Appartement

8 reviews over Appartement Erve Hanebulten in het Nederlands

Fantastisch!

Gerard
2-8-2019

We hebben hier 2 nachten mogen logeren, van 30 jui tem. 1 augustus. Het eerste wat ons opviel was de ruimte in het appartement! Ons 2 persoonsappartement zag er als nieuw uit! Royale kamer met nieuw meubilair, zeer royale badkamer en slaapkamer. Alles was uiterst schoon en goed onderhouden! De omgeving is rustig en heel geschikt voor wandelaars en fietsers. Het was een geweldig verblijf!!

Gereisd Met partner in juli 2019

Gastvrij, gemoedelijk, ruimte en rust.

Jan en Inge de Jonge
4-1-2017

Rond Oud & Nieuw waren wij te gast in appartement Heidehofje. Zeer ruim appartement met veel attente dingen: kaarsje hier, beeldje daar, mandje met bloembolletjes op terras etc. Bed was keurig opgemaakt en voldoende badhanddoeken voor ons tweeën. We hadden het zo goed naar onze zin dat we het ietwat smalle bed van 140 cm.al snel gewend waren. Open keuken is met vaatwasser, combi-magnetron en naast een gewoon koffiezetapparaat zelfs met een Senseomachine uitgerust! Zelfs de koffiepads staan al klaar! De appartementen liggen heerlijk rustig aan de Buurserbeek en dichtbij bv. het prachtige Witte Veen met allerlei wandelroutes. Van de groep van 6 á 7 Duitse jonge gasten naast ons hadden we -tegen onze verwachting in- nauwelijks last. Goed eten kun je ook bij Eetcafé Winkelman in het dorp; bij de Haarmühle een paar kilometer verderop hebben we echt fantastisch gegeten tegen een schappelijke prijs. Ook bij de Haarmühle kun je prachtig wandelen. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2016

Geweldig

Jan & Vroukje Harms
14-8-2016

veel ruimte, rust, natuur, schoon, super gastvrouw, prachtig fietsen, lekker eten, stilte en kippen die rond het erf scharrelen. Een echte aanrader. 1 tip: het bed van 140 cm breed mag wel 180 cm worden. Handdoeken op: ze worden zo omgeruild voor schone.

Gereisd Met partner in augustus 2016

aanrader

Fam Beijer
10-8-2015

Het uitzicht is heel natuurlijk met de Lanwinkel die centraal staat voor dagelijkse activiteiten.Zoals streek producten die vers van de pers hier plaats vinden in de dagelijkse werkzaamheden. Groenten fruit uit de boomgaard de honing lekker vers (eigen imker)Vriendelijke mensen en heel gastvrij.Prijs kwaliteit is goed.Geen restaurant maar in de omgeving zijn wel restaurantjes te vinden.De mooie verbouwde kippenschuur is echt heel erg netjes en zeer schoon.Voor kinderen lijkt me dit prachtig en leerzaam in het buiten leven dit zelf te kunnen ervaren.Wij waren samen met onze hond en deze was ook zeer welkom wat wij heel prettig vonden.De omgeving is zeer geschikt om langdurig te kunnen fietsen,wandelen door de bosrijke omgeving.Wij gaan hier zeker nog een keer gebruik van maken.En de loslopende kippen heb je helemaal geen last van is best grappig.

voor ons een topper, graag weer

Tom
13-10-2014

Zijn er 5 maand op vakantie geweest en vonden het in een woord geweldig. Mooie omgeving met veel bos en mogelijkheden om te wandelen en toch dit bij Haaksbergen en Enschede. Of over de grens naar Alstätte. Een aanrader voor iedereen die van rust, ruimte en natuur houd.

Gereisd Met partner in december 2012

heerlijke omgeving

johan rupert
24-3-2013

Prima lokatie voor rust. Echter op steenworp afstand, als je ver kunt gooien, prima recreatie mogelijkheden. Vooral wandelaars en fietsers vinden hier hun mekka aan paden.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooie plek! Heerlijk om tot rust te komen.

Van dijk
24-3-2013

Mooie plek,ruim opgezet met een heel mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in januari 2013

Prachtige plek en omgeving

Ga te Lintelo
19-3-2013

Prachtige plek en omgeving om tot rust te komen en om te wandelen en fietsen en te vissen voldoende gelegenheid om te eten op loop afstand net over de Duitse grens bij de Harmule tevens in de zomer om te genieten van muziek en om een dansje te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erve Hanebulten in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erve Hanebulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.