Vakantiepark Buitenplaats Gerner

7.7Goed

• 6.9Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Gerner voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

220 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Gerner

• 8Joyce03-09-2020

Zeker nog eens terug fijne omgeving leuke huisjes

Mooi rustig park, buiten t seizoen, huisjes leuk mag wel schoner.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Johan C02-09-2020

Geweldige vakantie

We hebben de laatste week van augustus gelogeerd in boshuis nr 17 zeer goed verzorgd schoon en netjes en wat een rust! Samen met dochter en kleinzoon, zwembad gratis aanwezig! Voldoende en goede slaapplaatsen in dit gezellige huis. In en prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Diana Smallegange24-07-2020

Geweldig prachtig

Een geweldig weekend achter de rug. Op uitnodiging van en samen met onze lieve vrienden zijn we gaan glamperen in Dalfsen. Wat een luxe, echte bedden, een zeer grote badkamer met regendouche, volledige keuken en niet te vergeten, een loungeset buiten. ! Heerlijk gebarbecued en op zaterdag geweldig gegeten in aangelegen restaurant Dan ook nog een prachtige omgeving en echt een fantastische, zeer grote 'tent' en goed gezelschap. Ik, mijn man de kinderen en ook onze vrienden hebben genoten!

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Familie Vestergaard24-07-2020

Heerlijk “glamperen”

Prachtige lodgetent met complete keuken en badkamer (met super regendouche). Mooie groene omgeving, veel ruimte tussen de tenten. Dalfsen is gezellig. Zwolle en museum de Fundatie is een aanrader! We waren na een week nog lang niet uitgekeken :-)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10rick23-07-2020

UItstekend

uitstekende vakantie gehad met echt super gastvriendelijke medewerkers echt echt echt top gehad!!!!!!!!! een echte aanrader

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Car11-07-2020

Mooi park met een gedateerd huisje.

Het park is mooi en netjes. Maar voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Ons huisje was echt oud en veel dingen aan vervanging toe. Maar ondanks dat was het een fijne vakantie, we hebben veel uitstapjes in de omgeving gemaakt.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Fam. De Witte30-06-2020

Geweldig!

Prachtige lodgetent met alle luxe die je kunt wensen. Superbedden (leuke bedstee voor de kinderen), regendouche, comfortabele zit- en eethoek, ruime keuken, televisie. Of heerlijk ontspannen op de veranda met fijne loungeset. Wat ons betreft had het niet beter gekund. Ook op het park alle gelegenheid om te ontspannen in het bos, speeltuintjes of in Dalfsen e.o.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Odile29-06-2020

Fantastisch, voor elk wat wils.

Wij verbleven in een comfort bosvilla. Stenen huisjes, zeer comfortabel, en rondom een ruime tuin met grasveld om te spelen (badminton/ voetbal). Daarnaast een groot terras met loungeset. Wij waren er met 3 tieners. Het park is goed uitgerust voor kleinere kinderen. Voor grotere kinderen een snackbar, voetbalveld, goede Wi-Fi en het zwembad. Op loopafstand een tennisbaan en het openlucht zwembad. Wij genoten van fietstochten, Dalfsen (top slager), de restaurants in de buurt (het asje, de barones) en de rust en het groen op het goed onderhouden park. En het bos waar je vanuit het park direct in loopt en waar je even het hoofd kunt leegmaken! Voor ons een openbaring wat we in de buurt allemaal aan activiteiten kunnen doen: Hellendoorn, Slagharen, Giethoorn, natuur (Lemeler berg, Hellendoorn etc) musea, de Vecht waar je kunt watersporten (hiawatta actief), leuke plaatsen (Zwolle, Ommen, Hattem). Nog lang niet uitgekeken. Wij komen terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Fam. Troost, Amersfoort29-06-2020

Fantastisch vakantiepark in geweldige omgeving.

Luxe lodges op boomrijk terrein. Komplete inrichting van prima kwaliteit: zitkamer met zithoek, TV, eethoek voor 6 personen, pelletkachel, ingerichte keuken en ruim voldoende glazen, borden en bestek. Slaapkamers met prima bedden en beddegoed, ook geschikt voor koude nachten. Slechts één slaapkamer met een tweepersoons bed. Andere slaapkamers met stapelbedden of als bedstee anderhalve meter boven de vloer. Prima badkamer met douchecel, wastafel en toilet. Groot overdekt terras met loungeset. Zespersoons picnictafel met banken en grote parasol op groot eigen grasveld. Klant-en servicegericht beheer. Lokale produkten bij de receptie. Sfeervol kwaliteitsrestaurant en partycentrum bij de ingang. In Dalfsen (5-automin) boodschappen bij bekende SMarkten en eten buiten de deur. Prachtige bosrijke omgeving rond de Overijsselse Vecht: Super voor fietstochten! Gerner = wat ons betreft een 10 !

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 8Annet28-06-2020

Lekker Glamperen

We hebben lekker "geglampeerd" in een van de lodgetenten. Opvallend veel ruimte tussen de diverse tenten. Daardoor voldoende privacy. Veel speelruimte voor kinderen. De lodgetent is heel comfortabel en ruim. Uitstekende bedden en goed ingerichte keuken. Een aanrader voor gezinnen. Overigens biedt de omgeving van Gerner ook veel: wandelen, fietsen, eten en drinken, shoppen (Zwolle, Dalfsen, Ommen).

Gereisd met vrienden in juni 2020

Vakantiepark Buitenplaats Gerner info