Camping Boerderijcamping de Beek

Nederland, Overijssel, Buurse

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Nederlandse provincie Overijssel vind je Boerderijcamping de Beek in Buurse. Hier word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide informatiemap. Ook is er een speciale fietsenstalling met genoeg plek om je elektrische fiets op te laden en vind je op het park zeer schoon sanitair. Gelegen vlakbij de grens met Duitsland.

Contact

220 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek

• 2018
    10Fam.jacobs17-08-2018

Mooie fiets omgeving, Komen zeker nog terug.

sanitair was brand schoon, ze waren heel gastvrij.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 21-08-2018

Beste familie Jacobs, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10José07-08-2018

Wegkomen weer terug!

Ontzettend nette camping. Dicht bij de Duitse grens. Enorm genoten!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 09-08-2018

Beste José, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Familie kok04-08-2018

Geweldige camping.

Vriendelijke ontvangst met koffie en krentenwegge.De eigenaren zijn heel enthousiast en gastvrij.Mooi sanitair dat superschoon is.Het wordt meerdere malen per dag schoongemaakt.De omgeving is heel rustig en ligt midden tussen natuurgebieden waar je volop kunt wandelen en fietsen. Een camping met een fijne sfeer waar we graag nog een keer naar toe gaan.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 10-08-2018

Beste familie Kok, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam Schonewille28-07-2018

Deze beheerders staan altijd klaar v/d gasten.

Hier krijg je een Fam gevoel. Beheerder die echt betrokken is met de gasten.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 09-08-2018

Beste familie Schonewille, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Gerard en Thea Hofman19-07-2018

Voor herhaling vatbaar

We hebben heerlijke dagen gehad bij echte gastvrije mensen die het hun gasten op alle fronten naar hun zin proberen te maken, we logeerden in een geweldige boerderijkamer compleet tot in de kleinste details. Wij komen zeker weer eens terug, rustige omgeving en wil je wat meer drukte er is genoeg in de omgeving. Voor ieder wat wils, natuur, fietsroutes, en steden

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-07-2018

Beste Gerard en Thea Hofman, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Henk en Margriet Post19-07-2018

Fantastich, alles tot in de puntjes verzorgd.

De geweldige gastvrijheid van Natasja en Henk-Jan. Negatieve punten zijn hier niet te vinden.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-07-2018

Beste Henk en Margriet Post, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Bea Smilda17-07-2018

Fantastische, Rustige en mooie ligging

Fantastische nette camping met warm ontvangst niets is te veel. Super schoon. Hier kom je tot rust 1 woord geweldig!!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-07-2018

Beste Bea Smilda, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Anoniem16-07-2018

Geweldig!

Natasja en Henk Jan zijn erg gastvrij, kom hier zeker terug!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-07-2018

Beste gast, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Alleen gereisd in mei 2018

• 10BdeGraaf15-07-2018

Heerlijke camping!

Heerlijk landelijk en rustig gelegen camping. Ruime plaatsen met elektra, water en afvalwater op de plek. Werkelijk zulk schoon en fraai sanitair nog nooit gezien op een camping en dat wordt met heel veel zorg bijgehouden. TOP Wij bleven hier 5 dagen en kwamen er voor 2. En komen zeker nog eens terug.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-07-2018

Beste familie de Graaf, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Rob en Afke Veenstra05-07-2018

Kan niet veel beter en mooier !

Zeer gastvrije camping 'gelegen in prachtig fietsgebied. Je fietst zo in een middag door Twente, Achterhoek en een stukje Duitsland.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 10-07-2018

Beste Rob en Afke Veenstra, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in juni 2018

3 tips over Camping Boerderijcamping de Beek

• Trees, 09-06-2012

Aanrader voor iedereen die van rust houd

• Harry & Elly, 07-05-2012

kindvriendelijk zonder allerhande speeltoestellen. Hier leert een kind van de omgeving genieten

• h wesselink, 06-07-2015

Als je een x gaat blijf je komen er is niks voor de kinderen maar voor een echtpaar geweldig

4 vragen over Camping Boerderijcamping de Beek

• Bert Weijdt, 03-06-2019

Camping de Beek in Buurse

Is er nog plaats in de maand aug op de camping voor een week Ik heb jullie adres van Nelleke en Willem We staan nu gezellig op camping t Huukske in Diessen met z'n vieren Ik hoor het graag

Natasja Korenblik, 12-07-2019

Er is telefonisch contact geweest. Voor vragen over bezetting is even een belletje het gemakkelijkst

• Anke Verdaasdonk, 16-07-2017

Broodjes

Zijn er bij jullie ook verse broodjes te bestellen voor het ontbijt ?

Natasja Korenblik, 26-07-2017

De warme bakker brengt drie per week, op dinsdag, donderdag en zaterdag verse broodjes rond de klok van 8 uur 's morgens. Deze broodjes hoeft u niet van te voren te bestellen, u kunt ter plaatste uitzoeken en betalen

• van til, 13-07-2014

bezetting in September

Zijn er in September ook nog gasten ?

Boerderijcamping en kamers De Beek, 21-07-2014

Beste heer, mevrouw, Jazeker zijn er in september nog gasten, zelfs in oktober zijn er nog gasten. Wij zijn geopend tot 1 november en met name in de september en oktober maanden ontvangen we vele wandelaars

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig