Camping Boerderijcamping de Beek

Nederland, Overijssel, Buurse

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Nederlandse provincie Overijssel vind je Boerderijcamping de Beek in Buurse. Hier word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide informatiemap. Ook is er een speciale fietsenstalling met genoeg plek om je elektrische fiets op te laden en vind je op het park zeer schoon sanitair. Gelegen vlakbij de grens met Duitsland.

Contact

220 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek

• 10Henk Bakker28-04-2019

Prima camping lekker rustige ligging, vanaf camping begint de knooppuntroute. Alles prima voor elkaar, schoon rustig en erg leuke ontvangst met koffie en krentewegge erg vriendelijk

Natasja Korenblik, Eigenaar, 01-05-2019

Beste Henk Bakkers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Paul en Marloes Post23-04-2019

Zeer gastvrij ontvangen, sanitair super schoon. Mooie plek en een prachtige omgeving.Zeker een aanrader, komen zeker nog een keer terug

Natasja Korenblik, Eigenaar, 01-05-2019

Beste Paul en Marloes Post, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 9Leon en Thea Vos23-04-2019

Een prima nette camping met hele lieve eigenaren

Heerlijk paasweekend gehad bij Henk-Jan en Natasja. Lieve ontvangst en super verzorgende mensen die het een ieder naar de zin willen maken. Bedankt en we komen zeker weer. 👍👍

• 9Staat v/h sanitair

Natasja Korenblik, Eigenaar, 01-05-2019

Beste Leon en Thea Vos, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 2018
    9Seegers17-12-2018

Leuke camping

Leuke camping. Alles prima geregeld.

• 9Staat v/h sanitair

Natasja Korenblik, Eigenaar, 20-12-2018

Beste familie Seegers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Carla Brouwer13-10-2018

Fijn adres om vaker te komen

Erg hartelijke ontvangst, mooie kamer, lekker zitje buiten. Comfortabel verblijf,goede bedden. Buiten op het terras lijkt niet echt veel privacy te zijn als alle kamers verhuurt zijn, maar misschien valt dat mee. Wij willen zeker terugkomen, ook voor de prachtige omgeving

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-10-2018

Beste Carla Brouwer, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in september 2018

• 10Sannie Roossink16-09-2018

Fantastisch , volgend jaar weer!!

We zijn weer hartelijk ontvangen door Natasja en Henk Jan , met koffie en krentenwegge, we zijn hier dit jaar voor de tweede keer een week , een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 24-09-2018

Beste familie Roossink, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in september 2018

• 10Elly & Robert30-08-2018

Geweldig

Welkom met koffie Prachtige plaats Toelichtingsmap met kaarten van de hele omgeving (wandel, fiets en auto) Hartelijke eigenaresse Droge stalling voor e- bike met stroom

Natasja Korenblik, Eigenaar, 04-09-2018

Beste Elly & Robert, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10van Dooren30-08-2018

Uitmuntend.

Dit is een top camping. Werkelijk alles was prima in orde. We werden met koffie en zelfgemaakte appelcake ontvangen. Wij kregen een uitgebreide map met alle informatie over de camping en de omgeving mee. Werden persoonlijk naar onze plek begeleid. Er is een speciale fietsenstalling met genoeg elektrische punten om de elektrische fietsen op te laden. De sanitaire voorzieningen waren heel compleet en leken wel nieuw en alles was keurig (net een hotel). Op een schaal van 1-10 een scoort deze camping een 11.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 04-09-2018

Beste familie van Dooren, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 9Geert en Jannie26-08-2018

Voorbeeldig!!

Geweldige stek voor mensen die houden van - rust en ruimte -superschoon sanitair -een kleinschalig landschap -prachtige fiets-en wandelroutes meteen vanaf de camping.

Van de deze routes krijg en overige relevante informatie krijg je gedurende je verblijf een map ter beschikking . Dit vonden wij wel heel handig. De hartelijke bijna familiaire ontvangst was een verademing. Bij het vertrek “kom nog maor even een bakkie koffie drinken”. Een plek om met plezier terug te komen!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 04-09-2018

Beste Geert en Jannie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Bert en Tinie Blom19-08-2018

Een bijzonder gastvrij beheerders echtpaar die een grote blijk van vertrouwen geven aan de gasten .

Natasja Korenblik, Eigenaar, 08-01-2019

Beste Bert en Tinie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

3 tips over Camping Boerderijcamping de Beek

• Trees, 09-06-2012

Aanrader voor iedereen die van rust houd

• Harry & Elly, 07-05-2012

kindvriendelijk zonder allerhande speeltoestellen. Hier leert een kind van de omgeving genieten

• h wesselink, 06-07-2015

Als je een x gaat blijf je komen er is niks voor de kinderen maar voor een echtpaar geweldig

4 vragen over Camping Boerderijcamping de Beek

• Bert Weijdt, 03-06-2019

Camping de Beek in Buurse

Is er nog plaats in de maand aug op de camping voor een week Ik heb jullie adres van Nelleke en Willem We staan nu gezellig op camping t Huukske in Diessen met z'n vieren Ik hoor het graag

Natasja Korenblik, 12-07-2019

Er is telefonisch contact geweest. Voor vragen over bezetting is even een belletje het gemakkelijkst

• Anke Verdaasdonk, 16-07-2017

Broodjes

Zijn er bij jullie ook verse broodjes te bestellen voor het ontbijt ?

Natasja Korenblik, 26-07-2017

De warme bakker brengt drie per week, op dinsdag, donderdag en zaterdag verse broodjes rond de klok van 8 uur 's morgens. Deze broodjes hoeft u niet van te voren te bestellen, u kunt ter plaatste uitzoeken en betalen

• van til, 13-07-2014

bezetting in September

Zijn er in September ook nog gasten ?

Boerderijcamping en kamers De Beek, 21-07-2014

Beste heer, mevrouw, Jazeker zijn er in september nog gasten, zelfs in oktober zijn er nog gasten. Wij zijn geopend tot 1 november en met name in de september en oktober maanden ontvangen we vele wandelaars

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig