Lodge Landrijk De Reesprong *****

Lodge Landrijk De Reesprong
Lodge Landrijk De Reesprong
9,7

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Landrijk De Reesprong voor je op een rij gezet:

109 reviews over Lodge Landrijk De Reesprong in het Nederlands

We hebben genoten

J.Merel, 12-12-2017

We zijn geweest met drie kinderen. De tent is erg mooi en het ontvangst is fijn. Er is veel ruimte om te spelen. En ook het uitzicht is prachtig. Er staat veel speelgoed klaar om te spelen. We hebben buiten pannenkoeken gebakken op het kampvuur. Dat was super leuk en lekker. We hebben verse melk en eitjes gebruikt. We komen graag weer terug.

Super leuk verblijf gehad!

Mariël, 4-12-2017

De midweek was erg geslaagd. De kinderen voelden zich snel thuis. En gingen gelijk spelen op het grote grasveld met trampoline, schommels, voetballen, zandbak en nog veel meer. Ook de strohut is de schuur was een groot succes. De kinderen werden goed geholpen bij het dieren verzorgen. Eitjes rapen en echt de kippen optillen is heel leuk, maar ook spannend. Maar ze worden heel leuk begeleid door de boerin. Het helpen bij de koeien vonden ze geweldig. Ze hebben elke dag wel iets nieuws en leuks meegemaakt op de boerderij. Van aardappels rapen tot een rondje op de tractor met de boer maar ook werden er leuke spelletjes tussendoor georganiseerd. De safaritent is ook erg fijn. Alles netjes verzorgd en fijn en gezellig ingericht. En op en top schoon.

fantastische week bij de boer

mieke, 27-11-2017

We hebben erg genoten van ons weekendje weg. We waren met twee gezinnen. De kinderen zijn heel veel op de boerderij geweest. Ze hebben eitjes geraapt en de kippen zijn zo mak, dat ze zelfs opgetild kunnen worden. We hebben een eigen konijn bij de tent gehad om te verzorgen. En de boer nam ze mee voor een ritje op de tractor. Ook het kalfjes voeren en de koeien melken was erg leuk en leerzaam! Ze hebben meerdere keren geholpen. Wij als ouders hebben heerlijk gezeten bij de nieuwe lodge. En ’s avonds kampvuur gemaakt en het marshmallow pakket gebruikt. Het uitzicht en de rust is heerlijk en het is unieke plek.

We hebben weer genoten!

Sandra, 8-11-2017

Dit was de derde keer dat we Landrijk de Reesprong hebben bezocht in een van de safaritenten en wat worden we er iedere keer weer blij van! Fijne tent voorzien van alle gemakken en luxe, een fijne plek met veel rust en waar de kinderen zich buiten met veel plezier kunnen vermaken in het bos, op de trampoline, met de skelters, in de hooischuur, etc. De rondleiding in de koeienstal blijft een succes en daarna maken we in de tent pannenkoeken van de verse melk van de koeien, de verse eieren van de kippen op de boerderij en met meel van de molen in de buurt. In het landwinkeltje is het allemaal te koop. Als er een klusje op de boerderij is waar kinderen bij kunnen helpen, mogen ze helpen. Gastheer en gastvrouw zijn lieve, hartelijke mensen die er alles aan gelegen is om het je naar de zin te maken zoals de ontvangst met koffie, thee, limonade en iets lekkers. Er is veel leuks te doen in de omgeving, maar deze keer zijn we bijna niet weg geweest; we hadden het heerlijk bij de tent!

Onvergetelijke weekje op de boerderij

Suzanne, 3-11-2017

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf. In de herfstvakantie zaten wij in de nieuwe lodge die van alle gemakken voorzien was. Voor onze jongste zelfs een aankleedkussen en babybadje. Ook het vuur buiten waar je zelf pannenkoeken op kunt maken of BBQ was een echte aanwinst. Maar wat het onvergetelijk maakte was de inzet en vriendelijkheid van bonita en herald. De kinderen mogen helpen met de diertjes eten geven, koeien melken, mee op de tractor, een speurtocht...maar ook op het terrein is er van alles voor de kinderen. Een trampoline, speelschuur, fietsjes, spelletjes noem maar op. Bedankt voor een heerlijke week. We komen hier vast nog eens terug!

Super fijn plekje

Mirjam, 1-11-2017

Wat hebben we het leuk gehad. De kinderen mochten elke dag meehelpen met de dieren voeren. Ze hebben zoveel geleerd en genoten. Heerlijke eitjes bij het ontbijt. Op het erf hebben ze zich goed kunnen vermaken met de skelters en de traptractortjes. En de pannenkoeken van eigen melk op het kampvuur waren zo lekker. Tot een volgende keer!

Prima!

Fam. Meijer, 24-10-2017

De safaritent was zeer comfortabel, zelfs in het najaar. De locatie is prachtig: aan de rand van het ruime en goed verzorgd boerenbedrijf, vrij uitzicht, ruim grasveld, een stuk bos. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. En de gastheer en gastvrouw zijn heel gastvrij, de kinderen mochten vaak meedoen met het verzorgen van de dieren.

Het ultieme onthaasten

Fam. Timmermans, 27-9-2017

Wat een heerlijke plek in Nederland. Hiervoor hoef je niet naar het buitenland.

Gastvrijheid ten top. Wil je met kleine kinderen op vakantie dan moet je hier geweest zijn. De vrijheid die kinderen hier krijgen is geweldig, daarnaast leren ze van het boerenbedrijf en vooral met dieren om te gaan.

Voor de derde keer geweest en nog niet op uit gekeken.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Lotte en Roald & kids, 25-9-2017

Sfeervolle, gezellige, rustige, kindvriendelijke omgeving! Echt genieten! Mooie natuur, fietsroutes, wandelen en spelen op de boerderij. Zeer vriendelijke eigenaren. Voor de kids is er veel te beleven en de omgeving is veilig. De tent is erg luxe en schoon. Kortom; wij komen zeker een keer terug !!!!

Fantastisch verblijf in sfeervolle lodge!

Willeke Peeters, 14-9-2017

Bonita en Herald geven je een heel welkom gevoel en leiden jou en de kinderen rond op de boerderij. Heel leuk dat de kinderen met alles mogen meehelpen (zoals eieren rapen, dieren voeren) en er is ook veel speelgoed voor de kinderen, zowel binnen als buiten. Voor de volwassenen is het erg leuk om op een echt vuur te kunnen koken, lekkere soep, pannenkoeken bakken of bbq-en! De omgeving is ook heel mooi en de moeite waard om op de fiets te verkennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Landrijk De Reesprong in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Landrijk De Reesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Landrijk De Reesprong scoort een 9.74 uit 10 op basis van 109 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: