Pension Het Roenerveen

Pension Het Roenerveen

1 review over Pension Het Roenerveen in het Nederlands

Anders

2005

Het is een boerderij met kippen, hanen, paarden en geiten

Petra van Maastrigt
18-8-2005

Het is een boerderij met kippen, hanen, paarden en geiten. Erg vriendelijke gastvrije mensen. Kamers zijn prachtig. Vooral de boerderijkamers, waarbij je vlak op het erf zit. Zijn mooi ingericht met veel boeken en speelgoed. Een super ontbijt met broodjes en van alles wordt op de kamer gezet. Erg leuk voor gezinnen met kinderen of als je even helemaal bij wilt komen. Fietsen is goed mogelijk.

Het ligt wel erg afgelegen. Aan de rand van Wierden. Met openbaar vervoer nauwelijks bereikbaar. Wel met fiets en auto. Ideaal voor fietsvakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Het Roenerveen in Daarle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Het Roenerveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.