Lodge Landrijk De Reesprong *****

Lodge Landrijk De Reesprong *****

Lodge Landrijk De Reesprong
9,7

Weer vandaag6°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Landrijk De Reesprong voor je op een rij gezet:

16 tips over Lodge Landrijk De Reesprong

Petra Vreugdenhil, 7-9-2015
Op loop/fietsafstand is er een heel leuk pannenkoekenrestaurant met grote speeltuin buiten en speelaccommodatie binnen.
Patsy, 22-5-2015
Erve de Hooge Esch, hier kun je heerlijk eten en drinken op het terras of gezellig binnen (pannekoeken, ijs) met buiten en binnenspeeltuin.
M Visscher , 8-4-2015
Neem je pantoffels mee als je in het voor of na seizoen gaat!

Familie van den Bogaert, 17-11-2014
    lekker eten bij http://www.haarmuehle.de/core/cms/deutsch/home/
    Mariska, 17-8-2014
    Een aanrader is ook de fietsenverhuur bij de fietsenwinkel schuin tegenover. Tip met een kind van 5/6/7 jaar is de aanhangfiets een uitkomst om toch een flinke fietstocht door de mooie omgeving te maken.
    Job Tijn Astrid Frank, 9-8-2013
    Tip: bezoek bij mooi weer Aquahaus zwembad in in Ahaus Duitsland (20 auto minuten) met ligweide en buiten golfslag bad met glijbanen. Schitterende fiets & wandelomgeving met natuurgebied rondom Buurse/Haaksbergen. Goed eten bij Haarmuhle en pannenkoekenboerderij Erven (3 minuten).

Yteke, 3-8-2013

- Uit eten bij de Hoge Esch (Pannenkoeken en leuke speeltuin)

- Speeltuin bij Ter Huurne (winkel en eten zijn minder aan te raden)

- MBS (Museum Buurt Spoorlijn) van Haaksbergen naar Boekelo

- Winkelen in Enschede en Centro te Oberhausen

Yteke Prak, 3-8-2013

De MBS (Museum Buurt Spoorlijn) van Haaksbergen naar Boekelo was echt super leuk! Boekelo zelf is niet zo spannend maar derit op zich is gaaf! Je waant je gewoon even terug in de tijd!

Plopsaland Coevorden is een uurtje rijden maar wel een ideale uitkomst bij minder weer!

Als je van winkelen houd zijn Enschede en Centro te Oberhausen erg leuk om te bezoeken, Centro ligt op een uurtje van Buurse en het is gratis parkeren!

Suzanne van den Bosch, 15-7-2013

Het dierenpark in Nordhorn (Duitsland) is heel leuk voor kinderen, en een erg mooi park om doorheen te wandelen.

Het zwembad in Ahaus (Duitsland) hebben wij met slecht weer bezocht en was ook ideaal voor kleine kinderen.

De pannekoekenboerderij in Buurse, met leuke speeltuin naast het terras.

De rondleiding op de boerderij was leuk om de boerderij beter te leren kennen.

Karin Speelman, 2-6-2013
    Er is in de omgeving zo veel te doen , maar ook daaraan is in de tent gedacht een heel boek vol met informatie over het gebied , en wat er zoal te doen is

Onze bezoekers bekeken ook: