4 vragen over Camping Boerderijcamping de Beek

• Bert Weijdt, 03-06-2019

Camping de Beek in Buurse

Is er nog plaats in de maand aug op de camping voor een week Ik heb jullie adres van Nelleke en Willem We staan nu gezellig op camping t Huukske in Diessen met z'n vieren Ik hoor het graag

Natasja Korenblik, 12-07-2019

Er is telefonisch contact geweest. Voor vragen over bezetting is even een belletje het gemakkelijkst

• Anke Verdaasdonk, 16-07-2017

Broodjes

Zijn er bij jullie ook verse broodjes te bestellen voor het ontbijt ?

Natasja Korenblik, 26-07-2017

De warme bakker brengt drie per week, op dinsdag, donderdag en zaterdag verse broodjes rond de klok van 8 uur 's morgens. Deze broodjes hoeft u niet van te voren te bestellen, u kunt ter plaatste uitzoeken en betalen

• van til, 13-07-2014

bezetting in September

Zijn er in September ook nog gasten ?

Boerderijcamping en kamers De Beek, 21-07-2014

Beste heer, mevrouw, Jazeker zijn er in september nog gasten, zelfs in oktober zijn er nog gasten. Wij zijn geopend tot 1 november en met name in de september en oktober maanden ontvangen we vele wandelaars

• Tinie, 01-02-2014

oudere kinderen

Wij zouden graag met onze kinderen naar deze camping willen. Maar wat is er in de omgeving voor ze te doen? Onze kinderen zijn 16-19-26. De middelste is een meisje. Allen studeren nog en zou fijn zijn ergens met ze heen te kunnen.

Natasja Korenblik, 27-02-2014

Geachte Tinie, Afhankelijk van de belangstelling van u en uw kinderen zijn er hier in de omgeving tal van mogelijkheden: een uitgebreid fietsnetwerk, een mountainbike route (mbt's in buurse te huur), wandelroutes maar ook het Rutbeek voor meer wat meer wateravontuur, skihelling, klimbossen in de omgeving (Enschede, Oldenzaal, Ruurlo), meerdere subtropische zwembaden (De Wilder, Aquadrome) , Welness mogelijkheden. Duitsland is dichtbij maar ook bent u met een kwartiertje in de steden Enschede of Hengelo. Op de site vvvhaaksbergen.nl of beleeftwente.nl veel meer informatie Met vriendelijke groet, Familie Korenblik Boerderijcamping en kamers De Beek