9,8

63 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Top camping. Gewoon naartoe gaan

Ane,
1-8-2018

Hartelijke mensen, je voet je super welkom en ze willen alles voor je doen. Mooie ligging, grote plekken en zeer goed sanitair. Echt een aanrader! Geen negatieve punten kunnen vinden.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Ook voor jullie onze hartelijke dank Was gezellig ! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Fantastisch! Helemaal tot rust gekomen!

Fred en Annie Peters,
29-7-2018

Het warme welkom. Gastvrijheid. De passie die Sabine en Daniel uitstralen voor hun werk en zeker ook voor en met de gasten. De superverse eitjes. Je ziet de reeën lopen rond de camping. Alles is op en top netjes. Het is een feestje om te gaan douchen! Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug.

Wij zien jullie graag terug! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Dik voor mekaar ! Een blijvertje !

Wia Grijseels,
24-7-2018

Fijne rustige camping met hartelijke meedenkende gastheer en gastvrouw. Een warm welkom en vrije keuze in standplek. Mooie verblijfsruimte en goed verzorgd sanitair. Broodjesservice elke ochtend en drankjes/ijsjes in de koeling/vriezer. Mooie omgeving en nette prijzen. Een toppertje !

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Wat fijn dat het jullie goed is bevallen. Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Super relaxte camping!

Inge Geessinck,
22-7-2018

Heerlijke tijd gehad op ‘t Scharrelhoes! We hebben er 1 juli de caravan neergezet met de bedoeling er 2 weekenden te verblijven, maar het werden er uiteindelijk meer en langer! Als je het prachtige bospad oprijdt laat je al je zorgen en stress direct achter je. Het sanitair is super (schoon en ruim) en je kan er terecht voor verse broodjes, ijs, frisdrank of ijskoud glas rosé. We hebben genoten van de sfeer en het pràchtige uitzicht! Wie weet tot snel Sabine en Daniël!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dank jullie wel en hopelijk tot gauw. Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Mooi, comfortabel en gastvrij

Hanneke,
20-7-2018

Een heerlijke, mooi gelegen, camping met prachtig sanitair en een prachtige binnen ruimte waar je lekker kunt zitten (en desgewenst TV kijken) - fijn voor fietsers met een klein tentje, zoals wij. Mooi gelegen, bijzonder hartelijke en toegewijde gastvrouw en gastheer (Sabine en Daniel). 's-Morgens waren er heerlijke verse broodjes die Sabine bij de tent kwam afleveren. Prijs-kwaliteit verhouding is absoluut redelijk.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank voor het schrijven van deze fijne review. Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

We bevelen deze camping van harte aan.

Gert den Boef,
16-7-2018

Het begon met de gastvrije ontvangst. Heel erg goed vonden we het sanitair alsmede de verblijfsruimte . Voor ons was het niet duidelijk of we als kampeerders gebruik konden maken van de keuken. Als het niet de bedoeling is dat de keuken door kampeerders wordt gebruikt zou het een welkome aanvulling zijn wanneer er een ruimte is voor kampeerders waar zij kunnen koken met hun eigen apparatuur. Wat ons verraste was de in onze ogen lage prijs voor een overnachting. Fijn dat er een wasmachine en droger aanwezig was waar we ook (te) weinig voor hoefden te betalen. Kortom: wij komen graag terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Hartelijke dank voor jullie review! De keuken staat zeker ter beschikking voor onze gasten! En zo bedoeld als jullie aangeven. Graag tot de volgende keer! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Fijne ruime camping op prachtige locatie, mooie ruimte om evt binnen te zitten. Hartelijke gastvrije ontvangst.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Fijn dat jullie onze gastvrijheid zo waarderen! Zoals het bedoeld is! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Voor herhaling vatbaar!!

Bea,
15-7-2018

Een zeer hartelijke ontvangst. Uitstekend sanitair ( nog zelden heb ik de douche op een camping automatisch als badkamer betiteld); zeer ruime en sfeervolle slecht-weer accommodatie; ruime plekken, waar je overal een mooi uitzicht hebt over het Twentse land.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Bea, hartelijk dank voor uw review en beoordeling, graag tot ziens in een nieuw kampeerseizoen. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Hele fijne en gastvrije camping!

Betty,

Goede sanitaire voorzieningen!

Hartelijke dank voor jullie review! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Genoten.

Fam van de Wiel,
15-7-2018

Dit is een camping voor een heerlijk rustig verblijf. Komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Heel erg leuk dat jullie er waren en graag tot de volgende keer Hartelijke groeten Sabine en Daniel

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.