Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

57 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Heel goed

JAtB,
1-9-2018

Een leuke camping waar een zeer goed sanitair aanwezig is. Het praathoes is leuk ingericht en evt. kan je daar de krant lezen of tv kijken. Goed voor mekaar.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie t B, hartelijk bedankt voor jullie review, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Uniek mooi

Frans en Ans,
28-8-2018

Het is een super mooie en nette camping .

Je wordt er vriendelijk ontvangen, ze staan altijd voor je klaar.

En de ligging is een plaatje, heerlijk rustig en toch overal dicht bij.

Sabine en Daniel ga zo door de komende jaren en geniet ervan van al het mooie wat jullie te bieden hebben .

Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Ans en Frans, bedankt voor jullie review en beoordeling, graag tot volgend kampeerseizoen! Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Uitstekende relaxte locatie

Marga,
23-8-2018

Het is een ideale locatie om te kamperen, een rustige omgeving, een ruime staanplaats, heel gastvriendelijke eigenaren, heel schone sanitaire ruimte en ook een heel gezellige gemeenschapsruimte. Daarnaast kun je in de omgeving prachtig fietsen en wandelen. Voor koffie, thee, ijsjes, eitjes, bolletjes en nog wat lokale producten hoef je niet van de camping af, voor overige boodschappen wel.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Marga, bedankt voor je mooie review en beoordeling. Wij zien jullie graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Voor als je van Twente houdt!

Esther,
22-8-2018

een heel hartelijk ontvangst

Verder wordt je fijn met rust gelaten

We kregen op verzoek een heerlijk rustige plek.

De sanitaire voorzieinigen zijn heel modern en heel schoon.

Dames en heren gemengd.

Minder is dat je in de wc ruimte ook de afwas doet.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Esther en partner, hartelijk dank voor jullie beoordeling.Voor wat betreft het gebouw met hagelnieuwe sanitaire ruimte, het is inderdaad een multifunctionele ruimte geworden met wastafels, afwasplaatsen, toiletten, douches, wasmachine en wasdroger. Wij zien jullie graag terug in het nieuwe kampeerseizoen.

Top camping. Gewoon naartoe gaan

Ane,
1-8-2018

Hartelijke mensen, je voet je super welkom en ze willen alles voor je doen. Mooie ligging, grote plekken en zeer goed sanitair. Echt een aanrader! Geen negatieve punten kunnen vinden.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Ook voor jullie onze hartelijke dank

Was gezellig !

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Fantastisch! Helemaal tot rust gekomen!

Fred en Annie Peters,
29-7-2018

Het warme welkom. Gastvrijheid.

De passie die Sabine en Daniel uitstralen voor hun werk en zeker ook voor en met de gasten.

De superverse eitjes. Je ziet de reeën lopen rond de camping.

Alles is op en top netjes. Het is een feestje om te gaan douchen!

Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Wij zien jullie graag terug!

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Dik voor mekaar ! Een blijvertje !

Wia Grijseels,
24-7-2018

Fijne rustige camping met hartelijke meedenkende gastheer en gastvrouw. Een warm welkom en vrije keuze in standplek. Mooie verblijfsruimte en goed verzorgd sanitair. Broodjesservice elke ochtend en drankjes/ijsjes in de koeling/vriezer. Mooie omgeving en nette prijzen. Een toppertje !

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Wat fijn dat het jullie goed is bevallen.

Super relaxte camping!

Inge Geessinck,
22-7-2018

Heerlijke tijd gehad op ‘t Scharrelhoes! We hebben er 1 juli de caravan neergezet met de bedoeling er 2 weekenden te verblijven, maar het werden er uiteindelijk meer en langer! Als je het prachtige bospad oprijdt laat je al je zorgen en stress direct achter je. Het sanitair is super (schoon en ruim) en je kan er terecht voor verse broodjes, ijs, frisdrank of ijskoud glas rosé.

We hebben genoten van de sfeer en het pràchtige uitzicht! Wie weet tot snel Sabine en Daniël!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank jullie wel en hopelijk tot gauw.

Mooi, comfortabel en gastvrij

Hanneke,
20-7-2018

Een heerlijke, mooi gelegen, camping met prachtig sanitair en een prachtige binnen ruimte waar je lekker kunt zitten (en desgewenst TV kijken) - fijn voor fietsers met een klein tentje, zoals wij. Mooi gelegen, bijzonder hartelijke en toegewijde gastvrouw en gastheer (Sabine en Daniel). 's-Morgens waren er heerlijke verse broodjes die Sabine bij de tent kwam afleveren. Prijs-kwaliteit verhouding is absoluut redelijk.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank voor het schrijven van deze fijne review.

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

We bevelen deze camping van harte aan.

Gert den Boef,
16-7-2018

Het begon met de gastvrije ontvangst. Heel erg goed vonden we het sanitair alsmede de verblijfsruimte . Voor ons was het niet duidelijk of we als kampeerders gebruik konden maken van de keuken. Als het niet de bedoeling is dat de keuken door kampeerders wordt gebruikt zou het een welkome aanvulling zijn wanneer er een ruimte is voor kampeerders waar zij kunnen koken met hun eigen apparatuur. Wat ons verraste was de in onze ogen lage prijs voor een overnachting. Fijn dat er een wasmachine en droger aanwezig was waar we ook (te) weinig voor hoefden te betalen. Kortom: wij komen graag terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Hartelijke dank voor jullie review!

De keuken staat zeker ter beschikking voor onze gasten!

En zo bedoeld als jullie aangeven.

Graag tot de volgende keer!

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.