Camping De Meene

Tonen op kaart

31 reviews over Camping De Meene

• 2019
    9Hayo Verburg15-08-2019

Heerlijk, ontspannen, rustig, groen en ruim

De plaatsen voor je tent en/ of caravan zijn ruim. De camping is klein en gezellig. Zeker voor kleine kinderen en kinderen in de basisschool leeftijd een prima plek; lekker rennen, trampoline springen en in de zandbak met leeftijdsgenoten. De camping is voorzien van een goed werkende wasmachine en wasdroger wat fijn is. Ook de douche is heerlijk warm en schoon! Geweldig hoe dit alles wordt gerund door vrijwilligers.

De camping ligt middenin de natuur; heerlijk wandelen en fietsen. En leuke stadjes in de buurt om van alles te kunnen doen.

Kortom: wij vinden het een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ria en Ruud12-08-2019

Gastvrij , kleinschalig, midden in de natuur

Gastvrije camping waar je thuis voelt. Ongedwongen sfeer, sanitair hygiënisch. Receptie wordt gerund door vrijwilligers die " hutwacht" hebben. Relatief goedkoop. Kamperen in oorspronkelijke vorm. Huisdier en normaal formaat caravan welkom. Midden in fietsgebied met knooppunten. Natuurterrein met 9 plaatsen voor de primitieve kampeerder ligt aan de andere kant van de weg tegenover het hoofdterrein. Mooie en ruime plaatsen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gustavo13-07-2019

Natuurkampeerterrein, met hoofdletter N

Positief: hartelijke ontvangst met kop thee door de dan aanwezige hutwachten/ superschoon sanitair met wc papier en zeep/ uitstekende wifi/ leuke interactieve speeltuin/ diverse recratieruimtes/ bieb/ tijdschriften Negatief: hutwachten die de volgende dag hun dienst begonnen hadden grote blaffende hond (genaamd Willem) bij zich die elk contact onmogelijk maakte.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marleen10-06-2019

Super

Net terug van een ontzettend leuk Pinkster weekend. Schone camping met mooie en ruime plaatsen Ideaal uitzicht op het speeltuintje en de trampoline. Zeer behulpzaam personeel die alles schoon en netjes hielden

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Fam Baghus19-05-2019

Geweldig!

Geweldige camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Ricky13-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige ligging! Leuke camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Campervriend12-08-2018

Schitterende omgeving ,rustig .

Schitterend wandel en fiets gebied in Twente tegen de Duitse grens. Waanzinnig mooie mountainbike route langs de camping. Knooppuntroute voor de fiets voor de deur.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Tanja19-08-2017

Mooie rustige camping

Rustige camping, schoon en voldoende sanitair. Warme douches, voldoende ruimte om je spullen droog te houden terwijl je doucht, degelijk materiaal. Wij stonden op het kleine veld waar onze kinderen van anderhalf en 5 zelfstandig konden spelen op de trampoline, in het speelhuisje of in de zandbak. Die staan aan t begin vh veld, waar je volledig zicht op hebt. Ruime plekken aldaar, 7 plekken op dat veld, dus lekker rustig, als prettig ervaren. Savonds rustig, stil. Bijna iedere avond kampvuur, al rond 18.00 zodat de kleinsten er ook nog van konden genieten. Wij hadden een plek die smiddags volle zon had, maar we konden gemakkelijk met stoelen en/of tafel, of met de gezamenlijke picknicktafel verhuizen naar de schaduw. Geweldige tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Hanneke22-07-2016

Mooie natuurlijke camping, ongedwongen sfeer

Erg mooi gelegen en goed onderhouden terrein in een prachtige omgeving. De sfeer is gemoedelijk. Er is plaats voor mensen die de rust zoeken, maar ook een deel waar de kinderen fijn kunnen spelen. Ook is er er vuurplaats waar men soms gezellig aan een kampvuur zit. Het terrein wordt sinds jaar en dag door vrijwilligers gerund en onderhouden. Ook de schoonmaak wordt door hen gedaan en ik kan zeggen dat ze prima werk leveren!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9fam.Roos.16-07-2016

hebben een geweldige kampeerweek gehad.

mooie plekken brandschoon sanitair voelden ons zeer welkom.Mooie fiets-.en wandelomgeving.Ze zijn nog niet van ons af,we komen beslist terug.

Gereisd met partner in juli 2016

1 tip over Camping De Meene

• martijn, 07-05-2014 Rapporteren

Ter huurne is leuk met een mooie speeltuin..

2 vragen over Camping De Meene

• Florrie Holzscherer, 21-02-2019 Rapporteren

Reservering

Ik heb diverse pogingen gedaan om rondom Hemelvaartsdag een plaats te reserveren op de camping. Ik heb geen reactie gehad en als ik u bel wordt er niet opgenomen. Kunt u mij mailen hierover? F.Holzscherer

• Bert de Vos, 05-09-2018 Rapporteren

prijs

Kunt u mij de prijslijst van camping de Meene toezenden? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Camping De Meene info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50