Aparthotel Resort Bad Boekelo ****

Aparthotel Resort Bad Boekelo
Aparthotel Resort Bad Boekelo
7,7

Weer vandaag7°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Bad Boekelo voor je op een rij gezet:

537 reviews over Aparthotel Resort Bad Boekelo in het Nederlands

Ik wil wel weer😊

Claire van Meyel, 16-2-2018

Heerlijk zwembad en brandschone sauna. Ietwat oudbollige kamers, badkamers weer modern, prima ontbijt en diner perfect. Wat minder toegankelijk voor minder valide mens.... deuren moeilijk te hanteren.

Heerlijk midden in het groene hart van Twente.

Robert Nijhuis, 6-2-2018

Het was heel erg gastvrij. Je kon het net zo duur maken als je wilde, je was nergens toe verplicht en dat gaf een vrij idee. De locatie was lekker centraal tussen Enschede, Hengelo en Haaksbergen. Dus je hebt keuze en daarnaast is er natuurlijk de mooie groene omgeving. Kortom een aanrader!

Prima hotel

Sander, 22-1-2018

Groot hotel met indrukwekkende geschiedenis op mooie locatie. Pluspunten: aankleding, comfort en vriendelijkheid personeel. Minpunten: weinig aandacht voor veganisten bij ontbijt, sauna te klein en te glad.

Heerlijk !

Anita, 4-1-2018

Weg er naartoe is een smal boerenwegje, we dachten dat de tomtom ons de verkeerde kant opstuurde, hahaha. Lastig als er een tegenligger aankomt. Aangekomen daar, goede ontvangst, prachtig hotel met heel veel gezellige hoekjes, goede uitleg over faciliteiten. Alles was nog prachtig in de kerstsfeer. Bedden lagen heerlijk. Enig minpuntje is dat er door het enkele glas wat schimmelvorming op de overgordijnen zat. Verder een heerlijk, relaxed verblijf gehad, met prima uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Consumpties waren wel wat aan de dure kant, maar ja dat kon onze pret niet drukken. Al met al zeker aan te bevelen !!

Mini vakantie.

Alice in wonderland, 8-10-2017

Wij waren 3 dagen in dit hotel.Wij waren vroeg en konden op onze kamer.Het personeel was erg aardig.Wij hadden een mooie kamer op de begane grond en in de natuur.Het zwembaden sauna was oke.Wij vonden menu kaart niet erg goed.Wi j hebben 2 dagen in Boekelo gegeten bij het eetcafe Het spoor gegeten.Dat was erg lekker en leuk personeel.Wij konden s'avonds onder een drankje even een uurtje bowlen en dat was leuk.Wij zijn ook een dag naar Ootmarsum geweest dat is de moeite waard.Het is een kunstenaars stad.Het was een fijn verblijf.

Aanrader

Katrien, 6-10-2017

Prima verzorgd hotel (ondanks het feit dat al wat ouder is)

goed ontbijt, lekker avondeten, vriendelijke receptie

goede sauna en stoombad

mooie omgeving om met fiets te verkennen

jammer dat er geen airco is op warme/hete dagen, met raam open kan je last hebben van muggen

redelijke hotel, maar de ontvangst ronduit treurig en onbeleefd. 15.00 uur inchecken staat bij de website, maar bij inchecken om 17.00 (!) uur was de kamer niet klaar en wanneer de kamer wel klaar was wisten ze niet. we hadden een afspraak, omkleden kon niet, en we konden wat drinken krijgen tijdens het wachten. We mochten met alle bagage in de stromende regen retour naar de auto lopen.

Gezeur bij inchecken of we betaald hadden, dat hadden we, maar de baliemedewerker kon dat niet vinden en deelde dat luid en duidelijk mee zodat de gasten achter ons dat riant mee kregen. Toen de baliemedewerker eindelijk doorhad dat we wel betaald hadden, geen excuus o.i.d.

Het is dat we al betaald hadden, anders waren we nimmer retour gegaan.

Bad Hotel Boekelo dient op zijn Engels gelezen te worden: Slecht Hotel Boekelo.

RECTIFICATIE:

Als je kan klagen, dan ook complimenteren. Hierboven heb ik een review neergezet die niet bepaald lovend was. De manager van Bad Hotel Boekelo heeft contact met ons gelegd en om een herkansing gevraagd. Die hebben we genomen, een dag op de kosten van het hotel, en een op onze eigen kosten. De eigen kosten werden fors gereduceerd door de manager, waarvoor onze dank! Tsja, en dan de herkansing...... De ontvangst en uitchecken.... uiterst plezierig...... erg vriendelijk.... niets mis mee..... De kamer zelf, een attentie voor ons met een handgeschreven brief van de manager...... een mooie en schone kamer..... prima bedden.... niets mis mee..... Ontbijt.... prima, ruime sortering..... en Absurt vriendelijke bediening.... niets mis mee..... Helaas waren we niet in de gelegenheid (afspraken) om van de sauna gebruik te gaan maken. Dus dat gaan we binnenkort doen als we weer boeken bij Bad Hotel Boekelo. Want, er was echt he-le-maal Niets mis mee. Bedankt voor de service, jullie hebben er een vaste klant bij.

Goed hotel

William, 1-10-2017

Goed hotel rustig gelegen goede bedden uitgebreid ontbijtbuffet goed zwembad helaas geen koffie en thee op de kamer en miste een kluisje personeel was vriendelijk en behulpzaam. Goed bevallen

Eigenlijk gewoon prima,maar....

Roma, 19-9-2017

2 volle dagen genoten op Resort Bad Boekelo,een mooi groot hotel wat in vervlogen tijden een topper moet zijn geweest.Ook vandaag de dag is dit een prima hotel om te vertoeven,schoon en netjes,lekker en uitgebreid ontbijtbuffet,dus eigenlijk niks op aan te merken.Wij waren dan ook in een euforische stemming toen we gingen uitchecken,maarrrrr.....toen ging het mis.Bij het uitchecken zat de receptiemedewerker achter de PC en liet ons vrij lang wachten,vervolgens presenteerde hij ons een rekening vh restaurant en de bowlingbaan.Maar daar hadden wij helemaal geen gebruik van gemaakt.Na dit kenbaar te hebben gemaakt zei hij: maar het staat hier toch.Vervolgens kwam een andere medewerkster erbij en met zijn tweetjes ontdekten ze dat ze bij de verkeerde naam hadden gekeken.Zoiets kan gebeuren:geen enkel probleem.Maar een excuus was wel ff op zijn plaats geweest, aangezien ook de toon die hij aansloeg vrij dominant en respectloos was.Een receptiemedewerker is het visitekaartje vh hotel.Dit had niet gehoeven en de laatste indruk bezoedelt eigenlijk het algehele verblijf. Jammer!

Hele fijne dagen gehad

René Pennings, 5-9-2017

Bij de receptie heb je wachttijd bij drukte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Resort Bad Boekelo in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Resort Bad Boekelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Resort Bad Boekelo scoort een 7.7 uit 10 op basis van 537 reviews.