Camping Boerderijcamping de Beek *****

168 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Gewoon Geweldig

Fam.Smilda, 29-7-2012

Deze camping is echt geweldig en in 2 woorden rust en schoonheid

en plaatje van een camping,met behulpzaame eigenaren

Natasja Korenblik, Eigenaar, 31-7-2012
Beste familie Smilda, bedankt voor jullie fijne woorden, we hopen jullie volgend jaar weer in goede gezondheid terug te zien! Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Heerlijk rustig plek

Arjan Roovers, 14-7-2012

Het is een mooie goed verzorgde camping met zeer klantvriendelijke eigenaren. Het sanitairhuis is uitmuntend nog nergens zo netjes gezien.

De omgeving is prachtig met veel wandel en fietsmogelijkheden.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-7-2012
Beste familie Roovers, bedankt voor jullie beoordeling op zoover, ook jullie hebben we al vaker als gasten mogen ontvangen en hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gastvrij - schoon - ruim - vriendelijk

Henk en Wilma Jansen, 8-7-2012

Wederom een weekend doorgebracht bij Natasja en Henk Jan ... en net als alle andere keren ... het was weer geweldig. We zijn nu 4 keer geweest en telkens met andere vrienden en ook zij zijn erg tevreden over deze camping met zijn gastvrijheid, prachtig en schoon sanitair, vriendelijke eigenaren, ruime plaatsen en een geweldig omgeving om te fietsen of wandelen ... Dit is echt een aanrader ... !!

Groeten Henk en Wilma Jansen

Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-7-2012
Beste Henk en Wilma, bedankt voor jullie beoordeling op zoover, de hoge beoordeling is echt een pluim op ons werk. Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

houden wij er in voor altijd

Marian enHerman Engbers. OLdenzaal, 25-6-2012

Al 5 jaar lang! Meerdere weken en voor ons nog steeds een geweldige

camping met geweldige beheerders. Natasja en henk Jan bedankt.

Marian en Herman

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016
Beste familie, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Prachtige lokatie,dicht bij de natuur

Trees, 9-6-2012

Deze camping is zo schoon,zeer gast vrije eigenaren. Willen alles wel doen om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-7-2012

Beste Trees. Bedankt voor de fijne woorden en hoge beoordeling op Zoover!

Heimwee......

Lia, 5-6-2012

Inmiddels alweer ruim een week terug van deze super camping! Gelijk weer gereserveerd voor HePi 2013 en de zomervakantie. Het warme onthaal, het gevoel van thuiskomen.....voor iedereen hebben Natasja en Henk Jan een vriendelijk woord over!! Niets is ze teveel, heb je iets vergeten....oh wacht maar, kiek wel even.....waar ze maar kunnen helpen ze. Natasja en Henk Jan, ga zo door!!! Wij wensen jullie een supermooie zomer toe en dat er maar veel gasten jullie kant uit mogen komen! Groetjes uit Dronten. Bert en Lia
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-7-2012

Beste Lia en Bert., bedankt voor jullie fijne woorden en tot volgend jaar!

Geweldige minicamping

Jan en Inge, 10-5-2012

Vorig najaar en afgelopen april hebben wij gekampeerd op deze fantastische camping. In het najaar zijn wij weer van plan te komen. Gastvrijheid, super schoon en heerlijk ruim sanitair. Mooie plekken en zeer goed onderhouden. Kortom: een echte aanrader. Wat wij ook heel belangrijk vinden is dat een huisdier (in ons geval een jonge golden retriever) van harte welkom is. Een camping waar Natasja en Henk-Jan trots op kunnen zijn!
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-7-2012

Beste Jan en Inge, bedankt voor jullie beoordeling op Zoover en hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer.

Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

RUST schrijf je met hoofdletters

Harry & Elly, 7-5-2012

na een heel vriendelik ontvangst door natasja hebben we onze sleurhut neergezet. Verrassing: zon!! en dat terwijl we in de regen vertrokken waren. ''s Morgens wakker worden met het geluid van granzende Dexterkoeien en vogelgefluit.. Dan vergeet je dat het regent (2 dagen). de laatste ochtend werden we behalve door graasgeluiden en fluiten van vogels gewekt door een stralende zon en nog steeds: RUST.

Als jonge senioren waren we aangenaam verrast door de anwezigheid van een AED. Zowel Natasja als Henk-Jan beschikken over een certificaat (en BHV). Dat kom je niet vaak tegen op een boerencamping. Chapeau!! Daarnaast ligt er een EHBOkoffer, tekentang en allerhande middeltjes tegen overlast. De toiletgebouwen verdienen een pluim. Netjes en goed onderhouden. Hopelijk blijven de toilettten schoon maar dat zal aan de gasten liggen want toiletgebouwen zijn zo schoon als de smerigste gast. Tegen smeerkezen is niet schoon te maken. natasje en Henk-Jan aju of zoals we in Brandant zeggen Houdoe

Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-7-2012

Beste Harry en Elly, bedankt voor jullie beoordeling op Zoover en we stellen het erg op prijs dat jullie de kleine extra's zoals de ehbo spullen en AED waarderen.

Het blijft fantastisch!!

Alex Gebhardt, 2-5-2012

Na het paasweekend te hebben moeten annuleren, waar begrip voor was, konden we het koninginnen weekend gelukkig weer terecht. En het maakt niet uit waar je staat, je geniet op deze camping. Ik zal niet weer zeggen dat deze luitjes super gastvrij zijn en de camping waanzinnig goed verzorgt en tot in details onderhouden is en wordt. Waar wordt je in de huiskamer uitgenodigd om Ajax te zien winnen van Twente, notabene in Twente!!

Natasja en Henk Jan, wederom onze hartelijke dank en zeker tot ziens.

Alex en Rolina Gebhardt

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Een aanrader en echte boerencamping

HenkR, 2-5-2012

Wat moet ik nog toevoegen aan alle andere reviews. Ontvangst is allervriendelijkst. Ze zijn trots op hun camping en dat mag ook wel. Alles netjes voor elkaar en het poetsen van het toilet gebouw heb ik nog nooit zo meegemaakt. Geweldig, zo schoon.

Plekken niet echt groot (qua lengte), maar de breedte is meer dan voldoende. Dus het totaal is meer dan voldoende. Ligging verschilt per "veldje" maar allemaal met weids uitzicht.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.71 uit 10 op basis van 169 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: