9,8

63 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Super

Gaakink,
6-9-2018

Prima camping.zeer goed sanitair.plaatsen mooi ruim.beheerders zijn erg vriendelijk je voelt je er snel thuis

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Gaakink, bedankt voor jullie mooie review. Jullie kampeerseizoensafsluiting begint traditionele vorm aan te nemen. Tot ziens in het nieuwe seizoen.

Twentse gastvrijheid op een fijne camping!

Anneke & Simon op de BMW,
5-9-2018

Zeer geschikt voor de individuele motorrijder(s). Wel even van te voren telefonisch overleggen. Uitstekend sanitair en sfeervolle verblijfsruimte met TV. Je kunt er zelf (elektrisch) koken. Koffie, thee, frisdrank en ijs verkrijgbaar. Broodjes service: 's avonds opgeven, volgende dag liggen ze vers voor je klaar. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Kortom, zo goed hebben wij het nog nergens gehad!

Gereisd met partner in september 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Anneke en Simon, hartelijk bedankt voor jullie mooie review. Wij zien jullie in het nieuwe seizoen graag weer terug.

Dit is waar je naar op zoek bent!

Bert en Willy,
4-9-2018

Tijdens een fietstocht kwamen we bij deze camping.We hebben de caravan opgehaald en hebben de maand mei er gestaan.Na onze buitenlandse vakantie zijn we er weer terug gekomen.Sabine en Daniel zijn bijzonder gastvrij en hulpvaardig.De recreatieruimte “ ‘t Proathoes” is voorzien van een prachtige keuken waar de campinggasten gebruik van mogen maken.Ook is er een tv aanwezig. Er staat een houtkachel, die op kille avonden brandt.Op het veld staat een vuurkorf die met regelmaat wordt aangestoken.We hebben er met andere kampeerders al vele uurtjes bij gezeten. Dus aan warmte geen gebrek.Deze camping verdient een dikke 10!!!

Gereisd met partner in mei 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Bert en Willy, hartelijk bedankt voor jullie mooie review. Wij zien jullie in het nieuwe seizoen graag weer terug.

Komen zeker nog terug

Bert,
4-9-2018

Heel mooie en goed verzorgde camping. WiFi bij de camper/tent/caravan. Vlak bij Enschede( op fietsafstand);

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Bert, hartelijk dank voor je beoordeling, graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Zeer gastvrij. Prachtig sanitair.mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Gaan zeker nog een keer terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Aspers, hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Nanda,
3-9-2018

Een ongelooflijk vriendelijk ontvangst. Er wordt veel tijd en aandacht besteed om je het geheel te laten zien. Er wordt de tijd genomen om met je jouw campingplek te bespreken. Neemt alle tijd voor je als gast. Je bent geen nummer. Nemen de tijd voor een praatje. Heeft uitstekende informatie over de streek.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Nanda, hartelijk dank voor je mooie woorden in je review en de mooie beoordeling. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Heel goed

JAtB,
1-9-2018

Een leuke camping waar een zeer goed sanitair aanwezig is. Het praathoes is leuk ingericht en evt. kan je daar de krant lezen of tv kijken. Goed voor mekaar.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie t B, hartelijk bedankt voor jullie review, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Uniek mooi

Frans en Ans,
28-8-2018

Het is een super mooie en nette camping . Je wordt er vriendelijk ontvangen, ze staan altijd voor je klaar. En de ligging is een plaatje, heerlijk rustig en toch overal dicht bij. Sabine en Daniel ga zo door de komende jaren en geniet ervan van al het mooie wat jullie te bieden hebben . Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Ans en Frans, bedankt voor jullie review en beoordeling, graag tot volgend kampeerseizoen! Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Uitstekende relaxte locatie

Marga,
23-8-2018

Het is een ideale locatie om te kamperen, een rustige omgeving, een ruime staanplaats, heel gastvriendelijke eigenaren, heel schone sanitaire ruimte en ook een heel gezellige gemeenschapsruimte. Daarnaast kun je in de omgeving prachtig fietsen en wandelen. Voor koffie, thee, ijsjes, eitjes, bolletjes en nog wat lokale producten hoef je niet van de camping af, voor overige boodschappen wel.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Marga, bedankt voor je mooie review en beoordeling. Wij zien jullie graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Voor als je van Twente houdt!

Esther,
22-8-2018

een heel hartelijk ontvangst Verder wordt je fijn met rust gelaten We kregen op verzoek een heerlijk rustige plek. De sanitaire voorzieinigen zijn heel modern en heel schoon. Dames en heren gemengd. Minder is dat je in de wc ruimte ook de afwas doet.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Esther en partner, hartelijk dank voor jullie beoordeling.Voor wat betreft het gebouw met hagelnieuwe sanitaire ruimte, het is inderdaad een multifunctionele ruimte geworden met wastafels, afwasplaatsen, toiletten, douches, wasmachine en wasdroger. Wij zien jullie graag terug in het nieuwe kampeerseizoen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.