Vakantiepark Buitenplaats Gerner

Vakantiepark
Vakantiepark Buitenplaats Gerner

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Gerner voor je op een rij gezet:

194 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Gerner in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

MH
28-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een net park met een keurig boschalet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

we hebben genoten

Fam. Rook
23-9-2018
  • Onderkomen9

Een heel mooi schoon boschalet, niets op aan te merken.

Prachtige omgeving om te fietsen. Zeker het pontje op zonnepanelen was een hele ervaring.

Auberge 't As je is ook zeker een aanrader om lekker uit eten te gaan.

Super verblijf, prachtig park!

Diana
19-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wat een heerlijk park en huisje!

Prachtige en rustige ligging, middenin de bossen.

Huisjes en park zijn goed verzorgd, netjes, schoon en alles is heel mooi opgezet met veel privacy.

Restaurant Auberge ‘t Asje is echt een aanrader.

fantastisch ,

fonteyne
17-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

wij hebben enorm genoten van ons verblijf

Fantastich verblijf!

Job van Buuren
30-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wat hebben wij genoten op Park Gerner. Ook al zijn de kinderen pubers en heeft het park geen animatieteam. We hebben ons meer dan vermaakt. De sfeer is gezellig. Het huis netjes, van alle gemakken voorzien. Luxe, en toch het vakantiegevoel. Keurig onderhouden tuinen en het park is rijk aan groen en er zijn twee leuke vijvers die het geheel een natuurlijke aanblik geven. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Erg fijn tijdens een vakantieperiode!We hebben ons vermaakt met de tennisbaan, jeu de boules en doken 's avonds vaak nog even het overdekte zwembad in. Gewoon: omdat het kan! De eekhoorns die over ons terras liepen en van boom naar boom klommen maakten het vakantiegevoel compleet. Verder biedt de locatie een perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de mooie omgeving en ligt Duitsland op steenworp afstand. Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en er komt ongetwijfeld een vierde! Het ademt uit waarvoor wij komen: vakantie!

Anna Marie
13-8-2018
  • Onderkomen9

Fijne plek om je vakantie door te brengen. Prima huisje en bedden met heerlijke matrassen. De tuin was ruim, zonnig en prima afgeschermd van de buren. Toen ik met een wat ongewone vraag naar de receptie kwam voor hulp, was de beheerder onmiddellijk ter plaatse. Binnen 10 minuten waren een aantal zaken geregeld, waardoor onze vakantie onbezorgd door kon gaan. Grote klasse!

Lekker rustig

J
11-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Het is een heerlijk rustig park. Niks geen lawaai. Wellicht voor kinderen te weinig te doen. Prima huisjes, maar de schoonmaak moet beter. Wij hadden een box en babybed bij gereserveerd. Dit was prima in orde. Babybed was gelukkig geen campingbedje.

Veel kastelen in de buurt, maar die zijn helaas privé en kunnen niet worden bezichtigd.

Binnenzwembad is vrij saai en het buitenzwembad ligt verderop en hoort niet bij het park.

Fantastische

Folkert Jan Prins de Haan
4-8-2018
  • Onderkomen10

Het huisje waar we in zaten was mooi en schoon. Het park was ook netjes

Rustig park, mooi chalet

de Jong
23-7-2018
  • Onderkomen9

Klein park, mooi ruim opgezet. Ons chalet (250) extra ruim, omdat de standplaatsen ernaast nog vrij zijn. Volgens mij als enige chalet op het park. En het doet al zo rustig aan op het park, ook nu in het hoogseizoen. Op de laatste avond zeiden we tegen elkaar; Wat maakt hier nou zo fijn? de rust!

Het huisje was ook prima in orde, net als de cafetaria op het park.

Aanrader!

A. Lindhout
20-7-2018
  • Onderkomen8

Prachtig, rustig bungalow park. Goed verzorgd en netjes. Prettig huisje en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Binnen- en buitenzwembad op loopafstand en heerlijk uit eten bij De Fabriek in Dalfsen (aanrader voor zowel het eten als de plek).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.