Lodge Landrijk De Reesprong

10Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Buurse

10Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landrijk De Reesprong voor je op een rij gezet:

Lodge info

Meer lodge info
Tonen op kaart

140 reviews over Lodge Landrijk De Reesprong

• 2019
    10Jo31-12-2019

Heerlijke boerderij vakantie

We hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de skelters en met het voeren van de dieren. Met boer Herald op de tractor was feest. We hebben veel geleerd op de boerderij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Harriët30-12-2019

Fantastisch verblijf

Bedankt voor de lieve zorgen. We hebben fantastisch verblijf gehad! De kinderen hadden de tijd van hun leven met het meehelpen op de boerderij. Alle kleine en grote dieren om te verzorgen. Fijn dat de tent van alle gemakken is voorzien. Bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was een heerlijke ontspannen week.

• 10Dorien30-12-2019

Super genoten

Wat hebben wij genoten van onze week. Prachtige omgeving en geweldig uitzicht. Superfijne tent en de vriendelijkheid en gemoedelijkheid spraken ons erg aan. 's morgens wakker worden van het geloei van de koeien en de dagelijkse ontmoeting met Xaviera was een erg fijn. We hebben gewandeld in het Witte veen en het Buursezand. De mooie omgeving bewonderd. Dank voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Chantal Bouw25-12-2019

Superleuk

Wij hebben geslapen in de savari tent. Onze dochter ging heel veel met de pony Xaviera om en dit vond ze heel leuk. We hebben genoten van de ruimte.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Martijn & Hanne23-12-2019

Fantastisch en gezellig boerengezin

Wij hebben gelogeerd in de lodge. Heerlijk wat een ruimte en uitzicht. De kinderen hebben veel te spelen en kunnen volop meehelpen bij de dieren. De verse eitjes en de pannenkoeken vanaf het houtvuur waren heerlijk. We hebben echt een leuke vakantie gehad! En schrijven met plezier, tot volgend jaar Herald en Bonita en kids.

• 10Chantal23-12-2019

Fijn kindvriendelijk en geweldig genoten

We hebben het heel leuk gehad bij boer Herald en boerin Bonita. De kinderen, 5 en 3, mochten overal meehelpen en er was genoeg om mee te spelen. Het is fijn dat je vanaf de tenten zicht op de speelplekken hebt. Favoriet was het "eigen" konijntje bij de tent, helemaal Top! De tent was tenslotte ook mooi ingericht en schoon.

• 10Fam. Volker13-12-2019

Geweldig genoten bij Landrijk!

We hebben geweldig genoten bij Landrijk. We hebben de herfstvakantie in de lodge doorgebracht. Het leukste vinden wij de tijd en aandacht om met de kinderen de dieren te voeren en verzorgen. De jongste van 4 vondt alles eerst een beetje spannend. Maar door het enthousiasme van de boerin was dat binnen een paar dagen over. De kinderen hebben veel gespeeld op de grote zandbult en in de boshut. Er is genoeg te doen op de boerderij.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Debbie09-12-2019

We komen graag weer!

Wat hebben we genoten van ons weekend weg. De aankomst was al heel hartelijk en goed verzorgd. De kinderen konden niet wachten om te spelen in de strohut, boshut en te crossen op de skelters. De konijntjes verzorgen, verse eitjes rapen bij de kippen. De gezichtjes van de kinderen, toen ze een warm ei onder de kip vandaan grabbelden :)! En in de koeienstal zijn er volop schepjes om mee te kunnen helpen voeren. Het was helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Patrick en Esther17-09-2019

Wat een leuke vakantie hebben we hier gehad. Zeer vriendelijke familie en bij aankomst stonden de koffie/thee en een zelfgebakken appeltaart al klaar voor ons. Beter kan je vakantie toch niet beginnen. Onze dochter mocht overal bij helpen en heeft daardoor erg veel geleerd. De dieren verzorgen, op de tractor rijden of gewoon lekker over het terrein rijden met de skelters. De lodgetent is van alle gemakken voorzien en is een heerlijk plek om te verblijven. Zelfs de pony liep gezellig voor de tent te grazen. Wij komen hier zeker terug.

• 10Familie Huissoon05-09-2019

Heel gastvrij! Voor herhaling vatbaar!

De vakantie op de boerderij was helemaal zoals we gehoopt hadden! De kinderen leren veel over het leven/werken op de boerderij en worden volop betrokken. Koeien melken, eieren rapen, konijnen voeren enz. enz. Daarnaast zijn er voor de kinderen veel speelmogelijkheden! De lodge is zeer volledig ingericht en heel schoon! En dat alles te midden van een prachtige natuur!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

18 tips over Lodge Landrijk De Reesprong

• Job Tijn Astrid Frank, 09-08-2013

Tip: bezoek bij mooi weer Aquahaus zwembad in in Ahaus Duitsland (20 auto minuten) met ligweide en buiten golfslag bad met glijbanen. Schitterende fiets & wandelomgeving met natuurgebied rondom Buurse/Haaksbergen. Goed eten bij Haarmuhle en pannenkoekenboerderij Erven (3 minuten).

• Suzanne van den Bosch, 15-07-2013

Het dierenpark in Nordhorn (Duitsland) is heel leuk voor kinderen, en een erg mooi park om doorheen te wandelen. Het zwembad in Ahaus (Duitsland) hebben wij met slecht weer bezocht en was ook ideaal voor kleine kinderen. De pannekoekenboerderij in Buurse, met leuke speeltuin naast het terras. De rondleiding op de boerderij was leuk om de boerderij beter te leren kennen.

• Yteke, 03-08-2013
    • Uit eten bij de Hoge Esch (Pannenkoeken en leuke speeltuin)
    • Speeltuin bij Ter Huurne (winkel en eten zijn minder aan te raden)
    • MBS (Museum Buurt Spoorlijn) van Haaksbergen naar Boekelo
    • Winkelen in Enschede en Centro te Oberhausen