Camping Boerderijcamping de Beek *****

Weer vandaag7°-3°

168 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Geweldige camping.

John en Annie Boers, 26-9-2017

Wij komen hier al vele jaren. Bij aankomst altijd koffie met iets lekkers. Geeft ons een thuisgevoel. Zeer goede en super schone sanitaire voorzieningen. Heel mooie fiets en wandelroutes vanaf de camping. Natasja en Henk-Jan staan altijd voor je klaar. Echt super. Een goede waardering is daarom dan ook volledig op zijn plaats.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 30-9-2017
Beste John en Annie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

fantastische camping om terug te komen.

Wim en Irma, 22-9-2017

de camping was perfect alleen de WI-Fi is traag maar volgend jaar hopen we op glasvezel.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 23-9-2017
Beste Wim en Irma, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Het was in een woord fantastisch

BOB en elly van der meer, 14-9-2017

Huisje helemaal compleet niets ontbreek voor een fijne vakantie.

Gezellig,comfortabel,heel schoon. Aan alles is gedacht.

Nadeel: ik kan niets bedenken!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 23-9-2017
Beste Bob en Elly, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Super camping

Rietie en Jan Schonewille, 11-9-2017

Hier voel je thuis!

Goede eigenaren met een hart voor de camping.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2017
Beste Rietie en Jan, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gastvrije ontvangst en een fantastisch verblijf.

Douwe Duursma, 7-9-2017

Onze ervaringen zijn louter positief.

Een hartelijke ontvangst met koffie en krentenwegge door gastvrouw Natasja werd gevolgd door een korte rondleiding.

Vervolgens was ze ook nog behulpzaam bij het plaatsen van de caravan.

Een betere gastvrouw kun je je niet wensen. Helemaal top!

Voor een boerderijcamping zijn alle voorzieningen ruimschoots aanwezig.

Kortom prima sanitair, super schoon, ruime plaatsen, en water, afvoerputje en electriciteitaansluiting naast de caravan.

En heel belangrijk, er lag een uitgebreide informatiemap voor ons klaar!

Deze camping kunnen we zonder meer aanbevelen.

Onze indruk is dat alles in het werk wordt gesteld om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2017
Beste Douwe Duursma, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Een fantastische camping met ruime kampeerplaatsen

Evert G.J. Kinket, 1-9-2017

Een camping met schone toiletten/douches en bijzonder vriendelijke eigenaren en een hele rustige omgeving
Natasja Korenblik, Eigenaar, 1-9-2017
Beste Evert Kinket, hartelijk dank voor uw beoordeling (en mooie bloemen en kaart)! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Rust, ruimte en ontspanning!

Meinard & Anita, 30-8-2017

De camping is heerlijk rustig gelegen met uitzicht op de landerijen en met Dexter mini-koeien in de achtertuin. Superschoon sanitair en elke plaats heeft een eigen watertappunt met afvoerputje. De plaatsen zijn zeer ruim en de camping is gezellig ingedeeld met diverse veldjes. Een ideaal vertrekpunt voor mensen die houden van fietsen, wandelen (met of zonder hond) of voor een dagje Duitsland. In de nabije omgeving genoeg supermarkten, bakkers en slagers etc. Kortom: rust, ruimte en ontspanning in het Twentse land!!!
Natasja Korenblik, Eigenaar, 1-9-2017
Beste Meinard & Anita, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Toplocatie, vriendelijk, service, genieten!

T Hartingsveld, 12-8-2017

Boerderijcamping de Beek is gelegen op een prachtige locatie. Rust, ruimte maar vooral de eigenaars geven deze locatie net dat extra. Supervriendelijk! En dat bovenop de goede faciliteiten.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 25-8-2017
Beste mevrouw Hartingsveld, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Super camping

Bea, 7-8-2017

Super gastvrij super schoon fantastische omgeving.

Vele campings bezocht maar nog nooit zulke gastvrije eigenaren gezien,die een super plaatsje van hun camping maken.

Top top top.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 25-8-2017
Beste Bea, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gastvrijheid

Han en Elly, 1-8-2017

Gastvrij ontvangst met koffie, Ruime plaatsen en alles tot in de puntjes verzorgd. We hebben genoten van de prachtige fietsroute's met veel bos en ook de beginnende bloei van de heide. Als je van rust houdt is dit een aanrader.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-8-2017
Beste Han en Elly hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.71 uit 10 op basis van 169 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: