Lodge Landrijk De Reesprong

Lodge
Lodge Landrijk De Reesprong
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landrijk De Reesprong voor je op een rij gezet:

117 reviews over Lodge Landrijk De Reesprong in het Nederlands

Geweldig, netjes en zeer kindvriendelijk!

Marco&Marlies
12-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad op de boerderij.De safaritent was heel netjes en schoon.Kinderen (leeftijd 4,5 en 2)mochten overal mee helpen en dat vond ze geweldig.Ook genoeg speeltoestellen en skelters, fietsjes e.d om mee te spelen. De hooischuur was favoriet bij onze zoon. Boer Herald en boerin Bonita denken met je mee en doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Heerlijke week op het platteland

Maartje , Philly & Mara
10-8-2018

Super netjes, kleinschalig en persoonlijke aandacht

fantastisch

lieke
6-8-2018

Hele vriendelijke ontvangst, veel aandacht voor de kinderen. Ze mochten overal meehelpen. Mooie accomodatie en alles prima in orde

Fantastisch!

José
5-8-2018

Het was fantastisch! Wij hebben het geluk gehad dat we de hele week 30 graden hadden. Dat maakte het meer dan geweldig! Maar ook de gastvrijheid van de boer, boerin en kinderen maakte alles compleet. Perfect ingerichte tent, prachtige omgeving, en voor de kinderen echt proeven van het boerenleven. Een aanrader! Wij kunnen alleen maar enthousiast zijn :-)

Gezellig en familiale sfeer

Katelijne
24-7-2018

We hebben erg genoten van onze vakantie in de Reesprong! We voelden ons al snel heel welkom, hier wordt je in de watten gelegd 😀. Bij aankomst werden we verrast door wat lekkers en al snel werden de kinderen actief betrokken op de boerderij. Ze waren altijd welkom om te helpen, te kijken, naar de koeienstal te kijken. De gezelligheid tussen de dieren en de kleinschaligheid maken dit vakantieverblijf tot een uniek plekje! Wij logeerden in de lodge die heel functioneel en mooi ingericht is. Alles erg proper ook! Het slaapzoldertje vonden onze kinderen de max! Echter ligt de lodge op een zonnige plaats en kan de temperatuur met warm weer hoog oplopen. Gelukkig 's nachts wel lekker fris! Heel toepasselijk zagen we 's avonds reeën lopen in het veld voor de lodge. Wij komen zeker terug!

Wat een heerlijke plek!

Fam. v. Daalen
9-6-2018

Landrijk de Reesprong is een geweldige plek! Een hele rustige plek ook door de kleinschaligheid. Je wordt hartelijk ontvangen door de boer en boerin en hun 2 kinderen. Onze 2 jonge kinderen hebben enorm genoten van o.a. de dieren, skelters en trampoline. Wij zaten zelf in de lodge en die is van alle gemakken voorzien. Ook heel smaakvol ingericht en super schoon.

Erg leuk is dat het een echt actief boerenbedrijf is. En de kinderen worden er actief bij betrokken. Ze mogen eieren rapen, koeien eten geven, mee op de tractor .

Er zijn ook leuke dingen te doen in de omgeving. Daar zijn wij bijna niet aan toegekomen omdat we heerlijk zaten bij de boerderij.

Wij gaan zeker nog eens!

Gewoon fantastisch

Dubois Kristof
25-5-2018

Wij verbleven in de lodge en het was gewoon super leuk , men dochter vondt het geweldig de ervaring op de boerderij

Je wordt er zeer vriendelijk onthaald niets is teveel ofzo ik heb geen enkele opmerking

Ik raad het iedereen aan om eens te doen

Eigenlijk willen we dit niet delen en willen dit unieke plekje voor onszelf als geheimpje bewaren😉 op de lange oprit begint het vakantiegevoel meteen....wat een ruimte en een uitzicht. Dit uitzicht gaat nooit vervelen. De tent is prachtig, ruim, schoon, alle luxe, de boxspring lag prima (dat zegt heel wat voor een rugpijn patiënt). Mara de hond, loes de poes met haar kittens, koeien, geit, konijnen, kipjes....het is fantastisch, wat een rijkdom om bij jullie te mogen genieten. Jullie passie, betrokkenheid, jullie lieve kinderen. We komen zeker terug👍🏻😘🐄🐓🐈🐕

Heerlijk vakantiegevoel.... :-)

Dorien
6-4-2018

Zeer vriendelijke gastvrijheid en warme onthaal van Herald&Bonita. Met je neus op het echte plattelandsleven. Rust in een glamoureuze tent met luxe. Heerlijke bedden en kachels voor de koude nachten. Geniet van verse melk en verse eitjes. Herald&Bonita luisteren goed naar jouw wensen...

Ik kan niets negatiefs bedenken... :-) Wij gaan zeker weer een keer naar landrijk de Reesprong toe...

We hebben genoten

J.Merel
12-12-2017

We zijn geweest met drie kinderen. De tent is erg mooi en het ontvangst is fijn. Er is veel ruimte om te spelen. En ook het uitzicht is prachtig. Er staat veel speelgoed klaar om te spelen. We hebben buiten pannenkoeken gebakken op het kampvuur. Dat was super leuk en lekker. We hebben verse melk en eitjes gebruikt. We komen graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Landrijk De Reesprong in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Landrijk De Reesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Landrijk De Reesprong scoort een 9.75 uit 10 op basis van 117 reviews.