark Buitenplaats Gerner

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Gerner voor je op een rij gezet:

184 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Gerner in het Nederlands

een heerlijk rustig park

J. Albers
3-7-2018
  • Onderkomen8

Een rustig park met diverse accommodaties. Wij hadden boschalet 204 gehuurd. Mooi uitzicht op een ven. Rondom een houten vlonder als terras zodat je zowel achterzijde als zijkant kon zitten, (te) veel bomen rond het verblijf zodat je regelmatig moet schuiven met tuinmeubilair om in de zon te zitten. Interieur voldoende ingericht voor 4 personen met goede meubilering en prima bedden. Het boschalet toonde op foto's groter als dat die werkelijk was maar voor 4 personen is het gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Schoonmaak bij aankomst was voldoende maar kon beter. (stofnest boven keukenkastjes). Medewerkers zijn uiterst vriendelijk, een probleem met een opengeklapte raam die niet meer dicht ging werd binnen een mum van tijd opgelost door een medewerker van de technische dienst. Vanuit het park kan je zo het bos inlopen voor een (korte) wandeling. Kortom, van harte aanbevolen.

Heerlijk Park

Fons Remorie
30-6-2018
  • Onderkomen8

Zeer mooi park. Heel leuk personeel. Ze zijn (als het kan) heel flexibel. Daarom ga ik nu weer met kerst /oud op nieuw er na toe. Echt een vakantie gevoel daar

Heerlijk

Julia
20-6-2018
  • Onderkomen8

Het was een super huisje met openhaard!! goede banken en prima keuken en ook het zitje waar je eettafel is vonden we leuk. Verder niet onbelangrijk was de accommodatie helemaal netjes en schoon niets op aan te merken. De omgeving is leuk je kan naar Zwolle met een gezellig centrum. Ook de lemelerberg is aan te raden voor een mooie wandeling. We zijn echt bij gekomen. Dames bij de receptie ook erg aardig was een warm ontvangst.

• Onderkomen9

We werden ontvangen door heel vriendelijk personeel. We verbleven in een boschalet aan de vijver, heerlijk rustgevend. Prima accommodatie met alles erop en eraan. Alles netjes schoon, goede wifi en heerlijke bedden.

We hebben een hele mooie fietsroute van 44 km. gefietst naar de Lemelerberg. Echt een aanrader. Verder Taman Indonesia bezocht, een klein dierentuintje met Indonesische vogels en dieren. Dankzij de Pasar Sate met Indonesische muziek en uiteraard overheerlijke sate werd dit een zeer leuk bezoek.

Voor die prijs is iets beters te krijgen!

Dhr Van der Veer
10-5-2018
  • Onderkomen5

Tegenvallende extra verplichte kosten en een huisje wat niet schoon was (dode vliegen op de grond en haren in het bad). Aardig huisje maar uiteindelijk het geld niet waard: geen aanrader!

Heerlijk om bij te tanken een echt vakantiegevoel

Fam de Bruijn
5-5-2018
  • Activiteiten7

Boshuis 143

Het bed lag heerlijk. Wel krap en moeilijk om bedden op te maken

WiFi verbinding is sterk ook buiten op terras

Trap is idd zeer steil daarom is het fijn dat er een mooie sauna in de mooie douche is en niet boven

Let op er is helaas geen bad

De keuken is van alles voorzien en prettig is de keramische kookplaat

Een heerlijke privé tuin achter het huis waar de hele middag de zon is

Je kan prima fietsknooppunten rijden en zwemmen in het binnenbad (gratis) of buitenbad ( met korting)

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Alles is netjes mooie huisjes en zeer aardig personeel.Vanuit het park kan je zowel met auto de fiets en wandelend mooie uitstapjes maken.Restaurant t Asje is echt een aanrader!!!

zeer goed bevallen en komen zeker terug

Kamstra
14-8-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk kleinschalig park met zeer vriendelijke medewerkers.

mooie omgeving maar sobere accomodatie

De laet
12-8-2017
  • Onderkomen6

Wij hadden boshuisje 119. We hadden een "comfort" huisje gereserveerd en hadden gehoopt op een nette moderne accomodatie met extra voorzieningen. Het bleek echter tegen te vallen, diverse zaken moeten gerepareerd worden in het huis (hebben dat ook gemeld). bleek in eerst instantie redelijk schoon maar bij nader inzien toch veel stof en spinnenwebben op minder toegankelijke plekken, ook de toilet rook niet fris. Ook de steile trap vonden we ronduit onveilig zeker voor onze kleinste dochter. We hebben eerder in het park op een andere plek gezeten die veel beter op orde was. Het huisje is voor wat betreft de keuken, toilet en douche gedateerd.We hebben ons echter verder prima vermaakt op deze prachtige plek, heel leuk fietsen, mooi langs de vecht, leuke dorpjes bezocht etc.

Uitstekend huisje, mooie omgeving.

de Berkbokkies
9-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Boschalet XL mooi en compleet inclusief horren wat ideaal is. Park is heel rustig en autovrij, leuk voetbalveldje, springkussen en speeltuin. Niet overdreven veel te doen. Met fietsen ideale omgeving, zonder heb je overal de auto voor nodig.

Mooie omgeving, aanrader is rondom Lemelerberg, er zijn ook leuke speurtochten her en der uitgezet voor de kleinere kinderen (

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Buitenplaats Gerner scoort een 8.04 uit 10 op basis van 184 reviews.