Vakantiehuis
9,3

10 reviews over Vakantiehuis Natuurlogies Buurse Buiten(Heerenkamer- Het Bakhuis-De Beekloft) in het Nederlands

Na een drukke periode lekker bijgekomen in de Heerenkamer. Wat een prachtige omgeving en wat een stilte. Een gastvrij ontvangst en goede uitleg over de mogelijkheden om te gaan ondernemen. Fietsen konden wij ter plaatse huren en hebben regelmatig leuke uitstapjes gemaakt. De kinderen hebben genoten van spoorwegmuseum MBS.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Hier kom je echt tot rust zonder dat het saai is!

Familie B.,
15-1-2019

Ben je alle drukte van je dagelijkse verplichtingen even helemaal zat: dit is echt een plek om helemaal tot jezelf te komen, midden in een prachtig stukje natuur. Een oase van rust. Wij willen in de zomer nog een keertje terugkomen en dan wat langer (nu weekend geweest) zodat we ook echt tijd hebben voor uitstapjes in de omgeving, zoals naar het kasteel in Bad Bentheim, lekker buiten een terrasje pakken bij de Haarmühle of shoppen in Enschede. Zijn nu in De Beekloft geweest. Erg sfeervol, schoon en zeer compleet. Misschien dus wel weer hetzelfde huisje, maar misschien ook wel één van de andere huisjes van deze natuurlogies (gewoon nieuwsgierig, ze zie er allemaal zo leuk uit op de site). Kortom: zeer geslaagd!

Gereisd met partner in januari 2019

Het was een heerlijk verblijf in het prachtige Twente. Vanuit Natuurlogies Buurse Buiten kun je prachtige wandelingen maken door natuurgebied het Witte Veen, naar het gezellige restaurant (met speeltuin) de Haarmuhle of een bezoekje brengen aan het levendige Enschede.

Ik wist niet dat dit deel van Nederland zo mooi was! Wij verbleven in de Heerenkamer en dit is ons erg goed bevallen. Mooie schone kamers, nette keuken en adembenemend uitzicht op Schotse hooglanders.

Al met al een heerlijke plek voor het gezin, maar ook zeker met een groep is Buurse Buiten aan te raden. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Persoonlijke ontvangst bij aankomst, rondleiding door het huis en leuke tips voor de omgeving. Een prachtig uitzicht vanuit het huis en de achtertuin. De Schotse Hooglanders lopen op enkele meters afstand. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Duitsland is dichtbij (1,5 km) en Haaksbergen is op 10 km afstand. Vergeet je wandelschoenen en verrekijker niet !

Echt genieten in eigen land !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk ontspannen verblijf

Tsjerk&Klaarke
21-12-2015

Ruimte, ontbijt, omgeving en perfecte gastvrouw

Gereisd met partner in september 2015

Een prachtig (voor)uitzicht

Lianne
10-4-2015

In maart 2015 verbleven wij vier nachten in het Bakhuis. Dat kunnen we iedereen aanraden! We wilden graag even de drukte van de stad ontvluchten. Daar is deze plek perfect voor: het huisje ligt letterlijk aan de rand van een natuurgebied, waardoor de Schotse Hooglanders en schapen zo'n 10 meter van het huisje af kunnen grazen. We vonden het huisje zelf nog veel mooier en sfeervoller dan op de foto's, door o.a. de schilderijen, de kachel, de hyacinten op tafel en kaarsen die volop aanwezig waren. De gastvrijheid en service waren echt geweldig: iedere ochtend heerlijk ontbijt, maar ook bijv. de fietsverhuur en het transfer vanaf het station waren super geregeld. Zelfs de afwas hoef je niet zelf te doen, want er is een vaatwasser. Het is ook een hele fijne plek om in alle rust te kunnen werken. We komen hier graag nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2015

Geweldig, wat een uitzicht.

Jeanine Mulder
31-3-2015

Het huisje is heel fraai ingericht. Het straalt een serene rust uit. Heerlijk om even uit te waaien met vrienden of gezellig met je gezin. Het huisje heeft een ruime slaapkamer met een tweepersoons bed en een eenpersoonsbed en twee eenpersoonsbedden op een kleinere kamer. Een fijne badkamer met douche en toilet. De keuken is van alle gemakken voorzien en je kunt heerlijk uitkijken over een mooi stuk natuurgebied. De woonkamer heeft twee lekkere banken en een gezellige houtkachel. Ook buiten kun je goed vertoeven op de gezellige bankjes bij de entree of onder de overkapping die weer uitzicht biedt op de mooie natuur.

Wij hebben het heel gezellig gehad. Dank jullie wel.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Wij waren gast in De Heerenkamer, een woning van Natuurlogies in het Witte Veen. Bij binnenkomst riepen we direct 'thuis!' Heerlijk warm, dat kwam ook door de mooie houtkachel. Alles was er: linnengoed, grote koelkast, magnetron-oven en koffiezetters etc. We namen ook een kijkje in het Bakhuis op hetzelfde erf. Wat kleiner, maar ook super sfeervol ingericht.

Wil je ongerepte natuur en een ruime, luxe woning dan is dit een aanrader. Veranda, dekentje om glas wijn erbij, genieten van stilte en fenomenaal uitzicht. Het is dat er hooglanders grazen, maar wij kregen een 'Out of Africa' gevoel.

Natuurlogies heeft ook nog een derde woning aan de Beekweg. Op loopafstand (Duitsland!) De Haarmuhle: heerlijk eten, biergarten en goede wijnen.

Wij komen zeker nog een keer: wandelen door het Witte Veen, ATB-en 's avonds genieten van het uitzicht (of een biertje bij De Haarmuhle ;-)

Gereisd met vrienden in maart 2015

Heerlijk rustig en zeer kindvriendelijk

Fam van Doorn
1-6-2010

Vakantiehuis de Beekloft ligt aan een rustige zandweg met op loopafstand een natuurgebied, (pannenkoeken) restaurants en twee leuke speeltuinen waar onze kinderen van hebben genoten. In de omgeving zijn meedere buitenzwembaden en een subtropisch zwemparadijs. Heerlijk voor de kinderen. De kinderen kunnen vrij spelen rondom het huis en in overleg mag je gebruik maken van hun schommels, glijbaan en trampoline.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Een echt buitenverblijf in Twente

Alex
29-10-2009

Mooie vakantiewoning in prachtige omgeving nabij de Buurserbeek en natuurgebied het Witte Veen. Luxueus ingericht voor 5 personen met bijv. vaatwasser/heteluchtoven/magnetron. Verwarmd met elektrische kachels dus in het bijzonder geschikt voor warmere maanden (april-oktober). In directe omgeving genoeg faciliteiten (supermarkt Ter Huurne, subtropische zwembaden in Enschede en Haaksbergen). Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Natuurlogies Buurse Buiten(Heerenkamer- Het Bakhuis-De Beekloft) in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Natuurlogies Buurse Buiten(Heerenkamer- Het Bakhuis-De Beekloft) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Natuurlogies Buurse Buiten(Heerenkamer- Het Bakhuis-De Beekloft)