Lodge Landrijk De Reesprong

Lodge
Lodge Landrijk De Reesprong
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landrijk De Reesprong voor je op een rij gezet:

120 reviews over Lodge Landrijk De Reesprong in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie

Familie Spaanderman
4-9-2018

In de meivakantie waren wij voor het eerst bij Landrijk De Reesprong. Toen verbleven we in het appartement boven de koeienstal. We vonden het toen al zo fijn dat we hebben besloten om in de zomervakantie terug te gaan en nu in een van de luxe safaritenten. Wij hebben genoten! Onze jongens van 8 en 6 jaar vermaakten zich uitstekend op de boerderij: spelen in het bos achter de tent, op de trampoline, de hooischuur, het eten geven van de dieren, het knuffelen met de babypoesjes en -konijntjes, het eieren rapen, de boeren spelletjes, verse melk halen bij de boer en natuurlijk het roosteren van marshmallows.

Het is er rustig, het uitzicht en de omgeving zijn prachtig. We hebben mooie fietstochten gemaakt en met het hete weer ook lekker gezwommen bij het natuurbad in Rekken.

Wat zeker heeft bijgedragen aan deze fijne vakantie is de hartelijkheid en gastvrijheid van de familie Ter Heegde. Wij hebben weer geboekt, dat zegt genoeg!

Geweldig

Mandy
29-8-2018

Wij willen weer terug! Onze dochter van 4 heeft

waanzinnig genoten maar ook haar grotere neven praten nog steeds over de vakantie. Kinderen mogen helpen met de dagelijkse klussen en er is veel te doen op de boerderij. De tent is heerlijk luxe en de bedden zijn bij aankomst opgemaakt en slapen heerlijk.. Je komt helemaal tot rust. Er zijn maar drie accomodaties en daardoor voelen de kinderen zich helemaal thuis. Herald en Bonita doen het geweldig en ook hun kinderen zijn betrokken. Dank jullie wel!

Wat een relaxte vakantie!!

Dorien
29-8-2018

Wat hebben wij hier een leuk, relaxte vakantie gehad. Wij zijn lekker uitgerust thuis gekomen van de vakantie. De kinderen vermaakten zich met de skelters, trekkers en met het voeren van de dieren. Ook vonden ze het leuk om mee te rijden met de trekker met de boer. Ze hadden lekker de ruimte om te spelen, heel erg kindvriendelijk dus je kon ze met een gerust hart laten buiten spelen. Ook het bos achter de tent is leuk voor ze.

De tent is ook super, heel erg schoon en erg luxe. De bedden slapen goed!!

Er worden genoeg activiteiten bedacht voor ze door de boerin, ze hoeven zich geen moment te vervelen. We wilden graag de omgeving verkennen maar de jongens hadden het te druk en te leuk op de boerderij.

Dus we komen zeker hier nog een keer terug!!

Geweldig, netjes en zeer kindvriendelijk!

Marco&Marlies
12-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad op de boerderij.De safaritent was heel netjes en schoon.Kinderen (leeftijd 4,5 en 2)mochten overal mee helpen en dat vond ze geweldig.Ook genoeg speeltoestellen en skelters, fietsjes e.d om mee te spelen. De hooischuur was favoriet bij onze zoon. Boer Herald en boerin Bonita denken met je mee en doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Heerlijke week op het platteland

Maartje , Philly & Mara
10-8-2018

Super netjes, kleinschalig en persoonlijke aandacht

fantastisch

lieke
6-8-2018

Hele vriendelijke ontvangst, veel aandacht voor de kinderen. Ze mochten overal meehelpen. Mooie accomodatie en alles prima in orde

Fantastisch!

José
5-8-2018

Het was fantastisch! Wij hebben het geluk gehad dat we de hele week 30 graden hadden. Dat maakte het meer dan geweldig! Maar ook de gastvrijheid van de boer, boerin en kinderen maakte alles compleet. Perfect ingerichte tent, prachtige omgeving, en voor de kinderen echt proeven van het boerenleven. Een aanrader! Wij kunnen alleen maar enthousiast zijn :-)

Gezellig en familiale sfeer

Katelijne
24-7-2018

We hebben erg genoten van onze vakantie in de Reesprong! We voelden ons al snel heel welkom, hier wordt je in de watten gelegd 😀. Bij aankomst werden we verrast door wat lekkers en al snel werden de kinderen actief betrokken op de boerderij. Ze waren altijd welkom om te helpen, te kijken, naar de koeienstal te kijken. De gezelligheid tussen de dieren en de kleinschaligheid maken dit vakantieverblijf tot een uniek plekje! Wij logeerden in de lodge die heel functioneel en mooi ingericht is. Alles erg proper ook! Het slaapzoldertje vonden onze kinderen de max! Echter ligt de lodge op een zonnige plaats en kan de temperatuur met warm weer hoog oplopen. Gelukkig 's nachts wel lekker fris! Heel toepasselijk zagen we 's avonds reeën lopen in het veld voor de lodge. Wij komen zeker terug!

Wat een heerlijke plek!

Fam. v. Daalen
9-6-2018

Landrijk de Reesprong is een geweldige plek! Een hele rustige plek ook door de kleinschaligheid. Je wordt hartelijk ontvangen door de boer en boerin en hun 2 kinderen. Onze 2 jonge kinderen hebben enorm genoten van o.a. de dieren, skelters en trampoline. Wij zaten zelf in de lodge en die is van alle gemakken voorzien. Ook heel smaakvol ingericht en super schoon.

Erg leuk is dat het een echt actief boerenbedrijf is. En de kinderen worden er actief bij betrokken. Ze mogen eieren rapen, koeien eten geven, mee op de tractor .

Er zijn ook leuke dingen te doen in de omgeving. Daar zijn wij bijna niet aan toegekomen omdat we heerlijk zaten bij de boerderij.

Wij gaan zeker nog eens!

Gewoon fantastisch

Dubois Kristof
25-5-2018

Wij verbleven in de lodge en het was gewoon super leuk , men dochter vondt het geweldig de ervaring op de boerderij

Je wordt er zeer vriendelijk onthaald niets is teveel ofzo ik heb geen enkele opmerking

Ik raad het iedereen aan om eens te doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Landrijk De Reesprong in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Landrijk De Reesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.