Camping Boerderijcamping de Beek

Nederland, Overijssel, Buurse

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Nederlandse provincie Overijssel vind je Boerderijcamping de Beek in Buurse. Hier word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide informatiemap. Ook is er een speciale fietsenstalling met genoeg plek om je elektrische fiets op te laden en vind je op het park zeer schoon sanitair. Gelegen vlakbij de grens met Duitsland.

Contact

220 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek

• 10Bea16-07-2019

Zeer nette camping met zeer behulpzame eigenaren

Uitmuntend nette camping.

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 19-07-2019

Beste Bea, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Hans en Toos14-07-2019

Zeer mooie boerderijkamers

Wij waren 2 weken in de prachtig ingerichte luxe boerderijkamer werkelijk aan alles is gedacht en aanwezig. Met iedere ochtend een krant in de brievenbus. Zoveel rust en ruimte de omgeving is geweldig om te fietsen en te wandelen. Natasja en Henk-Jan doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Leuke ontvangst met koffie en krentenwegge. We hebben het prima naar onze zin gehad en we komen graag volgend jaar weer bij jullie terug. Groetjes Hans en Toos

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 19-07-2019

Beste Hans en Toos, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Marian Engbers13-06-2019

Voelt als thuiskomen!

Voor het 12 jaar op rij op camping de Beek ! Zeker 50 weken hier in die jaren gestaan ! Is er dan nog tekst nodig. Gewoon top ! Natasja een geweldige gastvrouw !Gewoon deze camping een keer proberen en u weet waarom wij hier elk jaar terugkomen. En dan heb ik nog niets verteld over de prachtige verassende omgeving .

Natasja Korenblik, Eigenaar, 17-06-2019

Beste Marian Engbers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Trees Kroeze11-06-2019

Fantastische ,

Wij zaten voor de 8 ste keer op deze camping. 2keer in een caravan. En daarna in de boerderij woning. We zijn altijd super tevreden. Alles is blinkend schoon. Er ontbreekt aan niets. Mocht je toch iets nodig hebben ,klopt je bij Natasja of Henk Jan aan. Nooit vergeeft. Komen volgend jaar weer,staat al vast. 👍

Natasja Korenblik, Eigenaar, 17-06-2019

Beste Trees Kroeze, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10B. de Graaf04-06-2019

Na een bezoek in de zomer van 2018 wat fantastisch is bevallen zijn we met paas 2019 teruggegaan naar deze prachtige camping. Waar gastvrijheid wordt waargemaakt door Henk Jan, Natasja, Kim en Sam. Hygiëne van het sanitair heb ik nergens anders zo mogen meemaken; uitmuntend. En de rust is een ware oase. Zeker niet ons laatste bezoek.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 06-06-2019

Beste B. de Graaf, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Peter en Jose01-06-2019

Echt een super camping in een schitterende omgevin

Ik las dat deze camping in 2018 is verkozen als beste kleine camping. En daar zijn wij het 100% mee eens. Alles klopt op deze camping. En tel daarbij de hartelijke eigenaren, dan is het ook logisch dat deze camping als beste uit de bus komt. Wij komen daar zeker nog weer terug.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 03-06-2019

Beste Peter en Jose, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Annie en Leo Boeijen26-05-2019

fantastisch

Wij kamperen al 25 jaar op boerderijcampings. Camping de Beek in Buurse is een absolute topper. Hartelijk ontvangst, schoon sanitair in een prachtige omgeving die uitnodigt tot fietsen en wandelen.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 03-06-2019

Beste Annie en Leo Boeijen, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Ferdinand Roossink25-05-2019

Super,

Houden van natuur, rust, prachtig appartement er ontbreekt NIETS aan

Natasja Korenblik, Eigenaar, 03-06-2019

Beste Ferdinand Roossink, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 9Gerardy Hooijsma13-05-2019

Geweldig

Prachtige gastvrije camping. Waren er voor de derde keer, blijven enthousiast

Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-05-2019

Beste Gerardy Hooijsma, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Paul Breijs02-05-2019

Uitmuntend

Perfect ontvangst, prima lokale informatie, super schoon en verwarmd sanitair, snelle internet verbinding dus zonder problemen films of tv streamen en handvoorraad eten zoals brood en eieren op de camping. Kan het nog beter?

Natasja Korenblik, Eigenaar, 06-05-2019

Beste Paul Breijs, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

3 tips over Camping Boerderijcamping de Beek

• Trees, 09-06-2012

Aanrader voor iedereen die van rust houd

• Harry & Elly, 07-05-2012

kindvriendelijk zonder allerhande speeltoestellen. Hier leert een kind van de omgeving genieten

• h wesselink, 06-07-2015

Als je een x gaat blijf je komen er is niks voor de kinderen maar voor een echtpaar geweldig

4 vragen over Camping Boerderijcamping de Beek

• Bert Weijdt, 03-06-2019

Camping de Beek in Buurse

Is er nog plaats in de maand aug op de camping voor een week Ik heb jullie adres van Nelleke en Willem We staan nu gezellig op camping t Huukske in Diessen met z'n vieren Ik hoor het graag

Natasja Korenblik, 12-07-2019

Er is telefonisch contact geweest. Voor vragen over bezetting is even een belletje het gemakkelijkst

• Anke Verdaasdonk, 16-07-2017

Broodjes

Zijn er bij jullie ook verse broodjes te bestellen voor het ontbijt ?

Natasja Korenblik, 26-07-2017

De warme bakker brengt drie per week, op dinsdag, donderdag en zaterdag verse broodjes rond de klok van 8 uur 's morgens. Deze broodjes hoeft u niet van te voren te bestellen, u kunt ter plaatste uitzoeken en betalen

• van til, 13-07-2014

bezetting in September

Zijn er in September ook nog gasten ?

Boerderijcamping en kamers De Beek, 21-07-2014

Beste heer, mevrouw, Jazeker zijn er in september nog gasten, zelfs in oktober zijn er nog gasten. Wij zijn geopend tot 1 november en met name in de september en oktober maanden ontvangen we vele wandelaars

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig