Vakantiepark Buitenplaats Gerner ****

8,1

Weer vandaag4°-4°

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Gerner voor je op een rij gezet:

178 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Gerner in het Nederlands

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Alles is netjes mooie huisjes en zeer aardig personeel.Vanuit het park kan je zowel met auto de fiets en wandelend mooie uitstapjes maken.Restaurant t Asje is echt een aanrader!!!

zeer goed bevallen en komen zeker terug

Kamstra, 14-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijk kleinschalig park met zeer vriendelijke medewerkers.

mooie omgeving maar sobere accomodatie

De laet, 12-8-2017
  • Onderkomen6

Wij hadden boshuisje 119. We hadden een "comfort" huisje gereserveerd en hadden gehoopt op een nette moderne accomodatie met extra voorzieningen. Het bleek echter tegen te vallen, diverse zaken moeten gerepareerd worden in het huis (hebben dat ook gemeld). bleek in eerst instantie redelijk schoon maar bij nader inzien toch veel stof en spinnenwebben op minder toegankelijke plekken, ook de toilet rook niet fris. Ook de steile trap vonden we ronduit onveilig zeker voor onze kleinste dochter. We hebben eerder in het park op een andere plek gezeten die veel beter op orde was. Het huisje is voor wat betreft de keuken, toilet en douche gedateerd.We hebben ons echter verder prima vermaakt op deze prachtige plek, heel leuk fietsen, mooi langs de vecht, leuke dorpjes bezocht etc.

Uitstekend huisje, mooie omgeving.

de Berkbokkies, 9-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Boschalet XL mooi en compleet inclusief horren wat ideaal is. Park is heel rustig en autovrij, leuk voetbalveldje, springkussen en speeltuin. Niet overdreven veel te doen. Met fietsen ideale omgeving, zonder heb je overal de auto voor nodig.

Mooie omgeving, aanrader is rondom Lemelerberg, er zijn ook leuke speurtochten her en der uitgezet voor de kleinere kinderen (

erg verouderd

nicole, 6-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

erg verouderd, weinig te beleven voor de kinderen, niet voor herhaling vatbaar

geweldig

fam Botermans, 25-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

mooie ligging, rustig, maar toch van alles te beleven in de omgeving.

Genieten in mooi Overijssel

Alice Knol, 25-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Buitenplaats Gerner is een heerlijk plaats om even bij te komen van de alledaagse drukte. Rustig gezellig familiepark, mooi testaursnt en friterie. Al het moois uit het vechtdal op steenworp afstand. Heerlijk gewandeld en gefietst!

Heerlijk ontspannend, aanrader!

Zah, 8-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Genoten van de bungalow en de natuur in en om het park. Leuke kinderboerderij voor bij de hoofdweg. Heerlijke gegeten bij "Auberge 't Asje" en bij "Hof van Dalfsen". Prachtig natuurgebied met mooie wandel en fietsroutes.
  • Onderkomen9

Rustig, ruim opgezet park op fietsafstand van het centrum.

Geweldig

Mieke, 22-4-2017
  • Onderkomen9

Het is een heel mooi opgezet park. Heel veel rust en ruimte. Veel groen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Buitenplaats Gerner scoort een 8.06 uit 10 op basis van 178 reviews.